Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Luxe-wagens verkopen via publieke internetsites is niet echt een goed idee...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
    't Blijkt inderdaad een "eer"kwestie te zijn. Gemaskeerd of betaald met de noemer "autodiefstal".
    Denk het niet: er was al een ingehuurde courier mee op de baan om de wagen te transporteren naar frankrijk en dat ga je niet voorhebben bij EER bare mensen bovendien schrijft de standaard
    Ruzie in het bureau

Wat er zich binnen in het huis heeft afgespeeld, is onzeker. Maar het lijkt er sterk op dat vader en zoon het in het bureau van de vader aan de stok kregen met de twee kopers toen bleek dat die niet de bedoeling hadden te betalen voor de wagen maar dat ze gekomen waren om te stelen.

Mijn kijk op de zaak; ze werden bedreigd, vader zal zich niet laten afdreigen hebben en niet onder de indruk geweest zijn van het pistool en daarop zal de zaak uit de hand gelopen zijn met een dodelijk schot waarop ze dan alle getuigen hebben weggeruimd gezien het kalf toch al verdronken was.
    Last edited by ; 16/11/2010, 12:04.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
      Denk het niet: er was al een ingehuurde courier mee op de baan om de wagen te transporteren naar frankrijk en dat ga je niet voorhebben bij EER bare mensen bovendien schrijft de standaard
      Ruzie in het bureau

Wat er zich binnen in het huis heeft afgespeeld, is onzeker. Maar het lijkt er sterk op dat vader en zoon het in het bureau van de vader aan de stok kregen met de twee kopers toen bleek dat die niet de bedoeling hadden te betalen voor de wagen maar dat ze gekomen waren om te stelen.

Mijn kijk op de zaak; ze werden bedreigd, vader zal zich niet laten afdreigen hebben en niet onder de indruk geweest zijn van het pistool en daarop zal de zaak uit de hand gelopen zijn met een dodelijk schot waarop ze dan alle getuigen hebben weggeruimd gezien het kalf toch al verdronken was.
      Klopt, er is wat tegenstrijdige berichtgeving. Zoals ik het net las in De Standaard is het toch diefstal en het feit dat er een koerier en etc... in 't spel zit onderbouwt die denkpiste. Dusja toch brutale diefstal! Maar toch raar dat ze de BMW laten staan en met de Mercedessen zijn gaan lopen... .
      U hoeft dit niet te lezen.

Comment

Misschien omdat ze dachten dat er een email verkeer was die hun kon traceren want de verkoop kwam van autoscoot en er zullen probably emails of andere internet sporen van bestaan hebben over die bmw met de daders.

Nicolas De Vleeschouwer, de 21-jarige zoon van advocaat Michel De Vleeschouwer (57), verkocht zijn BMW 325 via de tweedehandssite ‘Autoscout24’. Een van de daders contacteerde hem op zijn gsm en ze spraken zondagavond af om de wagen, vraagprijs 37.000 euro, te bekijken.

Door de mercedessen te stelen was de link minder evident

Comment

De vader was een volkse mens volgens de berichtgeving, zat regelmatig es op cafee tussen andere volkse mensen en was ook struis gebouwd. Dat die mens zich niet laten doen heeft zou bij zijn profiel passen.

Comment

Ik hoorde net op de radio dat de zoon al meerdere keren werd bedreigd door de familie van zijn vriendin omdat ze niet opgezet waren dat ze met een Belg ging trouwen..
            BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
              Ik hoorde net op de radio dat de zoon al meerdere keren werd bedreigd door de familie van zijn vriendin omdat ze niet opgezet waren dat ze met een Belg ging trouwen..
              Dat meiske wilden ze ook vermoorden e, anders gingen ze die wel gerust gelaten hebben.

Comment

Mja, meestal hebben die het ook verkorven als ze met "zo" iemand wensen te trouwen en de "waarden" van de familie niet respecteren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Alfa-Beemer Bekijk Berichten
                  Maar toch raar dat ze de BMW laten staan en met de Mercedessen zijn gaan lopen... .
                  Heb je die BMW gezien? Die zou ik ook laten staan.

Comment

Drie man vermoorden voor een wagen? Als dat de oorzaak is dan is het wel een zwaar uit de hand gelopen verkoop. Maar wie gaat nu gewapend een auto kopen of ze moeten op voorhand geweten hebben dat het zo zou fout ging gaan. Maar een homejacking op dergelijke manier? Paar jaren geleden heeft een klant dat ook voorgehad. Een zogezegde homejacking waarbij hij met een jachtgeweer los door de voordeur op de daders had geschoten. Overal in de pers zeiden ze dat het een mislukte homejacking was terwijl het puur een afrekening was.

Dus misschien een afrekening van een ganse familie en dan is een auto-aankoop de ideale manier om binnen te geraken en zien wie er allemaal is. Of een afrekening in het milieu van advocaten. Misschien eens met een bepaalde zaak op de verkeerde tenen getrapt? Dat het een stom toeval is geloof ik niet. De bedoeling was duidelijk : vier mensen in koele bloede vermoorden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door pmmeke Bekijk Berichten
                      Misschien omdat ze dachten dat er een email verkeer was die hun kon traceren want de verkoop kwam van autoscoot en er zullen probably emails of andere internet sporen van bestaan hebben over die bmw met de daders.

Nicolas De Vleeschouwer, de 21-jarige zoon van advocaat Michel De Vleeschouwer (57), verkocht zijn BMW 325 via de tweedehandssite ‘Autoscout24’. Een van de daders contacteerde hem op zijn gsm en ze spraken zondagavond af om de wagen, vraagprijs 37.000 euro, te bekijken.

Door de mercedessen te stelen was de link minder evident
                      Damn, en dan beseffen dat ik vorige week ook onze 325 te koop had gezet, voor 37900. Ze konden dus even goed bij mij over de vloer zijn geweest
                      My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk Berichten
                        Damn, en dan beseffen dat ik vorige week ook onze 325 te koop had gezet, voor 37900. Ze konden dus even goed bij mij over de vloer zijn geweest
                        Het stemt in ieder geval tot nadenken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                          Waarom zouden Noord-Afrikanen zich bezighouden met eerwraak voor een Turkse familie ?????????????????? Dat slaat al helemaal nergens op.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
                            Waarom zouden Noord-Afrikanen zich bezighouden met eerwraak voor een Turkse familie ?????????????????? Dat slaat al helemaal nergens op.
                            In onderaanneming he

Comment

Hopelijk is hun VCA-dossierke inorde.

Comment

Gisteren nog met een Tjetjeen gebabbeld. Als een vrouw hen bedriegd ist dikke miserie, maar als zij vijf verschillende ebben dan moet dat kunnen. Zijn vader zou er minder mee lachen.

De islam is volgens mij een geloof dat nog afstamt van de Middeleeuwen. Kortzichtig en belachelijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
                                  Gisteren nog met een Tjetjeen gebabbeld. Als een vrouw hen bedriegd ist dikke miserie, maar als zij vijf verschillende ebben dan moet dat kunnen. Zijn vader zou er minder mee lachen.

De islam is volgens mij een geloof dat nog afstamt van de Middeleeuwen. Kortzichtig en belachelijk.
                                  Straks heb je nog een proces aan je broek wegens smaad van het Centrum voor Gegarandeerde Ongelijke Rechten en Geen Plichten...

Comment

nog afstamt van de Middeleeuwen. Kortzichtig en belachelijk.
                                    Zoals de gemiddelde West-Vlaming?
                                    '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                    '15 Volvo XC60 D3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door acqua Bekijk Berichten
                                      Straks heb je nog een proces aan je broek wegens smaad van het Centrum voor Gegarandeerde Ongelijke Rechten en Geen Plichten...
                                      Ze doen maar. Zo'n familie gelijk die Turkse zijn we beter kwijt dan rijk. Komaan uw dochter is verliefd en gelukkig.
                                      Niets zo dom als gedwongen huwelijken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                                        Zoals de gemiddelde West-Vlaming?
                                        Deze is wss op mij bedoelt met mijn mening?
                                        Ik ging er eerst nog achterlijk bijzetten, maar eigenlijk is het nog erger of dat.

Comment

En hoe zit het dan met het Christendom? Ik bedoel hier niet al te veel mee, maar een discussie over religie hoort niet echt thuis op een autoforum.

Comment

Working...
                                          X