Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Luxe-wagens verkopen via publieke internetsites is niet echt een goed idee...

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Vandie Bekijk Berichten
    De islam is volgens mij een geloof dat nog afstamt van de Middeleeuwen. Kortzichtig en belachelijk.
    't Is een beetje naast de kwestie in deze discussie maar wat een onzin schrijf jij hier toch neer man

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
      't Is een beetje naast de kwestie in deze discussie maar wat een onzin schrijf jij hier toch neer man
      Ja das waar, religie is compleet logisch en wetenschappelijk onderbouwd

(christendom is niet beter hoor, alleen zijn er daar wat minder fanatici van tegenwoordig)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
        En ik die dacht dat alles met de euro duurder was geworden ...
        lang geleden ( meer dan 20 j geleden ) heeft een kennis van mij , ne gast een trommeling gegeven om zijne klacht in te trekken ivm een "feit" , en daar heeft hij 50.000 bfr oftewel 1250€ voor gekregen
        Prospeed sprak wel over gastarbeiders éh .....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
          Prospeed sprak wel over gastarbeiders éh .....
          Aja just , die ingevoerde werken goedkoper

Comment

voor 100 euro geven ze tegenwoordig al iemand een rammeling waarvan hij weken niet goed van is. Concurrentie en crisis doen de prijzen drastsich zakken

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tuur Bo Bekijk Berichten
              Maar uwe kennis van vroeger die opdracht geeft voor zulke praktijken, dat is ne keer nen braven hé
              Neen maar ik begrijp langs één kant wel zijn standpunt. Gaat ge naar een advocaat dan zal die de zaak wel doen en ze ook zolang mogelijk rekken om de kassa te vullen. Het Gerecht is al jaren een lachertje en ongeloofwaardig geworden. Een Rechter oordeelt afhankelijk hoe goed hij de advocaten kent, hoe mediageil hij is en met welk been hij die dag uit zijn bed is gestapt. Duizenden euro zijn nodig om een advocaat uit zijn bureaustoel te krijgen en het is jaren lang wachten op het uiteindelijk vonnis. Los het op zijn manier en je bent er bijna zeker van dat die gast dat nooit meer met iemand anders zal lappen. Dus langs één kant bewonder ik zijn manier van zakendoen wel. Maar we leven nog altijd in België en het mag dus niet. Maar langs de kant van de weg tegen de bomen pissen mag ook niet

Comment

Al iemand iets gehoord hoe de vork echt in de steel zit in deze zaak ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                  Ja das waar, religie is compleet logisch en wetenschappelijk onderbouwd

(christendom is niet beter hoor, alleen zijn er daar wat minder fanatici van tegenwoordig)
                  De middeleeuwse kerken konden nog geen 10% van de bevolking ontvangen (niet veel meer dan vandaag eigenlijk), dit in schril contrast met islam.

Comment

Working...
                  X