Mededeling

Collapse
No announcement yet.

geldigheid boetes bij variabele snelheidsborden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• geldigheid boetes bij variabele snelheidsborden

ik ben geflitst op de ring van Antwerpen richting Gent vlak voor de Kennedytunnel. Ik reed 95 (gecorrigeerd) en ben geflitst op 70. Ik ben er vrijwel zeker van dat het variabel bord toen 90 of 100 aangaf en geen 70 zoals er beweerd wordt.
    Kan ik hier iets tegen ondernemen? hoe kan de politie bewijzen dat het variabel bord op 70 stond?

Normaal worden die snelheden opgeslagen bij het verkeerscentrum,misschien eens navragen?
    Overdag is het daar steeds 70 en op bepaalde nachtelijke uren 100.

Comment

vanaf 20u ist terug 100

Comment

Soms bij drukte wisselen die plots van 100 naar 70, en dan zie ik de flitsen direct afgaan. Ook op de personen die nog net onder dat bord van 100 doorgereden zijn.
        2012 Renault Megane RS

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door tomvl Bekijk Berichten
          ik ben geflitst op de ring van Antwerpen richting Gent vlak voor de Kennedytunnel. Ik reed 95 (gecorrigeerd) en ben geflitst op 70. Ik ben er vrijwel zeker van dat het variabel bord toen 90 of 100 aangaf en geen 70 zoals er beweerd wordt.
          Kan ik hier iets tegen ondernemen? hoe kan de politie bewijzen dat het variabel bord op 70 stond?
          Oorspronkelijk geplaatst door jodele Bekijk Berichten
          Normaal worden die snelheden opgeslagen bij het verkeerscentrum,misschien eens navragen?
          Overdag is het daar steeds 70 en op bepaalde nachtelijke uren 100.
          Zouden ze daar zo vriendelijk zijn om die gegevens over te maken aan de overtreder? Zijn die matrixborden (automatisch)gelinkt aan de flitscamera's? Ben daar wel eens benieuwd naar want op de ring mag je feitelijk 120...
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
          Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

jepjep

Comment

Wanneer precies is de overtreder geflitst ?
              Ik passeer dagelijks 2x, soms meerdere keren over de Ring, en ben vorige week ook een paar keer door de KT gereden, aan de hand van camerabeelden zou ik eventueel die rit(ten) kunnen nakijken. t'Is een long-shot, maar via het VVC is het m.i. nog véél verder.
              Last edited by ; 07/12/2010, 14:41.

Comment

Working...
              X