Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autospiegel vernield

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Autospiegel vernield

Daarstraks is er blijkbaar iemand tegen mijn autospiegel gereden. De kap is weg en die is nergens meer te vinden, van de dader nog minder.
    De pinker werkt nog wel.

Kan ik hier eigenlijk iets tegen doen? Want een nieuwe spiegel of zo'n kap zal waarschijnlijk niet al te goedkoop zijn?

Bedankt

Dat denk ik niet, pinker hing eraan te bengelen...
    En zou ook maar belachelijk zijn e...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DaMob Bekijk Berichten
      Daarstraks is er blijkbaar iemand tegen mijn autospiegel gereden. De kap is weg en die is nergens meer te vinden, van de dader nog minder.
      De pinker werkt nog wel.

Kan ik hier eigenlijk iets tegen doen? Want een nieuwe spiegel of zo'n kap zal waarschijnlijk niet al te goedkoop zijn?

Bedankt
      Als je géén omiumverzekering (en dan hebben we het nog niet over een eventuele vrijstelling ) hebt of géén getuige die een nummerplaat heeft genoteerd
      kan je hier eigenlijk niks tegen doen.

Comment

Inderdaad, niets gezien bij zoiets, dan kun je het vergeten.
        Ik heb het een jaar geleden ook voor gehad. Iemand die een bocht veel te ver uitkwam en op mijn vak aangereden kwam. Ik in reflex mij nog zo ver mogelijk proberen uit te wijken, op het fietspad rijdend (niemand in gevaar gebracht). Maar ze hadden toch nog mijn spiegel mee. En ze zijn natuurlijk verder gereden.

Ochtend erna gaan aangeven bij politie, voor in het geval dat. Maar zoals ik dacht, moet ge er niet op hopen dat er iets gedaan word.

Alle geluk is er nog volk dat u steunt. Zoals de moeder, die leuk zegt, ge had niet moeten uitwijken, dan waart ge in u recht geweest. Toffe moeder dat ik heb.

Qua kosten zal het er ook vanaf hangen hoeveel elektronica er in uw spiegel zit, zoals elektronisch verstelbaar, pinker. De spiegel van mijn auto toen daar zat niks elektronica of pinker in, en dat was toch ook al een goede 100 euro als ik het mij goed herinner. Maarja, die moest wel gans vervangen worden omdat er slecht nog een stompje overschoot.

Comment

Twee weken geleden is er een vrachtwagen tegen mijn spiegel gereden.
          De transportfirma deed daarover niet moeilijk.
          Wat ik wou zeggen, het zal hun 193 euro kosten.
          Nl. een nieuwe spiegel waarvan de kap dan nog moet gelakt worden.
          In mijn geval voor een Berlingo.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stuka Bekijk Berichten
            Twee weken geleden is er een vrachtwagen tegen mijn spiegel gereden.
            De transportfirma deed daarover niet moeilijk.
            Wat ik wou zeggen, het zal hun 193 euro kosten.
            Nl. een nieuwe spiegel waarvan de kap dan nog moet gelakt worden.
            In mijn geval voor een Berlingo.
            Jij weet wie het gedaan heeft, hij niet...

Comment

Ja, ik heb 'chance'. 'k Wou eigenlijk alleen maar een idee van prijs geven.
              Hoe dan ook, ik was toch omnium verzekerd.
              In dit geval, een paar honderd euro zelf betalen is geen fortuin, maar 't is wel ferm klote natuurlijk.
              Vooral als een ander het u gelapt heeft.

Comment

Working...
              X