Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Foto rijbewijs veranderen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Foto rijbewijs veranderen

Ik zit met een foto van toen ik 16j was op mijn rijbewijs, op deze moment ben ik 22, dus het wordt tijd om het eens te vervangen.
    Is het gewoon een kwestie van foto eraf trekken en de nieuwe erop plakken op het gemeentehuis, of zal het een nieuw worden?

Oorspronkelijk geplaatst door DaMob Bekijk Berichten
    Ik zit met een foto van toen ik 16j was op mijn rijbewijs, op deze moment ben ik 22, dus het wordt tijd om het eens te vervangen.
    Is het gewoon een kwestie van foto eraf trekken en de nieuwe erop plakken op het gemeentehuis, of zal het een nieuw worden?
    Van geslacht veranderd?
    1991 BMW E30 318is

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DaMob Bekijk Berichten
      Ik heb ook zo'n foute foto

Zeggen dat je hem kwijt bent en dan krijg je een nieuwe
      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Zeggen dat ik rijbewijs kwijt ben? Of bedoel je die foto eraf trekken?

Edit: merk nu dat er een sticky is over rijbewijzen, mijn excuses
        Last edited by ; 16/12/2010, 18:47.

Comment

Uw rijbewijs he slimme
          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Kunt ge niet beter wachten tot die nieuwe rijbewijzen uitkomen? Anders lijkt het mij weggesmeten geld. En ik denk nu niet dat ge op die 6 jaar tijd zo onherkenbaar verandert zult zijn. En er zijn er nog zo vele die op hun rijbewijs een oude foto hebben.
            Als ik van u was zou ik gewoon wachten op die nieuwe rijbewijzen

Comment

Working...
            X