Mededeling

Collapse
No announcement yet.

woon-werkverkeer

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• woon-werkverkeer

Eerste post, here it goes :

Mede forumgebruikers,

Ik volg al een tijdje dit forum, maar heb tot nu toe nog nooit iets gepost. Vrijwel altijd gewoon liggen lezen en bijleren over auto's en autotechniek in het algemeen. Anway, dat doet niet echt terzake met hetgeen ik me eigenlijk afvraag.

Weet iemand hoeveel het gemiddelde woon-werkverkeer bedraagt? (in km of in uren, maakt ni uit) Ik heb er alleszins geen gedacht van, en binnenkort moet ik stage beginnen lopen in Mol, en ik heb toch een beetje schrik om enorm veel tijd in de auto door te brengen. Vanuit Leuven is het ongeveer een uur, en vanuit Bornem (waar mijn ouders wonen) is het ook ongeveer een uur.
    Dit betekent uiteraard 2u per dag in de auto. Is dit veel en vooral, is dit te doen?
    Ik zou dan ook graag weten hoeveel jullie gemiddeld spenderen aan het pendelen naar je werk..

Groetjes
    joa

Ik doe dagelijks Aalter - Bornem (70km)
    Gemiddeld doe ik daar 'n 50 minuten over, maar heeft me ook al eens 3h gekost
    Het belangrijkste voor mij is dat het doorgaans een filevrij traject is, liever 1h kunnen doorrijden over een afstand van 75km dan drie kwartier moeten schuiven om 20km af te leggen

Comment

ng iemand van 'beurem' haha!
      Ja, Leuven-Mol is 50km, google maps zegt anders wel een uur dus da zijn allemaal vrij kleine wegen gok ik.

Comment

Ik doe dagelijks Kortrijk Oudenaarde (+-35km) en daar doe ik 25 minuten over. Met één uitschieter op net geen uur.

Comment

thuis - bureau : 26km.

Comment

Thuis - werk = 1,5 km

soms doe ik daar 5 min over , soms 2 uur !!!
            uitzonderlijk duurt het nog langer ( + 8uur ) maar daarvoor is een ander topic

Comment

Ik heb al op 2 km van m'n deur gewerkt en op 130 km van m'n deur. Die 2km op de fiets leken langer dan dat uurke in de auto omwille van de jobinhoud.

Nu werk ik theoretisch op 30 km, maar m'n werkgebied is heel vlaanderen en binnenkort ook wallonië. Overdag zit ik dus soms veel in de auto. En dat verveelt me nooit.
              Enige is: ik moet weinig op welbepaalde uren ergens zijn, dus een file neem je er dan wel gemakkelijker bij. Toch word je kampioen in files omzeilen

2015 Volvo V60 D2 aut.
              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                Thuis - werk = 1,5 km

soms doe ik daar 5 min over , soms 2 uur !!!
                Als uw schoenen defect zijn of als uw fiets niet wil starten ?

Comment

Thuis - werk 55 km, ik doe daat 35 min over.
                  2012 Renault Megane RS

Comment

Die km's vliegen der nogal snel door bij de meesten... Snelweg wrs?
                    Weet iemand iets meer over de weg tussen Leuven-Mol?
                    Kzou graag ook ne poll starten, maar ik heb echt geen idee hoe da moet!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ksirk Bekijk Berichten
                      Als uw schoenen defect zijn of als uw fiets niet wil starten ?
                      Die 2 uur is als ik met de Lotus ben en nog een toerke ga gaan doen

Comment

8u zalek maar ni vragen zeker :-D

Comment

Ik doe ongeveer een halfuurtje over 30 km

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door joahertog Bekijk Berichten
                            8u zalek maar ni vragen zeker :-D
                            Dat is de vrijdagavond

Comment

Van hier naar Lummen (28,6km) in 30min. Zou ook moeten lukken in 20min, maar das alleen tijdens schoolvakanties.

Comment

2 a 3 * per week: Houthalen - kantoor = 92 km in 1 uur
                                2 a 3 * per week: Houthalen - ergens in Nederland = 60 - 380 km enkele reis, gemiddeld 200km enkele reis in ongeveer 2 uur

Comment

Die km's vliegen der nogal snel door bij de meesten... Snelweg wrs?
                                  Weet iemand iets meer over de weg tussen Leuven-Mol?
                                  Kzou graag ook ne poll starten, maar ik heb echt geen idee hoe da moet!
                                  Leuven-Mol : welk tijdstip vd dag?
                                  2007 BMW Z4 Coupe 3.0si

Comment

Ghoh, geen idee...
                                    Kmoet nog op gesprek bij SCK, maar ik gok op normale werkuren. Ik hoop alleszins ni te vroeg

Comment

Ghoh, geen idee...
                                      Kmoet nog op gesprek bij SCK, maar ik gok op normale werkuren. Ik hoop alleszins ni te vroeg
                                      uurke rijden dus ... over Aarschot of Lummen maakt niet zo veel uit qua tijd
                                      2007 BMW Z4 Coupe 3.0si

Comment

Home-Kortenberg: ongev 50km --> toch 35 a 40min

Comment

Working...
                                        X