Oorspronkelijk geplaatst door Fred
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
machtmisbruik door een depanneur
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk BerichtenLaatst met Missloungegirl en haar spiksplinternieuwe Mini hetzelfde gehad in centrum Antwerpen. Rond half één 's nachts aangekomen en om 3 uur wouden we alweer vertrekken. Echter, de wagen bleek weg te zijn. We vreesden eerst even voor diefstal, maar zagen dan een poort waar we mogelijks voor geparkeerd stonden. Navraag bij de politie bevestigde dat. De eigenares bleek de politie gebeld te hebben, vlak na onze aankomst. En wij hadden er allebei niet op gelet dat daar een poort was.
Kosten: 180 € voor het wegslepen (al betaald) en 50 € voor het verkeerd parkeren (zou ze nog moeten ontvangen).Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenDie man heeft toch geen PV opgesteld of iets in die aard? Als jij iemand verkeerd geparkeerd ziet staan, mag je daar toch ook voor bellen?sigpic
http://www.streamlinecarcare.be
lakbehandelingen voor voertuigen
MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk BerichtenIk heb dit in een ander topic ook al gezegd, als iemand jouw garage blokkeert en je moet weg, zal de politie slepen. Staat iemand voor je garage en je wil je wagen erin zetten, zullen ze normaal enkel boete geven en niet laten slepen als je je wagen elders kunt parkeren in de nabije omgeving. Rare kronkel in de wet, maar zo is het wel...
ze zullen soms (meestal zelfs) wel slepen.
Niet zo lang geleden heb ik nog om half 2 s nachts een auto laten slepen die voor mijn poort stond in leuven omdat ik niet binnen kon.
Er waren nog parkeerplaatsen, maar dan zou ik voor het ticketje moeten betalen... Ook niet eerlijk me dunkt?!
Comment
-
Boete is toegekomen en is 150 euro. 100 euro voor fout parkeren en 50 euro smaad
Maar ik lig er niet van wakker want den baas betaalt het
De'n depanneur mag nog honderd rekeningen sturen. Die ziet gene euro van mij
En binnekort nieuwe nummerplaat want nieuwe firmawagen. Nu nog kiezen welke?
Audi of mercedes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk BerichtenBoete is toegekomen en is 150 euro. 100 euro voor fout parkeren en 50 euro smaad
Maar ik lig er niet van wakker want den baas betaalt het
De'n depanneur mag nog honderd rekeningen sturen. Die ziet gene euro van mij
En binnekort nieuwe nummerplaat want nieuwe firmawagen. Nu nog kiezen welke?
Audi of mercedes
50 euro voor smaad? Welk artikel is dat dan als ik vragen mag want dat ken ik nog niet.
Beschrijf eens de weerhouden artikels en de vaststellingen of nog beter, scan uw pv in (verberg de namen) en post het, dan weten we meteen wat er van klopt of niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten50 euro vind ik vrij goedkoop om op een agent te schijten . Daar kunde het wel eens voor doen vind ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darius Bekijk Berichten50 euro voor smaad? Welk artikel is dat dan als ik vragen mag want dat ken ik nog niet.Smilin' Jack - Speed Pilot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ksirk Bekijk BerichtenDan hangt er van af : is die 50€ een forfaitair bedrag of is dat per belediging ?
Bovendien is het zeer onwaarschijnlijk dat men die boetes tegelijkertijd zou krijgen.
Artikel 276 Smaad door woorden, daden, gebaren of bedreigingen gepleegd tegen een ministerieel ambtenaar, een agent die drager is van het openbaar gezag of van de openbare macht of tegen enig ander persoon met een openbare hoedanigheid bekleed, in de uitoefening of ter gelegenheid van de uitoefening van hun bediening, wordt gestraft met gevangenisstraf van acht dagen tot een maand en met geldboete van zesentwintig [euro] tot tweehonderd [euro]. (x 5,5 opdeciemen)
Een standaard MS van Parket Leuven voor smaad is trouwens al een veelvoud van het hier vermelde bedrag (50 euro), dus vrij ongeloofwaardig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Boba Bekijk Berichten
Een standaard MS van Parket Leuven voor smaad is trouwens al een veelvoud van het hier vermelde bedrag (50 euro), dus vrij ongeloofwaardig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk BerichtenSubiet vraag je nog of Prospeed zijn boete hier wil inscannen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Darius Bekijk BerichtenWeer toeval dat Prospeed zoiets overkomt natuurlijk.
50 euro voor smaad? Welk artikel is dat dan als ik vragen mag want dat ken ik nog niet.
Beschrijf eens de weerhouden artikels en de vaststellingen of nog beter, scan uw pv in (verberg de namen) en post het, dan weten we meteen wat er van klopt of niet.
'es zien hoeveel waarheid er in prospeed's verhalen schuilt
Comment
-
overtreding van KB 01.12.1975 + KB 30.09.2005 Art. 24.al.1.4 juncto + 2.19.3de deel overtreding 2e graad + Overtreding van KB 25.03.2003 Art. 59.1 overtreding 1e graad
Eerste overtreding is 100 euro vanwege het foutparkeren op het zebrapad.
Tweede overtreding is 50 euro zogezegd wegens weigeren ID te laten zien.
Maar deze heb ik dus wel duidelijk laten zien maar PV is naar bedrijf gestuurd daar de wagen van het bedrijf is. Er staat nergens mijn naam als bestuurder vermeld dus de agent in kwestie heeft mijn gegevens niet op de PV gezet. Gewoon puur kloterij omdat ik iets anders antwoordde dan dat die smurfen gewoon zijn. Ik lig er in ieder geval niet van wakker want bedrijf betaalt de boete. En als sommigen hier denken dat ik maar wat fantaseer en uit verveling hier wat onozel kom doen. Awel dan denken jullie dat maar. Ik ga niets liggen inscannen om hier wat gegevens openbaar te maken. Teveel smurfen die hier de'n onozele zitten uit te hangen. Hier op het werk kunnen ze in ieder geval met sommige reacties enorm lachen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk Berichtenovertreding van KB 01.12.1975 + KB 30.09.2005 Art. 24.al.1.4 juncto + 2.19.3de deel overtreding 2e graad + Overtreding van KB 25.03.2003 Art. 59.1 overtreding 1e graad
Eerste overtreding is 100 euro vanwege het foutparkeren op het zebrapad.
Tweede overtreding is 50 euro zogezegd wegens weigeren ID te laten zien.
Maar deze heb ik dus wel duidelijk laten zien maar PV is naar bedrijf gestuurd daar de wagen van het bedrijf is. Er staat nergens mijn naam als bestuurder vermeld dus de agent in kwestie heeft mijn gegevens niet op de PV gezet. Gewoon puur kloterij omdat ik iets anders antwoordde dan dat die smurfen gewoon zijn. Ik lig er in ieder geval niet van wakker want bedrijf betaalt de boete. En als sommigen hier denken dat ik maar wat fantaseer en uit verveling hier wat onozel kom doen. Awel dan denken jullie dat maar. Ik ga niets liggen inscannen om hier wat gegevens openbaar te maken. Teveel smurfen die hier de'n onozele zitten uit te hangen. Hier op het werk kunnen ze in ieder geval met sommige reacties enorm lachen.
ik rij 60.000km/jr (vorige jaren 80k) en heb tot op heden (hout vasthouden) nog geen overijverige schrijver tegengekomen...
Comment
-
Begrijp me ook niet verkeerd en ik veroordeel niemand of maak niemand zijn rekening. Als je altijd mooi braaf knikt voelen die gasten zich machtig en gedragen ze zich steeds meer als een machokikker. Een ringbaardje, scheermeskes onder oksels en hun kostuumke aan en ze denken dat ze de man zijn. Ik geef altijd een antwoord aan die gasten zoals ik het ook denk. En waarschijnlijk zal me dat wel meer geld kosten en meer problemen geven dan dat ik altijd braaf ja zou knikken. Misschien iets voor Jef Vermassen. Het zal aan mijn slechte jeugd liggen
Als ik sommigen hoor ben ik nog veel te braaf. Ik ben nog niet moeten gaan zitten, mij hebben ze nog niet met handboeien buiten gedragen, mijn huis is nog niet overhoop gehaald, ik heb geen last met de fiscus, betaal mooi mijn belastingen zonder te foefelen. Als ik dan sommigen bezig zie. Het straffe is dat diegenen die op de politie en het rechtsysteem schijten en foefelen dat het geen naam heeft dat die ook het verste geraken. Ik ben blij met een goede job en bedrijfswagen. Als ik dan naar de parkeerplaatsen van de directie ga kijken of naar die hun huizen kijk En die lachen met heel het politiesysteem dat het geen naam meer heeft en schijten de agenten gewoon uit. 's Avonds met procureurs en advocaten goed gaan eten en de dag nadien elkaar bijna afmaken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk Berichten. Als ik dan naar de parkeerplaatsen van de directie ga kijken of naar die hun huizen kijk En die lachen met heel het politiesysteem dat het geen naam meer heeft en schijten de agenten gewoon uit....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk BerichtenBegrijp me ook niet verkeerd en ik veroordeel niemand of maak niemand zijn rekening. Als je altijd mooi braaf knikt voelen die gasten zich machtig en gedragen ze zich steeds meer als een machokikker. Een ringbaardje, scheermeskes onder oksels en hun kostuumke aan en ze denken dat ze de man zijn. Ik geef altijd een antwoord aan die gasten zoals ik het ook denk. En waarschijnlijk zal me dat wel meer geld kosten en meer problemen geven dan dat ik altijd braaf ja zou knikken. Misschien iets voor Jef Vermassen. Het zal aan mijn slechte jeugd liggen
Als ik sommigen hoor ben ik nog veel te braaf. Ik ben nog niet moeten gaan zitten, mij hebben ze nog niet met handboeien buiten gedragen, mijn huis is nog niet overhoop gehaald, ik heb geen last met de fiscus, betaal mooi mijn belastingen zonder te foefelen. Als ik dan sommigen bezig zie. Het straffe is dat diegenen die op de politie en het rechtsysteem schijten en foefelen dat het geen naam heeft dat die ook het verste geraken. Ik ben blij met een goede job en bedrijfswagen. Als ik dan naar de parkeerplaatsen van de directie ga kijken of naar die hun huizen kijk En die lachen met heel het politiesysteem dat het geen naam meer heeft en schijten de agenten gewoon uit. 's Avonds met procureurs en advocaten goed gaan eten en de dag nadien elkaar bijna afmaken.
Comment
Comment