Mededeling

Collapse
No announcement yet.

machtmisbruik door een depanneur

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Met risico's nemen maak je je niet populair bij de blauwe mannen, maar valt er wel geld mee te verdienen. Ken ook zo iemand met een exclusief wagenpark die elke paar maanden een huiszoeking cadeau krijgt omdat de fiscus 'm echt wil pakken op zijn offshore-constructies, en telkens weer niks kan vinden.

Doet die mens iets mis? Ze kunnen 'm alleszins nog niet pakken maar in tussentijd rolt het geld wel vrolijk stevig binnen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk Berichten
      overtreding van KB 01.12.1975 + KB 30.09.2005 Art. 24.al.1.4 juncto + 2.19.3de deel overtreding 2e graad + Overtreding van KB 25.03.2003 Art. 59.1 overtreding 1e graad

Eerste overtreding is 100 euro vanwege het foutparkeren op het zebrapad.
      Tweede overtreding is 50 euro zogezegd wegens weigeren ID te laten zien.

Maar deze heb ik dus wel duidelijk laten zien maar PV is naar bedrijf gestuurd daar de wagen van het bedrijf is. Er staat nergens mijn naam als bestuurder vermeld dus de agent in kwestie heeft mijn gegevens niet op de PV gezet. Gewoon puur kloterij omdat ik iets anders antwoordde dan dat die smurfen gewoon zijn. Ik lig er in ieder geval niet van wakker want bedrijf betaalt de boete. En als sommigen hier denken dat ik maar wat fantaseer en uit verveling hier wat onozel kom doen. Awel dan denken jullie dat maar. Ik ga niets liggen inscannen om hier wat gegevens openbaar te maken. Teveel smurfen die hier de'n onozele zitten uit te hangen. Hier op het werk kunnen ze in ieder geval met sommige reacties enorm lachen.
      Voila, i rest my case

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
        Met risico's nemen maak je je niet populair bij de blauwe mannen, maar valt er wel geld mee te verdienen. Ken ook zo iemand met een exclusief wagenpark die elke paar maanden een huiszoeking cadeau krijgt omdat de fiscus 'm echt wil pakken op zijn offshore-constructies, en telkens weer niks kan vinden.

Doet die mens iets mis? Ze kunnen 'm alleszins nog niet pakken maar in tussentijd rolt het geld wel vrolijk stevig binnen.
        En zo zitten er hier zelf enkelen op het forum
        Populaire gasten maar geen greintje gevoelens of respect.
        En dat is niet verzonnen!!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirkbruijns Bekijk Berichten
          Het komt me voor dat ge ook aardig op weg bent om bedrijfsleider te worden. Nu nog de gereserveerde parking en de kast van een villa.
          dat wil hij niet. want dan krijgt hij personeel zoals zichzelf en kan hij heel dagen niets anders doen dan al die boetes te betalen.

vreemd trouwens dat uw baas die wilt betalen.
          wimoptiek.be op

Comment

En zo zitten er hier zelf enkelen op het forum
            Populaire gasten maar geen greintje gevoelens of respect.
            En dat is niet verzonnen!!!
            Wie A zegt...
            MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door KdF Bekijk Berichten
              Wie A zegt...
              Heeft een piano op z'n teen staan?

Comment

Wel ik doe zelf heel veel Km's en ik kom die blauwe mannen veel tegen,meer nog mijn schoonvader was tot vorig jaar rijkswachter en die zijn nog een streep erger dan de blauwboezen.
                Maar om even te beginnen,2 jaar terug stond ik in mol op de rijbaan geparkeerd (iets wat wettelijk mag),maar voor mij stond een wagen op het fietspad waardoor de fietser dus al achter mijn wagen de rijbaan op reden,er was echter een agent het verkeer aan het regelen en hij kwam op mij af,hij vroeg of dat mijn wagen was?ik antwoorde neen,even later stapte ik in die auto in en ik zag hem afgelopen komen (knap zicht geloof me)
                hij zei dat ik gezegd had dat het niet mijn wagen was,ik antwoorde dat dat klopte en dat ik enkel reed met de wagen maar geen eigenaar was.
                Toen vroeg hij op onbeleefde en dwingende toon mijn pas te geven,de toon stond mij niet aan,en ik gaf hem dus niet,3 dagen later kwam er op kantoor een briefje van 3 A4's lang met pv's binnen.Ik werd uiteraard bij de baas eens uitgenodigd voor een gesprek.
                Ik vertel deze wijze man dat zowel mijn ouders als mijn vrouw nog mijn baas tegen mij zo een toon mogen aanslaan,zwijg stil dat een wildvreemde het mag.De baas heeft het dan laten voorkomen in Turnhout,ik heb tegen de rechter hetzelfde verteld en ik heb niets moeten betalen,NIETS.

Comment

En om verder te gaan op et takel verhaal,mij hebben ze vorig jaar afgesleept in Gent (copure rechts)
                  Ik stond mooi binnen mijn vak spiegel mooi naar binnen ik had voor de verrandering zelfs eens betaald.
                  Er kwam een tram langs en ik zag deze perfect langs mijn wagen rijden,toen ik echter terug kwam stond mijn wagen op de deppanneur er stonden ook mensen van de lijn,en die waren vrij goed aan pennen,ik moest een bonnetje tekenen 1 tram 48 min stil gelegd en 11 trams omgeleid,ik tekende dit heel braaf,achteraf kwam de rekening 550 euro,ik heb dat dus gewoon aan de verzekering gegeven en deze heeft dat mooi betaald,schieten nog de takelkosten over.....150 euro,wel de mensen van de lijn konden niet bewijzen dat de tram daadwerkelijk niet door kon,maar ik kon wel bewijzen dat ik om het bewuste uur daar wel stond toen de andere tram passeerde...

Dus....laat eens allemaal niet zo met u sollen....

Comment

ik kom dat gewoon allemaal niet tegen.

2015 Volvo V60 D2 aut.
                    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mrwhoopie Bekijk Berichten
                      Wel ik doe zelf heel veel Km's en ik kom die blauwe mannen veel tegen
                      Rij jij op speciale plaatsen misschien, want ik kom verhoudingsgewijs zééééér weinig blauwe mannen tegen, misschien zie ik ze wel niet....

Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                      ik kom dat gewoon allemaal niet tegen.
                      Idem dito
                      Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                        Idem dito
                        wie laat er dan met zich sollen he

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Tja,als je heel de dag rondrijd door heel het land....julie zijn wsl veel te braaf...

Comment

't zijn keuzes, en iedereen is vrij te kiezen. Ik klaag niet echter.
                            Ik rijd meer met m'n wagen dan de gemiddelde belg, verhoogd risico dus, voor velen is dat een uitvlucht, voor mij is dat een reden.
                            En ja, dat rondrijden doe ik niet voor 't plezier van m'n baas, ik moet af en toe ook eens parkeren en stoppen, en uitstappen.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Je hebt gelijk,ik klaag ook niet ze,als ik het allemaal ni graag deed zocht ik ander werk :p

Comment

Tja,als je heel de dag rondrijd door heel het land....julie zijn wsl veel te braaf...
                                Dat is het!!!!

Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
                                't zijn keuzes, en iedereen is vrij te kiezen. Ik klaag niet echter.
                                Ik rijd meer met m'n wagen dan de gemiddelde belg, verhoogd risico dus, voor velen is dat een uitvlucht, voor mij is dat een reden.
                                En ja, dat rondrijden doe ik niet voor 't plezier van m'n baas, ik moet af en toe ook eens parkeren en stoppen, en uitstappen.
                                Als beroepschauffeur (als werknemer of zelfstandige) probeer je je toch zoveel mogelijk aan de regels te houden, en dat is absoluut niet zo moeilijk. Het zou slecht voor de portemonee zijn vrees ik als we het allemaal niet zo nou zouden nemen. Vind het al erg als ik al eens een beroepsfout/inschattingsfout maak, in het verkeer word je daar meestal onmiddelijk voor afgestraft.
                                Misschien een slecht vergelijk maar neem een voetballer die een strafschop mist (nee niet door de keeper "gepakt") maar gewoon naast of over het doel trappen, dat KAN toch niet als beroeps....
                                (Zal waarschijnlijk wel commentaar op komen vrees ik....)
                                Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                                Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

voila, we begrijpen mekaar.
                                  Voor mij is dat een reden om zich aan de regels te houden, en sommigen willen dat dan weer niet doen. Gat, blaren, bleiten?

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Wie wat of hoe dan ook doet iedereen maakt zijn eigen keuzes maar dat wil nog niet zeggen dat ge als een schoothondje braaf op alles ja moet knikken en u laten afblaffen.

Comment

Wie wat of hoe dan ook doet iedereen maakt zijn eigen keuzes maar dat wil nog niet zeggen dat ge als een schoothondje braaf op alles ja moet knikken en u laten afblaffen.
                                      uiteraard hoef je niet alles te slikken en heb je bepaalde rechten (en gewenste omgangsvormen), maar ik snap niet waarom hier zo'n verhaal maken ... als de baas (ben benieuwd hoe vaak hij dat doet) of de verzekering (?) het betaald.

Ik lig er in ieder geval niet van wakker want bedrijf betaalt de boete.
                                      En waarschijnlijk zal me dat wel meer geld kosten
                                      Maar ik lig er niet van wakker want den baas betaalt het
                                      achteraf kwam de rekening 550 euro,ik heb dat dus gewoon aan de verzekering gegeven en deze heeft dat mooi betaald
                                      Als je het dan over 'niet met je laten sollen' hebt, zou ik het ook laten voorkomen en mijn gelijk halen.

Comment

ja, ga er eens voor ipv halfweg op te geven

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Zal hier zeker niet gebeuren, moest het nodig zijn...

Oorspronkelijk geplaatst door abtler Bekijk Berichten
                                          uiteraard hoef je niet alles te slikken en heb je bepaalde rechten (en gewenste omgangsvormen), maar ik snap niet waarom hier zo'n verhaal maken ... als de baas (ben benieuwd hoe vaak hij dat doet) of de verzekering (?) het betaald.

Als je het dan over 'niet met je laten sollen' hebt, zou ik het ook laten voorkomen en mijn gelijk halen.
                                          Speciale gasten hier zenne, om nog maar te zwijgen van "de baas" (zet zijn personeel aan tot overtredingen te maken dus) en de "verzekering" (als zij jou die boete/kosten terugbetalen dan ga ik daar toch eens dringend moeten een offerte aanvragen, volgens mij gaan ze me dan gratis verzekeren)...Naam verzekering mag hoor?!

Comment

Working...
                                          X