Mededeling

Collapse
No announcement yet.

brokstukken op de weg

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk Berichten
    En die komen dan niet opdagen en als ze toch moesten komen zijn ze zo slechtgezind dat ze u nog wat uitkafferen. Mijn nonkel heeft begin vorig jaar zware stukken gereden met door putten te rijden. Vier velgen stuk + ophanging geraakt. Blijven staan en politie gebeld > na 6 (!) uren maar de garage gebeld voor te komen takelen want de mannen kwamen gewoon niet opdagen. Volledig en uitvoerig bestek laten maken door garage. Dan met een berg foto's van de schade en het wegdek zelf naar politie gereden om vaststelling te laten doen. Pas toen onze dienst verzekeringen naar hun telefoneerde hebben ze een vaststelling gedaan. Dan direct de gemeente in gebreke gesteld. Klacht door het parket geseponeerd wegens andere prioriteiten. Doen ze altijd volgens de juridische dienst. Dan een burgerlijke procedure opstarten. En na lang, heel lang wachten is de uitspraak in de meeste gevallen dat de gemeente de schade moet vergoeden, inclusief de interesten over de periode. Alles hangt af van uw advocaat van de verzekering. Er zijn er zelfs die bijna niets anders doen dan dergelijke zaken.
    En jammer genoeg is bovenstaande ook helemaal waar. Er zijn stevig wat agenten die opzien tegen een PV te maken wat vervolgens door het parket toch geseponeerd wordt. De burgerlijke zaak wordt vervolgens onozel lang gerokken door de overheid en na vele jaren krijg je dan toch wat geld te zien.

Maar een lastige flik heeft me nog maar één keer tegengehouden hem erop te wijzen dat hij zijn werk moest doen. Dat was toen ie riep "gade gij mij zeggen wat ik moet doen?" en me vervolgens beveelde het af te trappen. Aangezien ik enkel als hoedanigheid van ambulancier daar was, heb ik vrolijk alle verantwoordelijkheid in de handen van die agent gelegd, zoals hij wou. Ik ga nooit in de weg staan om iemand te zien zichzelf belachelijk te maken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
      Was dat met een BMW ?? Ik wist niet dat ze bij dat merk met vijfwielers reden ? (Is dat om recht te blijven in geval men gedronken heeft of wat ??)
      Schitterend gezien ! Ondertussen heb ik het aangepast.

Er zit zelfs geen reservewiel in . Belangrijkste wiel aan een BMW is het STUURwiel
      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Ik ga er niet veel moeite meer in steken: de leasingfirma betaalt, na lang aandringen... De banden moesten sowieso na de winter vervangen worden, ze gaan ze in mindering brengen van het quota van de zomerbanden. Al bij al is het prijsverschil tss. een zomer- en een winterband toch zo groot niet.

Ik heb een melding gedaan op de site van het Vlaamse Gewest (meldpunt Wegen).

En een omnium komt inderdaad niet tussen als er enkel velg- of bandschade is.

Comment

[quote=A160;4400805]Ik ga er niet veel moeite meer in steken: de leasingfirma betaalt, na lang aandringen... De banden moesten sowieso na de winter vervangen worden, ze gaan ze in mindering brengen van het quota van de zomerbanden. Al bij al is het prijsverschil tss. een zomer- en een winterband toch zo groot niet.

Ik heb een melding gedaan op de site van het Vlaamse Gewest (meldpunt Wegen).

En een omnium komt inderdaad niet tussen als er enkel velg- of bandschade is.[/quote]

Niet alle verzekeringsmaatschappijen over dezelfde kam scheren , er zijn er verschillende
          die dit wel doen ( we hebben het hier wel degelijk over de waaborg stoffelijke schade )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
            Schitterend gezien ! Ondertussen heb ik het aangepast.

Er zit zelfs geen reservewiel in . Belangrijkste wiel aan een BMW is het STUURwiel
            Tiens, dat is vreemd ? Ik zie hem nog altijd platter staan dan de andere vier ??

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
              Tiens, dat is vreemd ? Ik zie hem nog altijd platter staan dan de andere vier ??
              Ondertussen liggen er nochtans twee kraakverse, netjes opgepompte, bandekes onder

Comment

Working...
              X