Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SPA/NVA wil pick ups en SUV' verbieden
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk BerichtenIedereen koopt hier een SUV omdat de wegen in zo'n belabberde staat zijn
Comment
-
Sossen zijn weer goed bezig.
Geen probleem dat ze hun mond open doen, maar ze moeten dan wel iets zinnigs zeggen.
Ze zeggen dat "alle SUV's vervuilend zijn". Sorry, maar een Dodge Ram LPG is schoner dan alle ecomodellen bijeen.
Het is jammer voor de ouders van het kind, maar het is weer een teken aan de wand dat politici een specifiek (on)geval aangrijpen om moord en brand te schreeuwen en direct rigoureuze, onberekende en onredelijke maatregelen te treffen. Maar soit, er is nog niets beslist. Immers is de regering in lopende zaken en zijn SUV's rijdende zaken.
Comment
-
Wat als morgen een bestuurder van een Prius iemand aanrijdt?
Leuk hoe meedelevend de sossen toch zijn. De miserie van anderen gebruiken om hun eigen 'goede doel' te promoten.
Het is een spijtig ongeval, ik kan me moeilijk voorstellen dat de bestuurder dit opzettelijk gedaan heeft.
Criminelen worden vrijgelaten door de slechte werking van justitie, maar de SUV verbieden is belangrijker dan dat.
Weinig verstand bij de spa, nogmaal bewezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wabe Bekijk BerichtenKunnen we de SPA gewoon niet verbieden?
Hoeveel keer moet ik het nog zeggen (daarom niet op dit forum) : spa is kunstmatig sterk door de PS in wallonië.
En dat zal altijd zo zijn zolang belgië is wat het is en men in het franstalig deel geen bezoek krijgen van planeet Zork.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk BerichtenSossen zijn weer goed bezig.
Geen probleem dat ze hun mond open doen, maar ze moeten dan wel iets zinnigs zeggen.
Ze zeggen dat "alle SUV's vervuilend zijn". Sorry, maar een Dodge Ram LPG is schoner dan alle ecomodellen bijeen.
Het is jammer voor de ouders van het kind, maar het is weer een teken aan de wand dat politici een specifiek (on)geval aangrijpen om moord en brand te schreeuwen en direct rigoureuze, onberekende en onredelijke maatregelen te treffen. Maar soit, er is nog niets beslist. Immers is de regering in lopende zaken en zijn SUV's rijdende zaken.
Wedden dat 4X4 enzo extra taks gaat krijgen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk BerichtenSossen zijn weer goed bezig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDie Dodge Ram op LPG kom je wel haast niet meer tegen hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tradie Bekijk BerichtenWeer een schoolvoorbeeld van de algemene intelligentie van onze politiekers.
En welke partij ook, ze zijn allemaal hetzelfde als het erop aan komt.
hoe meer idioten in de samenleving hoe idioter de politieke programma's.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtentaks en BIV is regionaal geworden.
Wedden dat 4X4 enzo extra taks gaat krijgen?
Maarja, de milieufiscaliteit is helemaal scheefgetrokken en zolang onwetende politiekers in de pap hebben te brokken zal dit zo blijven.
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenDie Dodge Ram op LPG kom je wel haast niet meer tegen hé.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk BerichtenAlé verbieden...zo een voorstel is toch totaal ,niet realistisch
Je kan mensen toch niet verbieden of verplichten met welke wagen ze gaan rijden.
Over het nut van een zo genaamde terreinwagen valt over te discussiëren.
Het gebruik van pakweg een G 350CDI voor -ik zeg maar wat- een paarden handelaar of dierenarts die veel langs landelijke wegen moet, tegenover een iemand met een GL500 die ze enkel gebruiken om bootschappen of om mee naar de golf te rijden.
Maar iedereen doet natuurlijk wat hij wil.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk BerichtenAlé verbieden...zo een voorstel is toch totaal ,niet realistisch
Je kan mensen toch niet verbieden of verplichten met welke wagen ze gaan rijden.
Over het nut van een zo genaamde terreinwagen valt over te discussiëren.
Het gebruik van pakweg een G 350CDI voor -ik zeg maar wat- een paarden handelaar of dierenarts die veel langs landelijke wegen moet, tegenover een iemand met een GL500 die ze enkel gebruiken om bootschappen of om mee naar de golf te rijden.
Maar iedereen doet natuurlijk wat hij wil.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door reVel Bekijk BerichtenWat als morgen een bestuurder van een Prius iemand aanrijdt?
Leuk hoe meedelevend de sossen toch zijn. De miserie van anderen gebruiken om hun eigen 'goede doel' te promoten.
Het is een spijtig ongeval, ik kan me moeilijk voorstellen dat de bestuurder dit opzettelijk gedaan heeft.
Criminelen worden vrijgelaten door de slechte werking van justitie, maar de SUV verbieden is belangrijker dan dat.
Weinig verstand bij de spa, nogmaal bewezen.
Verschillende fabrikanten zijn bezig met een soort van signaal te ontwikkelen om voetgangers te waarschuwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk BerichtenAwel, jij mag mij eens een kar zoeken waarin 5 mensen van rond de 1m90 comfortabel in kunnen zitten. Monovolumes niet inbegrepen.2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
Comment