Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SPA/NVA wil pick ups en SUV' verbieden

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk Berichten
    Awel, jij mag mij eens een kar zoeken waarin 5 mensen van rond de 1m90 comfortabel in kunnen zitten. Monovolumes niet inbegrepen.
    Geen monovolume?
    Ja dan zijn er niet veel opties hé.
    Alé dan een vito dan of VW Caravelle
    Last edited by Bert; 08/02/2011, 21:28.
    2008 Opel Corsa 1.7CDTI
    2009 Mazda 2 1.5 Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
      dan koop je een ford transit he zeg. Het merendeel SUV-rijders zie ik alleen rijden hoor. vandaag nog aan 't rood licht een bompa naast mij in z'n range sport bv.
      Geweldig zo'n bus, qua design/ rijden en dergelijke !

Comment

dan koop je een ford transit he zeg. Het merendeel SUV-rijders zie ik alleen rijden hoor. vandaag nog aan 't rood licht een bompa naast mij in z'n range sport bv.
        wat zou die kopen als ie geen range zou mogen kopen?
        Denk je nu echt aan een prius?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BMW Power Bekijk Berichten
          Iedereen koopt hier een SUV omdat de wegen in zo'n belabberde staat zijn
          Inderdaad, binnenkort gaan we nog verplicht zijn om allemaal een SUV te kopen

Niet te schatten die SPA'ers.

Comment

Een monovolume dan hé.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bert Bekijk Berichten
              Klopt, er zijn al verhalen gekend van aanrijdingen met voetgangers om dat men de auto gewoon niet hoort.
              Verschillende fabrikanten zijn bezig met een soort van signaal te ontwikkelen om voetgangers te waarschuwen.
              Ik zou gaan voor een herkenbaar geluid, misschien een motorgeluid ofzo ...

Comment

specifieke situaties vragen om specifieke wagens. je gaat toch ook niet met een Defender racen op zolder?
                2015 BMW F11 520dA
                1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Evert Bekijk Berichten
                  zolang onwetende politiekers
                  de meeste politiekers zijn niet onwetend, maar willen stemmen van onwetenden.
                  Ze hebben er geen belang bij om "wetend" te handelen. Wat voor een invloed hebben nu een paar petrolheads van op een forum?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                    aja, wat is anders logische stap voor morons

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                      Een monovolume dan hé.
                      Blijft in feite ook bus. Wij hebben momenteel een Grand Espace van 2007, en daar zit je als achterste passagier, en zeker 1 van mijn lengte, niet comfortabel in. En de nieuwe Sharan en de Galaxy zijn al niet veel beter, dat heb ik zelf ook al ondervonden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichten
                        wat zou die kopen als ie geen range zou mogen kopen?
                        goh, voor wekelijks max. 5km te rijden (van thuis naar de supermarkt)... euh, ja?
                        2015 BMW F11 520dA

Comment

Blijft in feite ook bus. Wij hebben momenteel een Grand Espace van 2007, en daar zit je als achterste passagier, en zeker 1 van mijn lengte, niet comfortabel in. En de nieuwe Sharan en de Galaxy zijn al niet veel beter, dat heb ik zelf ook al ondervonden.
                          Blijft een bus, maar rijdt niet als een bus. De rest vind ik persoonlijk flauwe excuses.

Comment

specifieke situaties vragen om specifieke wagens. je gaat toch ook niet met een Defender racen op zolder?
                            Maar in een GL geraken ook 5 man, heeft een leuk design, een pak luxe en rijd meer dan goed. Range Rover idem.

Comment

goh, voor wekelijks max. 5km te rijden (van thuis naar de supermarkt)... euh, ja?
                              Dan heb jij ook geen grote saab nodig veronderstel ik?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                                Blijft een bus, maar rijdt niet als een bus. De rest vind ik persoonlijk flauwe excuses.
                                Laten we het erop houden dat een monovolume zijn beperkingen heeft qua rijgedrag. En als jij oncomfortabel zitten een flauw excuus vind, tja...

Comment

Maar in een GL geraken ook 5 man, heeft een leuk design, een pak luxe en rijdt meer dan goed. Range Rover idem.
                                  gelukkig is het gemiddelde autobudget van een belg gelijk aan de prijs van een GL/range
                                  2015 BMW F11 520dA

Comment

Een pick-up rijdt een kleuter dood, dus gaan we alle SUV's en pick-ups verbieden.

Moeten we dan niet ineens alle auto's gaan verbieden, er rijden toch nog andere auto's mensen dood?

Aan den andere kant, de BMW X6 mogen ze gerust verbieden, om esthetische redenen dan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                      Dan heb jij ook geen grote saab nodig veronderstel ik?
                                      ja want mijn wagen is wel enorm groot
                                      2015 BMW F11 520dA

Comment

Awel, jij mag mij eens een kar zoeken waarin 5 mensen van rond de 1m90 comfortabel in kunnen zitten. Monovolumes niet inbegrepen.
                                        Het aantal gezinnen bestaande uit 2 homofiele basketters met 3 zonen verkregen door een draagmoeder bij de volleybal is niet zo dik gezaaid in België.

Comment

gelukkig is het gemiddelde autobudget van een belg gelijk aan de prijs van een GL/range
                                          Daar gaat het niet over. Het punt is dat je met een GL een pakken betere/ leukere auto hebt dan bijvoorbeeld onze Espace. Dus waarom zou je in godsnaam voor een Espace kiezen, als je u een GL kan veroorloven? Puur omdat de GL een suv is?

Comment

Working...
                                          X