Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.
dan moeten ze al de grote camionetten ook van de baan halen, en de camions niet te vergeten.
wa kiekens
ipv autokenners een over zo'n spullen te laten oordelen. Als ge ziek zijt gaat ge naar den dokter niet naar nen politieker, toch? Ze zouden beter hun mondje houden over dingen waar ze geen verstand van hebben.
2015 BMW S1000R
2010 Renault Clio RS Cup
1987 Volkswagen Golf GTI
Geloof me: verbieden zal er niet inzitten, maar ze zullen in de BIV of taks wel gaan foefelen. Dat is pas echt sossen: dreigen met extreem geweld dat er uiteraard niet doorkomt, maar uiteindelijk u doodpesten
Verbieden kunnen ze niet. Zwaarder belasten zal geen probleem zijn.
Ik ben ook geen SUV liefhebber. Mensen die zo'n soort wagen helemaal niet nodig hebben mogen ze van mij heel zwaar belasten. Een totaal verbod is echter te onnozel voor woorden.
Ik ben ook geen SUV liefhebber. Mensen die zo'n soort wagen helemaal niet nodig hebben mogen ze van mij heel zwaar belasten. Een totaal verbod is echter te onnozel voor woorden.
maar hoe ga je dat doen?
Persoonlijk rijden vele mensen in overbodige SUV's, maar dat kan over zoveel wagens gezegd worden. Persoonlijke mening =/= politieke evidentie.
Ze worden sowieso al genoeg belast aan de pomp. In uw optiek zou je eveneens mensen extra moeten belasten die een funkar hebben.
ik ken ook een hele hoop mensen die gewoon grag v8 rijden maar het niet zien zitten om 2k aan tax te betalen. de meeste van deze mensen zijn gewone cruisers.
niks mis mee.
HLN - Het Laatste Nieuws - Volg het nieuws op de nr1 nieuwssite in België, HLN.be brengt je het allerlaatste nieuws 24/24 en 7/7, uit binnen - en buitenland, evenals dichtbij met nieuws uit je eigen regio.
Comment