Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SPA/NVA wil pick ups en SUV' verbieden
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichtendus... volgens jou rijdt een GL beter (sportiever voor jou dus) dan een GL?
Comment
-
In sommige steden kom je er met een suv niet meer in,
dat ze dat hier maar snel invoeren het zal rap gedaan zijn met hun
Die bakken "stelen" andermans veiligheid, neem daarbij ook nog eens de "uber" mentaliteit van die bestuurders, en je hebt dodelijke combinatie.
Suv, weg ermee!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zeveraar Bekijk BerichtenIn sommige steden kom je er met een suv niet meer in,
Die bakken "stelen" andermans veiligheid, neem daarbij ook nog eens de "uber" mentaliteit van die bestuurders, en je hebt dodelijke combinatie.
Suv, weg ermee!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenEen monovolume dan hé.Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk BerichtenBlijft in feite ook bus. Wij hebben momenteel een Grand Espace van 2007, en daar zit je als achterste passagier, en zeker 1 van mijn lengte, niet comfortabel in. En de nieuwe Sharan en de Galaxy zijn al niet veel beter, dat heb ik zelf ook al ondervonden.Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk BerichtenHet aantal gezinnen bestaande uit 2 homofiele basketters met 3 zonen verkregen door een draagmoeder bij de volleybal is niet zo dik gezaaid in België.
Oorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk BerichtenZe zijn er meer als jij denkt. En probeer dan maar eens een comfortabele wagen te zoekenOorspronkelijk geplaatst door GT-R Bekijk BerichtenSportief vooral.
Espace: zit je veel te laag, waardoor uw knieen in een oncomfortabele hellingsgraad zitten. Word trouwens meermaals aangehaald in diverse reviews.
Sharan: Als er ook iemand van 1m90 voor u zit, zit ik met mijn knieen tegen de zetel aan te duwen.
Galaxy: Idem.
Sharan weinig plaats = akkoord
Galaxy / S-max weinig plaats = helemaal niet akkoord!
Als je vindt dat er in een S-max zowel van voor als vanachter te weinig plaats is....
Geloof me, dan ga je goed moeten zoeken in welke je dan wel meer beenruimte gaat hebben.
Maar, vind het hier al langer on-topic hoor want dat heeeft er feitelijk allemaal niet veel mee te maken.
Suv kan maar moet steeds 5* Euro Ncap hebben en volgens gewicht + Co2 verbruik x noemer belast worden. Een tabel die de diverse modellen onderscheid is eral, http://nl.wikipedia.org/wiki/Sports_utility_vehicle
Voor monovolumes kan het aantal kinderen in een huishouden misschien een bepalende factor worden, maar waar zijn we dan feitelijk allemaal meebezig, Het moet hier allemaal toch niet gekker worden hoor...Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zeveraar Bekijk BerichtenIn sommige steden kom je er met een suv niet meer in,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichtenzoals?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Suv, weg ermee!
Zeveraars, weg ermee !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk BerichtenWat wil je nu eigenlijk bewijzen? Een bepaald segment binnen de SUV is inderdaad vooral gericht op kracht, luxe en ruimte. Dat is ook waar mensen voor betalen hé, moest dat kunnen afgeschaft worden ontstaat er wel een nieuwe niche met diezelfde kenmerken want de vraag ernaar is gigantisch.
Geef toch gewoon toe als SUV rijder dat je lekker wilt opvallen in 't verkeer.
Comment
-
Suv, weg ermee!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenDacht dat het in London al wel zo was.
Over het nut van een SUV bij de gemiddelde Belg moeten we het toch niet hebben? Niet alles dat nutteloos is moet toch verboden worden? Het is toch nutteloos van cola te drinken wanneer er water is? En dat heeft ook meer nadelen dan voordelen. Mogen we als burger nog kiezen wat we kopen alstublieft? Betuttelende politiek de laatste jaren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door artru Bekijk Berichten
Moeten we dan niet ineens alle auto's gaan verbieden, er rijden toch nog andere auto's mensen dood?
Om maar te zeggen, ik rij graag met mijn auto, maar ie is zeker niet heilig... al het onnodig gebruik van auto's vermijden is alleen maar positief IMHO... liefst niet door verbieden.
Oorspronkelijk geplaatst door Ice_ken Bekijk Berichtenja kheb het gezien, het argument van: vaak hebben ze ook een krachtigere motor...dan schoot ik al helemaal in de lach
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk BerichtenIk begrijp niet waarom men nog geen hatchkes met meer dan 100pk verbiedt op zaterdagavond. Want veel daarvan knallen tegen een boom.Last edited by Onehp; 08/02/2011, 22:24.ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk BerichtenKijk, ik heb geen problemen met SUV's hoor, iedereen doet wat 'm wilt. Ik heb wel problemen met het gegeven dat veel van de bestuurders ervan elke keer opnieuw weer op de proppen komen met het feit dat hun SUV in welbepaalde dingen superieur is ten opzichte van andere 'soorten' personenwagens (monovolumes, breaks,...).
Geef toch gewoon toe als SUV rijder dat je lekker wilt opvallen in 't verkeer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk BerichtenIn londen rijdt top gear toch ook rond met hun camerawagens? zijn toch range rovers en lexus RX400H' en. of hebben zij er de toestemming voor?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk Berichten't Zijn misschien hybride modellen.BMW X5 45e
Comment
-
doet er mij trouwens aan denken.
hebben ze van die toyota tundra trouwens een hybride of elektrisch model ofzo.
in de grant stond dat die te snel reed, maar dat ze de auto NIET HOORDEN afkomen. ( funky pickup if you ask me )
Comment
Comment