Grappig topic
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SPA/NVA wil pick ups en SUV' verbieden
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door zeveraar Bekijk BerichtenIn sommige steden kom je er met een suv niet meer in,
dat ze dat hier maar snel invoeren het zal rap gedaan zijn met hun
Die bakken "stelen" andermans veiligheid, neem daarbij ook nog eens de "uber" mentaliteit van die bestuurders, en je hebt dodelijke combinatie.
Suv, weg ermee!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
Comment
-
Gewoon misbruik maken vd emotionaliteit vh moment na ongeval met een kind door autohaters en jaloersaards die een hetze willen creëren tegen bepaalde autocategorie die ze zelf niet graag zien of niet kunnen kopen ofzo .
Vergeet niet dat als ze 1 categorie voertuigen vd weg gekregen hebben ze dat vuil spelletje met andere categorieën zullen willen herhalen .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichtengelukkig is het gemiddelde autobudget van een belg gelijk aan de prijs van een GL/range
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenVandaag efkes op gelet... De meeste SUV's en terreinwagens die ik zag waren ofwel op het veld geparkeerd (boeren?), een +750kg dubbelasser aan het trekken, op de snelweg 110 aan het rijden (X6) of 90 (X3).
Ja, dat moet ge onmiddellijk verbieden...
Een suv die sneller dan de rest slentert lokt altijd gezichten, alsof het niet kan. Verleden week waren we op pad met de Volvo XC90 richting zee en terug. Ik zat op de achterbank, naast de geblindeerde ruit kan ik iets meer de gelaatsuitdrukkingen van de mensen vd auto die ingehaald worden, naar kijken ()
Dus kan ik er van meespreken.
Met de Q7 was dit echt compleet, als ik vb. in iemands gat ging hangen (onbewust).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenHeb toevallig zondag nog meegereden met mijn schoonzoon in de Opel Zafira en de kloppen die ik gehoord (van de ophanging) en gevoeld (door de ophanging) heb op slechte banen heb ik toch nog nooit gehoord noch gevoeld in mijne Freelander, dat is bijna een Citroën CX gevoel dat die geeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Izzy Bekijk BerichtenMet de Q7 was dit echt compleet, als ik vb. in iemands gat ging hangen (onbewust).ST Cupra 290 PP - GT86+
Comment
-
Ze zijn al langer aan het bekijken hoe ze SUV's extra kunnen gaan belasten. De lichte vracht zou afgeschaft worden + een extra percentage bovenop de normale jaarlijkse rijbelasting. Enkel nog werkkamionetten en vrachtwagens zouden lichte vracht blijven. Er is zelfs sprake van te gaan werken met terugwerkende kracht. Je hebt 3 jaar geleden je SUV gekocht : dan zou het BIV zijn + 3 jaar verschil in rijbelasting + 3 jaar de extra tax op de SUV.
Dat heb ik gisteren toch gehoord van iemand die met die politiekers erover aan het praten is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk BerichtenZe zijn al langer aan het bekijken hoe ze SUV's extra kunnen gaan belasten. De lichte vracht zou afgeschaft worden + een extra percentage bovenop de normale jaarlijkse rijbelasting. Enkel nog werkkamionetten en vrachtwagens zouden lichte vracht blijven. Er is zelfs sprake van te gaan werken met terugwerkende kracht. Je hebt 3 jaar geleden je SUV gekocht : dan zou het BIV zijn + 3 jaar verschil in rijbelasting + 3 jaar de extra tax op de SUV.
Dat heb ik gisteren toch gehoord van iemand die met die politiekers erover aan het praten isPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenVan mij mogen ze dan direct beginnen met die werkmansbusje, gesloten camionetten of lichte vracht voertuigen standaard uit te rusten met een snelheidsbegrenzer tot max. 100
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TurboBoost Bekijk Berichten"Tractoren grotere bedreiging voor verkeersveiligheid dan 4x4's"
http://www.autokanaal.be/nieuws/aid1...n-4x4-s-2.aspx
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenLachwekkend? De nagel op de kop... De regelgeving qua tractoren is net een van die dingen die nog niet gesynchroniseerd is met Europa, en het is bijgevolg inderdaad mogelijk om legaal zonder rijbewijs over een fietser te bollen met zo een ding.
Comment
Comment