Toen ze hier aan de baan aan het werken waren (na de doortocht van Aquafin) waren er een paar van zo'n tractoren die dachten op Francorchamps te zitten, 'n mastodont van zo'n kleine 3 meter hoog met een kar achter van ik weet niet hoeveel laadvermogen, rijden als zotten en die mannekes waren denk ik nog geen 20 jaar oud. Precies of ze kwamen, tijdens een stille periode, recht van het veld om wat bij te klussen.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SPA/NVA wil pick ups en SUV' verbieden
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door thomasB Bekijk BerichtenIk heb niet veel zin om me erin te verdiepen. Maar je moet toch een G-rijbewijs afleggen om met een traktor te rijden?Artikel 4
Zijn ontslagen van de verplichting houder te zijn van een rijbewijs en het bij zich te hebben :
12° de bestuurders, geboren vóór 1 oktober 1982 en de bestuurders die aan de voorwaarden van artikel 3 niet beantwoorden, van voertuigen van de categorie G en van voertuigen van traag vervoer omschreven in artikel 1, § 2, 75 van het koninklijk besluit van 15 maart 1968 houdende algemeen reglement op de technische eisen waaraan de auto's, hun aanhangwagens, hun onderdelen en hun veiligheidstoebehoren moeten voldoen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenIs dat gebaseerd op de wagens in "Jouw autogeschiedenis" ??? Denk niet dat dit gemiddelde zelfs maar in de buurt komt.2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenen het enige waarvoor die tractoren dienen, in feite hetzelfde als die suv's, is belastingen omzeilen
een gewone 6*6 trekker zou veiliger zijn, en mogen niet overladen worden zoals in kallo nu vollen bak bezig is
Maar als landbouwer ben je niets met een 6x6 trekker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichteneuh... je snapt het niet helemaal vermoed ik...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door thomasB Bekijk BerichtenDit gaat dan over de traktor-dumper combinatie op werven veronderstel ik? Het is inderdaad zo dat dat systeem financieel gunstiger is.
Maar als landbouwer ben je niets met een 6x6 trekker.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenJa, er rijden nu al bestelwagens rond met "ik ben begrensd!" en dat gaat niet vooruit als iedereen daaromheen moet rijden op een tweevaks-snelweg.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk BerichtenDan kunnen ze nog wat langer links blijven plakkenOorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenJa, er rijden nu al bestelwagens rond met "ik ben begrensd!" en dat gaat niet vooruit als iedereen daaromheen moet rijden op een tweevaks-snelweg.Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TurboBoost Bekijk Berichten"Tractoren grotere bedreiging voor verkeersveiligheid dan 4x4's"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenIn feite niet, ik kon uit het icoontje () nl. niet opmaken of het serieus was of ironisch ??2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenNieuws in de krant...
VLD wil Alfa Romeo verbieden...
http://standaard.be/artikel/detail.a...E_20110215_001
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door krizie Bekijk Berichtenik ben ook geen voorstander van een suv, maar als je alles gaat verbieden waar iets mis mee loopt hebben we met de regering nog veel werk...
Comment
Comment