Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PVG nummer

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• PVG nummer

Het zit zo. Ik heb een auto gekocht die ooit vanuit Nederland geïmporteerd is. Heeft toen dus een PVG nummer toegekend gekregen. Wagen staat nu bij garagist om gekeurd te worden voor verkoop zodat ik hem kan inschrijven, maar die vindt het PVG nummer niet ("identificatieplaatje"). (keuring ook niet, is al 1x maal geweest) Mijn vraag is dus of ik dit ergens terug kan aanvragen. Bij BMW zal het volgens mijn garagist niet gaan wegens geïmporteerd...

Was dat dan keuring alleenstaand geval, of is die door bmw gehomologeerd? In het tweede geval moet dat toch bij bmw gekend zijn ... Ik had binnen de week een nieuw typeplaatje met de M3, en die werd ook uit Nederland geïmporteerd.
    AutoMinded.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door janvkn Bekijk Berichten
      Was dat dan keuring alleenstaand geval, of is die door bmw gehomologeerd? In het tweede geval moet dat toch bij bmw gekend zijn ... Ik had binnen de week een nieuw typeplaatje met de M3, en die werd ook uit Nederland geïmporteerd.
      Ik kan mijn gelijkvormigheidsattest niet controleren aangezien het bij de garagist ligt. Hopen op het laatste dus...

Maarja, wat indien niet?
      Last edited by ; 17/02/2011, 18:10.

Comment

Was op chassisnummer dacht ik, maar ga gewoon eens bij een bmw garage langs met uw boorddocumenten en leg uw probleem uit.
        AutoMinded.be

Comment

Gelijkvormigheidsattest van de wagen is niet bekomen bij BMW maar bij de DIV zelf.

Comment

DAMN.

Never mind deze post.
            Last edited by ; 17/02/2011, 22:14.

Comment

Comment

Topic mag dicht, probleem is opgelost.

Comment

Working...
                X