Mededeling

Collapse
No announcement yet.

rijschool moto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #21
    Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
    Behalve het logo en het prijskaartje is er niet veel BMW aan zo een GS. Blok is Rotex en de rest is ook een samenraapsel van standaard onderdelen. Velen daarvan worden gedeeld met de XT660, Pegaso, Mulhacen,...

    Persoonlijk heb ik zo een mini GS altijd 1 van de meest bescheten moto's gevonden. Kan er geen goed woord over zeggen. Ok, behalve dat het wel een wendbaar ding is en bijgevolg relatief goed voor het examen. Maar hij kan niet tippen aan bvb een DL650 die op echt alle vlakken beter is.
    ik heb men examen afgelegd met deze.

    de 650 funduro. ook rotexblok. klonk nog plezanten ging vlotjes, enkel het korte versnellingspookje was soms wat zoeken.
    wimoptiek.be op

    Comment


    • #22
      Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
      ik heb men examen afgelegd met deze.

      de 650 funduro. ook rotexblok. klonk nog plezanten ging vlotjes, enkel het korte versnellingspookje was soms wat zoeken.
      Ik de facelift ervan. Mijn gedacht ervan :
      Zit gelijk nen kakstoel, trilt gelijk een ontwakende alcoholieker, geeft bitter weinig feedback, ziet er niet uit, schakelt zwaar, remt gevoelloos, blok heeft vree weinig punch, gaat niet graag in de toeren en bokt onderin dat gene naam heeft. Bah! Achteraf via twerk nog paar keer met zo enen op stap gegaan. Kut ding. Na 12km had ik keer op keer rugpijn. Bah bah bah! Zelden zo gefrustreerd op een moto gezeten.
      Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
      Motoren & Tjeurisme

      Comment


      • #23
        Dat is inderdaad wel een mottig ding

        De nieuwe GSsen zijn anders wel gewoon een 1200GS met Rotax blokje hoor.

        Comment

        Working...
        X