Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Spiegels spaanse bussen hebben geen blinde

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Spiegels spaanse bussen hebben geen blinde

hoek
    Een tijdje terug reden er nog bussen met spiegels aan de deur.Deze zijn (naar Afrika) vervangen door die met spiegels aan de voorstijl.De chauffeur moet zijn hoofd niet draaien om de zijkant te zien en de blinde hoek is minimaal of weg.
    Die camions blijven maar koppig en bouwen er dan maar camera's ,parkeersensors en toeters aan.Heeft men nu zoveel cabines in stock en bepalen zij de wet wanneer de spiegels vooraan moeten staan.

Bedankt voor je bijdrage.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten
      Bedankt voor je bijdrage.

Comment

lol, waar da gij u mee bezighoud.
        tkleine info.
        een camion is geen bus

Comment

Om goed te zien moet hij het hoofd draaien maar met een een oogopslag kan hij ook de zijspiegel wel zien
          Bijgevoegde Bestanden

Comment

als je het allemaal zo goed weet moet je constructeur worden van vrachtwagens.
            mms kun je geld verdienen met je idee over spiegels.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fantomas Bekijk Berichten
              Om goed te zien moet hij het hoofd draaien maar met een een oogopslag kan hij ook de zijspiegel wel zien
              M5 met een mooi kleurke op u foto.
              BMW X5 45e

Comment

verhuizen naar 'Exclusieve auto gespot en foto genomen"

Comment

hoek
                  Een tijdje terug reden er nog bussen met spiegels aan de deur.Deze zijn (naar Afrika) vervangen door die met spiegels aan de voorstijl.De chauffeur moet zijn hoofd niet draaien om de zijkant te zien en de blinde hoek is minimaal of weg.
                  Die camions blijven maar koppig en bouwen er dan maar camera's ,parkeersensors en toeters aan.Heeft men nu zoveel cabines in stock en bepalen zij de wet wanneer de spiegels vooraan moeten staan.
                  Blinde hoeken van een camion zitten compleet anders dan bij een bus, ma bon ...

Comment

Naar het schijnt is er een medische revolutie op komst waardoor die hoeken binnenkort allemaal terug kunnen zien.

Ale, van horen zeggen he ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
                      Blinde hoeken van een camion zitten compleet anders dan bij een bus, ma bon ...
                      Hoe weet jij dat?
                      Je kan die toch niet zien?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                        Hoe weet jij dat?
                        Je kan die toch niet zien?

Comment

Ik heb een CE.Omdat er veel volk de bus in en uitstapt en ook de vele fietsers in 't stad is zo 'n spiegel goed geplaatst.Europa en zijn wetten

Comment

Ik heb een CE.Omdat er veel volk de bus in en uitstapt en ook de vele fietsers in 't stad is zo 'n spiegel goed geplaatst.Europa en zijn wetten
                            Op wie of wat reageer je nu eigenlijk?

Comment

Ik wil wel eens weten welke bussen je bedoeld, Fanta. Ik kan mij niet direct bedenken welke bus geen spiegel op zijn voorstijl heeft.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bertds Bekijk Berichten
                                Ik wil wel eens weten welke bussen je bedoeld, Fanta. Ik kan mij niet direct bedenken welke bus geen spiegel op zijn voorstijl heeft.

Comment

Een duidelijker foto 'tje.Die R spiegel staat wel 30 cm naar voor geplaatst zodat de blinde hoek weg is.
                                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

De volgende keer dat ik een Spaanse bus ga kopen zal ik hier zeker op letten!
                                    sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Comment

Heeft dit ook effect op spaanse vliegen?

Comment

Working...
                                        X