Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Keuring Willebroek (of andere)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Keuring Willebroek (of andere)

    Hoi,

    Heb eens paar vraagjes, vooral uit frustratie.
    Hoe kun je klacht in dienen tegen een keuring?
    Het is niet normaal dat ik in november vorig jaar 2 "Gebreken nauwlettend in de gaten te houden" had.
    * Waarvan 1: remleidingen -- staat, die zijn volledig van voor naar achter nieuw gelegd.
    * En stuurdemper -- staat. (Deze is besteld)
    Nu maart dus 3-4 maand later, is hij blijkbaar een wrak, met nog geen eens 1000km meer op de teller.
    10 punten en meer staan hier nu ineens op het verslag.
    Ik trachtte een blanco keuring te verkrijgen maar, dit is gewoon absurd.
    Dingen die totaal niet met de veiligheid van het verkeer te maken hebben, zoals "Zitplaats -- staat" .......
    Raam -- corrosie, 'k bedoel, heb nog nooit glas weten roesten !

    + Met een 6 cylinder 5x 5seconden vol gas geven is niet normaal hé, hij loopt nooit boven de 2500rpm, daar verlies ik alle koppel, waarom hem dan tegen de 5000rpm testen ?

    Mijn paar vraagjes op rij:
    • Hoe en waar kun je klacht neerleggen, of allerminst uitleg vragen over keuringsbewijzen?
    • Een lichte vracht van voor 1993, hoeveel Co2 mag deze hebben ? Dit is de eerste keer dat ik aan die machine gehangen heb ...
    • Tijdens de Co test, mag je dan tussen-gas geven, terwijl hun PC zegt gas lossen ?

  • #2
    over welke wagen heb je het...?

    Comment


    • #3
      Oorspronkelijk geplaatst door Sammy11 Bekijk Berichten
      over welke wagen heb je het...?
      lichte vracht, 6 cilinder (diesel????) van voor 93 ?? Ik hoop een oude VW LT

      Ik heb ook al verschillende keren problemen gehad met de mensen die op de keuring werken >> altijd in Deurne!

      De laatste keer heb ik de man van de keuring eens een opmerking gegeven over zijn gedrag in mijn auto ( constant met piepende banden vertrekken en onnodig in zeer hoge toeren gaan dat de motor echt begon te wenen) >> en het resultaat was een rode Oldtimerkaart !! Ik ben de enigste mens die ik ken die dat ooit heeft gehad !

      Je kan een klacht indienen maar het haalt toch niets uit !
      Benzine
      '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

      '85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

      '68 VW 411 1700 (2011-2014)
      '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
      Diesel
      '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
      '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
      '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
      '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
      '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

      Comment


      • #4
        Met 'Raam' bedoelen ze het chassis. Als er bijvoorbeeld onderaan een plaatje zou gelast zijn, dan zetten ze daar op: Een belangrijke herstelling aan het raam - koetswerk werd vastgesteld. . Heeft dus niks met de ruiten te maken. En dat had je eigenlijk ook ineens op de keuring kunnen vragen, want elk klein kind weet ook dat glas niet kan roesten. En dan had je ineens geweten wat dat betekende.

        Ik ga altijd naar Kontich, nog geen klagen van gehad. Maar dan zijn er weer anderen die beweren dat de keuring in Kontich op niks trekt. Zal er vooral van afhangen wie de wagen keurt.

        Comment

        Working...
        X