Hoi,
Heb eens paar vraagjes, vooral uit frustratie.
Hoe kun je klacht in dienen tegen een keuring?
Het is niet normaal dat ik in november vorig jaar 2 "Gebreken nauwlettend in de gaten te houden" had.
* Waarvan 1: remleidingen -- staat, die zijn volledig van voor naar achter nieuw gelegd.
* En stuurdemper -- staat. (Deze is besteld)
Nu maart dus 3-4 maand later, is hij blijkbaar een wrak, met nog geen eens 1000km meer op de teller.
10 punten en meer staan hier nu ineens op het verslag.
Ik trachtte een blanco keuring te verkrijgen maar, dit is gewoon absurd.
Dingen die totaal niet met de veiligheid van het verkeer te maken hebben, zoals "Zitplaats -- staat" .......
Raam -- corrosie, 'k bedoel, heb nog nooit glas weten roesten !
+ Met een 6 cylinder 5x 5seconden vol gas geven is niet normaal hé, hij loopt nooit boven de 2500rpm, daar verlies ik alle koppel, waarom hem dan tegen de 5000rpm testen ?
Mijn paar vraagjes op rij:
Heb eens paar vraagjes, vooral uit frustratie.
Hoe kun je klacht in dienen tegen een keuring?
Het is niet normaal dat ik in november vorig jaar 2 "Gebreken nauwlettend in de gaten te houden" had.
* Waarvan 1: remleidingen -- staat, die zijn volledig van voor naar achter nieuw gelegd.
* En stuurdemper -- staat. (Deze is besteld)
Nu maart dus 3-4 maand later, is hij blijkbaar een wrak, met nog geen eens 1000km meer op de teller.
10 punten en meer staan hier nu ineens op het verslag.
Ik trachtte een blanco keuring te verkrijgen maar, dit is gewoon absurd.
Dingen die totaal niet met de veiligheid van het verkeer te maken hebben, zoals "Zitplaats -- staat" .......
Raam -- corrosie, 'k bedoel, heb nog nooit glas weten roesten !
+ Met een 6 cylinder 5x 5seconden vol gas geven is niet normaal hé, hij loopt nooit boven de 2500rpm, daar verlies ik alle koppel, waarom hem dan tegen de 5000rpm testen ?
Mijn paar vraagjes op rij:
- Hoe en waar kun je klacht neerleggen, of allerminst uitleg vragen over keuringsbewijzen?
- Een lichte vracht van voor 1993, hoeveel Co2 mag deze hebben ? Dit is de eerste keer dat ik aan die machine gehangen heb ...
- Tijdens de Co test, mag je dan tussen-gas geven, terwijl hun PC zegt gas lossen ?
Comment