morgen gaat mijne binnen bij de keuring, ben benieuwd
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Grote ergernis op autokeuring
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichtenkom eh seg,
wisten jullie dat een standaard dakspoiler en standaard alu velgen al tuning is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenzou ik reclameren hoor. Het zit er toch zeker af fabriek op é?
3de remlicht zit zelfs in die spoiler verwerkt.
De catalogus nekeer onder hun neus geschoven
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichtenkom eh seg,
wisten jullie dat een standaard dakspoiler en standaard alu velgen al tuning is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manos Bekijk Berichtende dakspoiler is bij mij ni vernoemd. maar m'n originele velgen zijn ook als tuning aanzien. belachelijk...... da denkt dan iet van otto's te kennen.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door manos Bekijk Berichtende dakspoiler is bij mij ni vernoemd. maar m'n originele velgen zijn ook als tuning aanzien. belachelijk...... da denkt dan iet van otto's te kennen.....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichtenidd, de kwaliteit is er op achteruit gegaan sinds ik er weg benA Twist of the Wrist
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
Had 't een Aziaat geweest had m'n hem vast en zeker al lang afgebroken omwille van z'n goedkoop interieur. Spijtig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten15" velgskes met rover-logo, aanzien zij al tuning
ik moet 15inch leggen volgens hun ipv men standaard 17inch
5€ tuningrapport
Comment
-
Rijd dat goed op remschijven, of zijn trommels achteraan beter...
Binnenkort moet ik er ook weer aan geloven..., meestal als er een Subaru Impreza die hangaar binnenrijd stopt de wereld weer met draaien...
Comment
-
Op originele onderdelen mogen ze geen tuningraport maken, enkel op aftermarket tuning!
Dus als ze u zouden doen betalen voor zo een tuningraport terwijl d'r niks aan uwe wagen getuned is, dan moet ge dat gewoon wijgeren. Want indien je dat niet zou doen gaan ze nog denken dat ze hun alles kunnen permiteren!Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk BerichtenZoveel plastic
Had 't een Aziaat geweest had m'n hem vast en zeker al lang afgebroken omwille van z'n goedkoop interieur. Spijtig.
Ergens een foutje Stefanus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk BerichtenWaarom dat blauw lichtje boven de asbak, geeft je sigaret geen licht genoeg misschien
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenOp originele onderdelen mogen ze geen tuningraport maken, enkel op aftermarket tuning!
Dus als ze u zouden doen betalen voor zo een tuningraport terwijl d'r niks aan uwe wagen getuned is, dan moet ge dat gewoon wijgeren. Want indien je dat niet zou doen gaan ze nog denken dat ze hun alles kunnen permiteren!1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
Comment