Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
kom eh seg,
wisten jullie dat een standaard dakspoiler en standaard alu velgen al tuning is?
de dakspoiler is bij mij ni vernoemd. maar m'n originele velgen zijn ook als tuning aanzien. belachelijk...... da denkt dan iet van otto's te kennen.....
de dakspoiler is bij mij ni vernoemd. maar m'n originele velgen zijn ook als tuning aanzien. belachelijk...... da denkt dan iet van otto's te kennen.....
15" velgskes met rover-logo, aanzien zij al tuning
idd, de kwaliteit is er op achteruit gegaan sinds ik er weg ben
Op originele onderdelen mogen ze geen tuningraport maken, enkel op aftermarket tuning!
Dus als ze u zouden doen betalen voor zo een tuningraport terwijl d'r niks aan uwe wagen getuned is, dan moet ge dat gewoon wijgeren. Want indien je dat niet zou doen gaan ze nog denken dat ze hun alles kunnen permiteren!
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
we hebben deze week met onze astra naar de keuring geweest . en hebben 6 euro extra moeten betalen voor tuning ? zwarte folie aan achterruiten juist zijkanten , sierstukjes aan ruitewisser en een klein blauw lichtje boven asbak . als dat al tuning is
Is inderdaad erg dat ze van het minste een tuningonderdeel maken. Ken ook iemand met een sub wrx. Luchthapper: tuning, achterspoiler: tuning, echt erg.
Blij dat ik er weg ben.
Op originele onderdelen mogen ze geen tuningraport maken, enkel op aftermarket tuning!
Dus als ze u zouden doen betalen voor zo een tuningraport terwijl d'r niks aan uwe wagen getuned is, dan moet ge dat gewoon wijgeren. Want indien je dat niet zou doen gaan ze nog denken dat ze hun alles kunnen permiteren!
op mijn auto zit er niks dat niet af fabriek kon besteld worden (de velgen zijn wel later geplaatst maar die kon je ook al op de bestelbon aanvinken, dus dat maakt geen verschil) en ik heb het ook moeten betalen ... protesteren helpt gewoon niet
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment