Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grote ergernis op autokeuring

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• morgen gaat mijne binnen bij de keuring, ben benieuwd

Comment

• kom eh seg,
      wisten jullie dat een standaard dakspoiler en standaard alu velgen al tuning is?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichten
        kom eh seg,
        wisten jullie dat een standaard dakspoiler en standaard alu velgen al tuning is?
        zou ik reclameren hoor. Het zit er toch zeker af fabriek op é?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
          zou ik reclameren hoor. Het zit er toch zeker af fabriek op é?
          ja...
          3de remlicht zit zelfs in die spoiler verwerkt.

De catalogus nekeer onder hun neus geschoven

Comment

kom eh seg,
            de dakspoiler is bij mij ni vernoemd. maar m'n originele velgen zijn ook als tuning aanzien. belachelijk...... da denkt dan iet van otto's te kennen.....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manos Bekijk Berichten
              de dakspoiler is bij mij ni vernoemd. maar m'n originele velgen zijn ook als tuning aanzien. belachelijk...... da denkt dan iet van otto's te kennen.....
              15" velgskes met rover-logo, aanzien zij al tuning

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door manos Bekijk Berichten
                idd, de kwaliteit is er op achteruit gegaan sinds ik er weg ben

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
                  idd, de kwaliteit is er op achteruit gegaan sinds ik er weg ben
                  Je hebt misschien slechte invloed gehad op die mannen.
                  A Twist of the Wrist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten

Zoveel plastic
                    Had 't een Aziaat geweest had m'n hem vast en zeker al lang afgebroken omwille van z'n goedkoop interieur. Spijtig.

Comment

15" velgskes met rover-logo, aanzien zij al tuning
                      bij mij ook jong.
                      ik moet 15inch leggen volgens hun ipv men standaard 17inch
                      5€ tuningrapport

Comment

• ik heb geen velgen dus ik heb da probleem niet

Comment

• Rijd dat goed op remschijven, of zijn trommels achteraan beter...

Binnenkort moet ik er ook weer aan geloven..., meestal als er een Subaru Impreza die hangaar binnenrijd stopt de wereld weer met draaien...
                          www.perfectshine.be

Comment

• Op originele onderdelen mogen ze geen tuningraport maken, enkel op aftermarket tuning!
                            Dus als ze u zouden doen betalen voor zo een tuningraport terwijl d'r niks aan uwe wagen getuned is, dan moet ge dat gewoon wijgeren. Want indien je dat niet zou doen gaan ze nog denken dat ze hun alles kunnen permiteren!
                            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stefanus Bekijk Berichten
                              Zoveel plastic
                              Had 't een Aziaat geweest had m'n hem vast en zeker al lang afgebroken omwille van z'n goedkoop interieur. Spijtig.

Ergens een foutje Stefanus

Comment

• we hebben deze week met onze astra naar de keuring geweest . en hebben 6 euro extra moeten betalen voor tuning ? zwarte folie aan achterruiten juist zijkanten , sierstukjes aan ruitewisser en een klein blauw lichtje boven asbak . als dat al tuning is

Comment

• Waarom dat blauw lichtje boven de asbak, geeft je sigaret geen licht genoeg misschien

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977 Bekijk Berichten
                                    Waarom dat blauw lichtje boven de asbak, geeft je sigaret geen licht genoeg misschien
                                    origineel lichtje van asbak is kapot ? en vrouwtje had graag blauw lichtje gehad dus ....

Comment

• Is inderdaad erg dat ze van het minste een tuningonderdeel maken. Ken ook iemand met een sub wrx. Luchthapper: tuning, achterspoiler: tuning, echt erg.
                                      Blij dat ik er weg ben.

Comment

• Kosten banden zoveel geld?

Hoe ga ik later een wagen betalen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                          Op originele onderdelen mogen ze geen tuningraport maken, enkel op aftermarket tuning!
                                          Dus als ze u zouden doen betalen voor zo een tuningraport terwijl d'r niks aan uwe wagen getuned is, dan moet ge dat gewoon wijgeren. Want indien je dat niet zou doen gaan ze nog denken dat ze hun alles kunnen permiteren!
                                          op mijn auto zit er niks dat niet af fabriek kon besteld worden (de velgen zijn wel later geplaatst maar die kon je ook al op de bestelbon aanvinken, dus dat maakt geen verschil) en ik heb het ook moeten betalen ... protesteren helpt gewoon niet
                                          1963 Land Rover Series IIa
                                          1994 Mercedes SL320
                                          2015 Land Rover Discovery SDV6
                                          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

Working...
                                          X