Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grote ergernis op autokeuring

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
    Ik nomineer de autokeuring tot verschrikkelijkste instelling van het jaar.

ge moet daar 1 keer gaan en ge klaagt....wat moet ik dan zeggen? ik moet daar alle dagen naartoe!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk Berichten
      ge moet daar 1 keer gaan en ge klaagt....wat moet ik dan zeggen? ik moet daar alle dagen naartoe!
      Maar jij wordt er wel voor betaald!

Comment

word gij niet zot van al uw gedemotiveerde (lees: luie) collega's die nog nooit van doorwerken hebben gehoord?

Comment

• alléja, ik weet dat ik nu aan het generaliseren ben, maar ik ben nog nooit fatsoenlijk/vriendelijk geholpen bij de autokeuring en ik ben daar toch al vaak geweest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
            alléja, ik weet dat ik nu aan het generaliseren ben, maar ik ben nog nooit fatsoenlijk/vriendelijk geholpen bij de autokeuring en ik ben daar toch al vaak geweest.
            Volgende keer eens bij soepap gaan...

Comment

• soepap is idd ne vriendelijke.
              hij kwam me direct goeiendag zeggen en heeft me nadien zelfs zoveel mogelijk geholpen.

Comment

• Mijn kaartje stak gisteren ook in de bus; de Corsa is weer een jaartje ouder

Comment

nie overdrijven, 4 dagen op 7

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door karin Bekijk Berichten
                    Maar jij wordt er wel voor betaald!
                    en nog niet slecht zelfs

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
                      nie overdrijven, 4 dagen op 7

ssssssttt, ge moet ze hier ni alles wijsmaken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                        soepap is idd ne vriendelijke.
                        hij kwam me direct goeiendag zeggen en heeft me nadien zelfs zoveel mogelijk geholpen.

mmm, mij zo bestoefen.....wa hebde gij weeral nodig?

Comment

• niets.
                          ik zeg gewoon de waarheid.

kvond het gewoon sympa dat je direct naar mij kwam gestapt in de rij wachtenden. en je me nadien ook nog eens geholpen hebt.

Comment

mmm, mij zo bestoefen.....wa hebde gij weeral nodig?
                            Allé, soepap. Toch tof dat je zo bestoefd wordt.
                            Wie krijgt er nu niet graag af en toe een complimentje?

Comment

• Woensdag ga ik met de Z3 ook naar de autokeuring in Stekene. Ik ben eens benieuwd of ze iets gaan zeggen over de (originele optionele) bredere banden (225/50 R 16) ipv de standaard 205/60 R 15 banden. Tevens hebben we de (originele optionele) M-technic sportophanging...

We'll see... Hopelijk staat er niet te veel volk want 'k heb geen zin om daar meer dan een uur te staan aanschuiven...
                              BMW F30 316d Sportline - '13
                              BMW Z3 1.8 -- '97
                              --------------------------------------------------------------
                              2010 - 2013: Audi A3 Sportback 1.9 TDI Ambition -- '08
                              2001 - 2010: Opel Astra 2.0 DTI 16v 'Sport' -- '01

Comment

• k'heb nog maar 1 keertje problemen gehad met de keuring, maar dat was vrij snel opgelost.
                                Voor de rest niets om over te klagen

Comment

• wacht maar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                    wacht maar
                                    ik moet pas tegen december 2009

Comment

• Indertijd nog 'n verhaal gehoord van iemand die de opmerking kreeg "lek koelvloeistof", op zijn VW Kever... Straffe mannen op de keuring
                                      ----------------------------------------------------------------------------------
                                      2010 Porsche Cayenne S ---- Daily driver
                                      2008 BMW 730dA (F01) Exclusive Line Plus ---- Daily driver (SOLD)
                                      Pictures here: BMW 7 Series
                                      1992 Lamborghini Diablo 5.7L V12 SV Conversion ---- Weekend toy
                                      Pictures here: Diablo

--------------------------------------------------------------------------------------------
                                      It's like being in command of the Battlestar Galactica:
                                      It might need half a starsystem to turn around,
                                      but it'll do lightspeed, and has so much firepower even the
                                      Cylons have respect for it...

--------------------------------------------------------------------------------------------

Comment

• Geen enkele ergernis
                                        Probleemloos erdoor

Comment

• Vandaag nogmaals anderhalf uur in de rij gestaan, dit keer met meer succes.

Uiteraard is hij er door, dus we zijn er weer een jaar vanaf.

Vandaag trouwens wel ne sympathieke gast, hij sloeg zelfs een babbeltje over de Range.

Comment

Working...
                                          X