Oorspronkelijk geplaatst door Sinister
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Grote ergernis op autokeuring
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenVolgens mij krijg ik ook een tjoening rapport als ik met men BMW naar de keuring moet.Maar ik ga daar echt nie voor betalen
Same here met de MINI.
Die volledige Aero Kit gaat tjoening zijn, ik voel 't aan m'n water.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenMijn TT was volledig groen gekeurd voor verkoop.
Heel vriendelijke kerels in Mechelen moet ik zeggen...
Enkel m'n brandblusser was over tijd en daar heb ik een opmerking over gekregen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenEnkel m'n brandblusser was over tijd en daar heb ik een opmerking over gekregen.
Comment
-
Kan er is een expert uitleggen hoe het komt dat Keuringsstations hier in Belgie geen TUV en ISO attesten aanvaarden ?
Wel validatie en montageattesten...,
Daar heeft de constructeur/verkoper nog nooit van gehoord ?
Dit is het antwoord dat ze mailden (Vanuit Japan) :
"Hi Wouter,
Sorry to hear about all that trouble on your annual MOT.
We will look into your question about "validation" and "installation" reports.
All our goods are TUV approved, tested and tried till they break !
I never heard of such thing, like you mention, it's only in Belgium
.....
My personal idea about your country, would be that firstly they get their governement together before start ennoying hard working people...
.....
Let me know if you want more info about our products...
Mr Nagashi"
Is dat niet zalig dat ze tot ginder weten wat voor Pipo-land da hier is...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichtenschitterend
't is idd idioot dat ze hier geen TUV aanvaarden
En dan zeggen ze dat ze bezig zijn met administratieve vereenvoudiging.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Dat die Mr. Nagashi ne keer de Belgische gewoonten aanleert voor hij begint kritiek te spuien. Hij zou beter ne keer in zijne zak tasten en de verantwoordelijke mensen een serieuze "premie" betalen....
(Op welke plaats staat België weeral waar het om omkoping gaat ?? Tweedes na Italië of zo ?? En dan spreken ze van de Arabische landen e.d. alsof het alleen daar gebeurt).
Comment
-
Alles lezen Will
Nagashi werkt bij een Japanse Firma (Nishiki Car Shop) waar ik wat onderdelen wil kopen, maar hier in Belgie is dat spul illegaal omdat het niet door de keuring gaat.
Ik vroeg naar een validatierapport en montageattest maar in Japan hebben ze daar niks van, enkel TUV en ISO.
Omkopen hoort daar niet bij, dat zou ik dan zelf wel doen op de keuring..., maar da mag nie...
Zijn vergelijking van het gekluns op de keuring en onze "regering" is wel passend, dwz dat tot in Japan met onze Ministers word gelachen...Last edited by Wally; 31/10/2007, 08:37.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk BerichtenAlles lezen Will
Nagashi werkt bij een Japanse Firma (Nishiki Car Shop) waar ik wat onderdelen wil kopen, maar hier in Belgie is dat spul illegaal omdat het niet door de keuring gaat.
Ik vroeg naar een valdatierapport en montageattes maar in Japan hebben ze daar niks van, enkel TUV en ISO.
Omkopen hoort daar niet bij, dat zou ik dan zelf wel doen op de keuring...
Zijn vergelijking van het gekluns op de keuring en onze "regering" is wel passend, dwz dat tot in Japan met onze Ministers word gelachen...
Ongelooflijk dat ie daarvan op de hoogte is en zo to the point een antwoord geeft
Comment
-
Idd, je kan er eens om lachen, maar tot op heden weet ik dus nog niet hoe ik aan een valdiatierapport en montageattest moet komen van iets waar geen invoerder voor is in Belgie ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door fredoo Bekijk BerichtenEven een vraagje ivm keuring voor verkoop:
Als je je wagen nu laat keuren voor verkoop. (dan is die keuring 2 maand geldig he ? )
Wat als de wagen na 2 maand niet verkocht is ?
Moet je die dan helemaal opnieuw inschrijven ?Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk BerichtenIdd, je kan er eens om lachen, maar tot op heden weet ik dus nog niet hoe ik aan een valdiatierapport en montageattest moet komen van iets waar geen invoerder voor is in Belgie ?
Wat dat montageattest betreft, daar moet de garage die de zaken monteert voor zorgen, daar heeft de producent niks mee te maken.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenDat die Mr. Nagashi ne keer de Belgische gewoonten aanleert voor hij begint kritiek te spuien. Hij zou beter ne keer in zijne zak tasten en de verantwoordelijke mensen een serieuze "premie" betalen....
(Op welke plaats staat België weeral waar het om omkoping gaat ?? Tweedes na Italië of zo ?? En dan spreken ze van de Arabische landen e.d. alsof het alleen daar gebeurt).Oorspronkelijk geplaatst door Wally Bekijk BerichtenAlles lezen Will
Ik vroeg naar een validatierapport en montageattest maar in Japan hebben ze daar niks van, enkel TUV en ISO.
Omkopen hoort daar niet bij, dat zou ik dan zelf wel doen op de keuring..., maar da mag nie...
Zijn vergelijking van het gekluns op de keuring en onze "regering" is wel passend, dwz dat tot in Japan met onze Ministers word gelachen...Oorspronkelijk geplaatst door Subaru555 Bekijk Berichten
Ongelooflijk dat ie daarvan op de hoogte is en zo to the point een antwoord geeft
Comment
Comment