Ik kan er vandaag ook weer een stuk of 5 naar de keuring doen. Nooit problemen met die mannen, goed klapke doen en dat is in orde.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Grote ergernis op autokeuring
Collapse
X
-
de keuring in d'monde is toch ook een lachertje
Vorige week was ik met de e300d gegaan en had eens doelbewust geen gelijkvormigheidsattest afgegeven. Geen probleem blijkbaar, ze vroegen er niet naar.
Ik ga altijd rond 16u30, dan ben ik de laatste en is er geen wachttijd. Met de 300 was ik er op 5 minuten buiten, alleen een opmerkingske over de silent blocks.
Daarnet met de SL geweest, en weer het gelijkvormigheidsattest niet direct afgegeven. Maar nu vroegen ze er wel naar
Anyway, deze keuring duurde geen 2 min Ze hebben zelfs geen uitstoottest gedaan en naar de bandenmaat hebben ze ook niet gekeken
Brug op, lichtje eronder, de banden eens laten bewegen, brug naar beneden en " 't is in orde mijnheer"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichtende keuring in d'monde is toch ook een lachertje
Vorige week was ik met de e300d gegaan en had eens doelbewust geen gelijkvormigheidsattest afgegeven. Geen probleem blijkbaar, ze vroegen er niet naar.
Ik ga altijd rond 16u30, dan ben ik de laatste en is er geen wachttijd. Met de 300 was ik er op 5 minuten buiten, alleen een opmerkingske over de silent blocks.
Daarnet met de SL geweest, en weer het gelijkvormigheidsattest niet direct afgegeven. Maar nu vroegen ze er wel naar
Anyway, deze keuring duurde geen 2 min Ze hebben zelfs geen uitstoottest gedaan en naar de bandenmaat hebben ze ook niet gekeken
Brug op, lichtje eronder, de banden eens laten bewegen, brug naar beneden en " 't is in orde mijnheer"
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichtenen naar de bandenmaat hebben ze ook niet gekeken
Eventjes nadenken voor je conclusies trekt is geen slecht idee, al 't is natuurlijk makkelijk om meteen jezelf op kinderlijke manier te vermaken over 't onbekende.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk Berichten't is nog ni in u opgekomen dat ze tijdens dat "banden laten bewegen" in 1 oogopslag ook bandenmerk en maat kunnen lezen zeker? een ophanging is vrij snel gecontroleerd, bij een vlugge blik merk je al snel of t nodig is om aan een of ander onderdeel extra aandacht te besteden.
Eventjes nadenken voor je conclusies trekt is geen slecht idee, al 't is natuurlijk makkelijk om meteen jezelf op kinderlijke manier te vermaken over 't onbekende.
Normaal moet de onderste de bandenmaat toch controleren met degene die in het voertuig zit en het keuringsformulier heeft ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk Berichten'Eventjes nadenken voor je conclusies trekt is geen slecht idee, al 't is natuurlijk makkelijk om meteen jezelf op kinderlijke manier te vermaken over 't onbekende.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenach soepap, het gaat hier over mercedessen, waarvan zelfs keurders weten dat ze in orde zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenach soepap, het gaat hier over mercedessen, waarvan zelfs keurders weten dat ze in orde zijn
eigenlijk is't waar. Behalve speling op't stuurhuis, lekkende schokdempers op relatief lage km stand en gebroken veren moet ge bij de gemiddelde mercedes naar niveel kijken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenwat zijn dan zowat de gebreken op de meeste BMW's soepap?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtende chauffeurs.Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenerg waar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenwat zijn dan zowat de gebreken op de meeste BMW's soepap?
niet zo heel veel eigenlijk.bij een e46 komt een gebroken veer (achteraan) wel vrij frequent voor. niet zo erg om het een ziekte te noemen ,wat bij de mercedeskwalen wél t geval is, maar 't valt toch op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk Berichtenniet zo heel veel eigenlijk.bij een e46 komt een gebroken veer (achteraan) wel vrij frequent voor. niet zo erg om het een ziekte te noemen ,wat bij de mercedeskwalen wél t geval is, maar 't valt toch op.
Comment
-
Vorige week ook terug n plezante keuring gehad.
Op maandag naar 2dehandskeuring met m'n BMW E36 touring in Brugge geweest.
Afgekeurd (en moest dus terugkomen) voor : - gebroken veer rechts achteraan
Ik ga op vrijdag terug naar daar, zet hem op de brug, en de keurder kijkt enkel naar de vering links achteraan Tis in orde meneer !
Comment
Comment