Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grote ergernis op autokeuring

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik kan er vandaag ook weer een stuk of 5 naar de keuring doen. Nooit problemen met die mannen, goed klapke doen en dat is in orde.

Comment

• de keuring in d'monde is toch ook een lachertje

Vorige week was ik met de e300d gegaan en had eens doelbewust geen gelijkvormigheidsattest afgegeven. Geen probleem blijkbaar, ze vroegen er niet naar.
      Ik ga altijd rond 16u30, dan ben ik de laatste en is er geen wachttijd. Met de 300 was ik er op 5 minuten buiten, alleen een opmerkingske over de silent blocks.

Daarnet met de SL geweest, en weer het gelijkvormigheidsattest niet direct afgegeven. Maar nu vroegen ze er wel naar
      Anyway, deze keuring duurde geen 2 min Ze hebben zelfs geen uitstoottest gedaan en naar de bandenmaat hebben ze ook niet gekeken
      Brug op, lichtje eronder, de banden eens laten bewegen, brug naar beneden en " 't is in orde mijnheer"

Comment

• lijkt op de snelkeuring in Heist op den Berg

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
          de keuring in d'monde is toch ook een lachertje

Vorige week was ik met de e300d gegaan en had eens doelbewust geen gelijkvormigheidsattest afgegeven. Geen probleem blijkbaar, ze vroegen er niet naar.
          Ik ga altijd rond 16u30, dan ben ik de laatste en is er geen wachttijd. Met de 300 was ik er op 5 minuten buiten, alleen een opmerkingske over de silent blocks.

Daarnet met de SL geweest, en weer het gelijkvormigheidsattest niet direct afgegeven. Maar nu vroegen ze er wel naar
          Anyway, deze keuring duurde geen 2 min Ze hebben zelfs geen uitstoottest gedaan en naar de bandenmaat hebben ze ook niet gekeken
          Brug op, lichtje eronder, de banden eens laten bewegen, brug naar beneden en " 't is in orde mijnheer"
          Niet vergeten dat die mensen, door ondervinding, ook wel weten welke merken ze wel en welke niet in detail moeten nazien of dat een oppervlakkig nazicht voldoende is. Ik zeg nu maar iets maar ik denk dat je met een Proton of zo niet zo snel zou gepasseerd zijn?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mbman Bekijk Berichten
            en naar de bandenmaat hebben ze ook niet gekeken
            't is nog ni in u opgekomen dat ze tijdens dat "banden laten bewegen" in 1 oogopslag ook bandenmerk en maat kunnen lezen zeker? een ophanging is vrij snel gecontroleerd, bij een vlugge blik merk je al snel of t nodig is om aan een of ander onderdeel extra aandacht te besteden.

Eventjes nadenken voor je conclusies trekt is geen slecht idee, al 't is natuurlijk makkelijk om meteen jezelf op kinderlijke manier te vermaken over 't onbekende.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk Berichten
              't is nog ni in u opgekomen dat ze tijdens dat "banden laten bewegen" in 1 oogopslag ook bandenmerk en maat kunnen lezen zeker? een ophanging is vrij snel gecontroleerd, bij een vlugge blik merk je al snel of t nodig is om aan een of ander onderdeel extra aandacht te besteden.

Eventjes nadenken voor je conclusies trekt is geen slecht idee, al 't is natuurlijk makkelijk om meteen jezelf op kinderlijke manier te vermaken over 't onbekende.
              Ik heb het in 't oog gehouden, zij konden onmogelijk zien of er 16 of 17" op lagen.

Normaal moet de onderste de bandenmaat toch controleren met degene die in het voertuig zit en het keuringsformulier heeft ?

Comment

'Eventjes nadenken voor je conclusies trekt is geen slecht idee, al 't is natuurlijk makkelijk om meteen jezelf op kinderlijke manier te vermaken over 't onbekende.
                ach soepap, het gaat hier over mercedessen, waarvan zelfs keurders weten dat ze in orde zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                  ach soepap, het gaat hier over mercedessen, waarvan zelfs keurders weten dat ze in orde zijn
                  idd, dat zou ook mijn conclusie zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

eigenlijk is't waar. Behalve speling op't stuurhuis, lekkende schokdempers op relatief lage km stand en gebroken veren moet ge bij de gemiddelde mercedes naar niveel kijken

Comment

• en die speling is dan nog normaal

Comment

• wat zijn dan zowat de gebreken op de meeste BMW's soepap?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                          wat zijn dan zowat de gebreken op de meeste BMW's soepap?
                          de chauffeurs.

Comment

• erg waar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten
                              de chauffeurs.
                              Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                              erg waar
                              jij kijk maar eens naar Gio

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
                                wat zijn dan zowat de gebreken op de meeste BMW's soepap?

niet zo heel veel eigenlijk.bij een e46 komt een gebroken veer (achteraan) wel vrij frequent voor. niet zo erg om het een ziekte te noemen ,wat bij de mercedeskwalen wél t geval is, maar 't valt toch op.

Comment

• mercedessen worden gebruikt

Comment

niet zo heel veel eigenlijk.bij een e46 komt een gebroken veer (achteraan) wel vrij frequent voor. niet zo erg om het een ziekte te noemen ,wat bij de mercedeskwalen wél t geval is, maar 't valt toch op.
                                    bedankt voor info

Comment

• Vorige week ook terug n plezante keuring gehad.

Op maandag naar 2dehandskeuring met m'n BMW E36 touring in Brugge geweest.
                                      Afgekeurd (en moest dus terugkomen) voor : - gebroken veer rechts achteraan

Ik ga op vrijdag terug naar daar, zet hem op de brug, en de keurder kijkt enkel naar de vering links achteraan Tis in orde meneer !

Comment

• "rechts is waar je duim links is", moet je dan roepen

Comment

• Vandaag naar de keuring geweest met onze 14 jaar oude auto, en ik moest €27,50 betalen: €24,50 + €3 milieukeuring. Ze blijven vanalles uitvinden om u meer geld te laten betalen

Comment

Working...
                                          X