daar zou ik me geen zorgen over maken
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Grote ergernis op autokeuring
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtentjoening rapport!
Ik heb zin in een discutie met die mannen. Wel of niet tjoening rapport voor m'n Alcantara M-tech 1 stuur.
Zolang daar een BMW logo ophangt zien ze dat ook niet.
Tis trouwens OEM, dus het mag sowieso.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Groupie Bekijk BerichtenMaar als je een ijverige keurder hebt die E merken zoekt ben je wel gezien
Ik veronderstel dat je het over de achterlichten-issue hebt, en niet het stuurwiel van Fiddy?
Ja, dat kan wel, maar op zich zien de lichten er niet meteen verdacht uit. Ze passen en zijn OEM, dus it's worth a try, denk ik zo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten5 euro boete, eender hoeveel je te laat bent.
(Maar de verzekering komt niet tussen als je in tussentijd iets voorhebt met de wagen.)
dank u
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenIk veronderstel dat je het over de achterlichten-issue hebt, en niet het stuurwiel van Fiddy?
Ja, dat kan wel, maar op zich zien de lichten er niet meteen verdacht uit. Ze passen en zijn OEM, dus it's worth a try, denk ik zo.
De pinkers moeten geel oplichten rood is verboden hier maar niet in USA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Groupie Bekijk BerichtenInderdaad het achterlichten issue
De pinkers moeten geel oplichten rood is verboden hier maar niet in USA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenachteraan moeten de pinkers oranje of rood zijn, vooraan wit of oranje.
Alles dan he.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenachteraan moeten de pinkers oranje of rood zijn, vooraan wit of oranje.
Ziehier voor wetgeving
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Groupie Bekijk BerichtenGeel was fout het moet oranje zijn rood oplichten is verboden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Scorpio Groupie Bekijk BerichtenIk stipuleer alleen de wet
ik hecht meer waarde aan wegcode.be dan aan how2tjoen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door www.wegcode.beKoninklijk besluit van 15 maart 1968 houdende algemeen reglement op de technische eisen waaraan de auto's, hun aanhangwagens en hun veiligheidstoebehoren moeten voldoen.
...
HOOFDSTUK VI: Constructie
Artikel 28: Lichten en reflectoren
...
§2. Algemene bepalingen.
1° Voorschriften betreffende montage en kleur.
...
b) Richtingaanwijzers.
...
4. Alleen vaste knipperende richtingaanwijzers zijn toegestaan.
De frequentie van de knipperingen moet gelegen zijn tussen 60 en 120 periodes per minuut. De kleur van deze lichten moet wit of oranje naar voren en rood of oranje naar achteren zijn. Een uit twee dezelfde zijde geplaatste lichten bestaande richtingaanwijzer is toegelaten indien het verspringen van deze lichten van gelijke frequentie is.
...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten'k was te laat
Comment
-
Dus op dat vlak is het in orde.
Enkel dat 'E' keurmerk ontbreekt.
Comment
Comment