Oorspronkelijk geplaatst door Skippie
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Grote ergernis op autokeuring
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door nico156ti Bekijk BerichtenMeestal kunnen ze de remtestbank op 4*4 zetten, zodat de rollen in tegengestelde richting draaien waardaar elk wiel apart getest wordt = geen probleem bij 4*4
Comment
-
Ik ben vandaag met de auto naar de keuring geweest, en ja hoor, hij is goedgekeurd.
Wel moet ik even iets kwijt. Nu, het is niet echt een ergernis, maar eerder zoiets van: Ok, jij doet je job goed.
Mijn silent blocs vooraan moesten dus vervangen worden. Die zijn donderdag vervangen en ik kom vandaag toe op de keuring. Na de keuring van de lichten mocht ik de brug op rijden. Ik doe dat, stap uit, en meneer doet de brug omhoog. Hij kijkt nog gauw waarvoor ik daar ben. Hij gaat in het midden onder de auto staan(zowel in de lengte als in de breedte). Hij kijkt even wat rond en het is in orde Goed gecontroleerd dus...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenUw achterste differentiëel is geen torson maar wel een torsen (torque sensitive). Re uw middelste viscous coupling, heb op mijn Freelander ook zo'n VCU.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtengeen ergernissen op de keuring vandaag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenVandaag is nog niet gedaan
Erger je nu niet aan het gebrek aan ergernis.
Powered by Detroit Diesel.
Diene reclam werkt om mijn zenuwen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PT Cruiser Bekijk BerichtenErger je nu niet aan het gebrek aan ergernis.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten2 keer naar de keuring geweest vandaag.
2 keer geen ergernissen.
ah. da's wat anders hé.
Is het niet ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Zero2 Bekijk BerichtenVolgens mij ben je telkens gewoon ff gestopt en gaan schijten op hun gratis WC.
Is het niet ?
nee, echt niet. ik ben met m'n Frod Cnorrie naar de keuring geweest. ==> groen.
na de middag zijn we nog even met de Quattro van Avantus geweest voor herkeuring. ==> groen.
niet lang moeten wachten, ik beul m'n auto harder af dan zij, en ze waren zelfs een beetje vriendelijk en al.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichten....
nee, echt niet. ik ben met m'n Frod Cnorrie naar de keuring geweest. ==> groen.
....
'k zou de blik op hun gezicht willen zien hebben toen ze cnorrie zagen.