Oorspronkelijk geplaatst door Floor
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Grote ergernis op autokeuring
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenoh, is dat zo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Floor Bekijk BerichtenJe mag eens twee keer raden wat de verzekering van de tegenpartij gaat doen.....
Comment
-
had jij er niet geweest zoals het hoort had er geen schade geweest.
Ze kunnen de technische conditie in twijfel trekken en dat zullen ze ook doen.
Stel er rijd ene door het rood smos op jou. Kerel dood, geen getuigen.
Welke vezekering zal aan't langste eind trekken denk je?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Floor Bekijk Berichtenhad jij er niet geweest zoals het hoort had er geen schade geweest.
Ze kunnen de technische conditie in twijfel trekken en dat zullen ze ook doen.
Stel er rijd ene door het rood smos op jou. Kerel dood, geen getuigen.
Welke vezekering zal aan't langste eind trekken denk je?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Floor Bekijk Berichtenenfin on topic: rachid , naar de keuring makker. Doe ze de groeten (indien je in deurne moest gaan)
Rachid gaat naar Hoboken, denk ik.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Floor Bekijk Berichtenff mijne jongste de fles geven... moet ook gebeuren.
En hij kan ook van borgerhout zijn maar daar is geen keuring bij mijn weten
ik ben er van overtuigd dat je ergens in Borgerhout keuringsbewijzen kan kopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenoh. jammer. 't werd net leuk.
Rachid gaat naar Hoboken, denk ik.
De vraag is niet: zou ik al dan niet naar de keuring gaan.
De vraag is: STEL dat ik al 11 maanden te laat zou zijn en ik ga vandaag, zou ik dan binnen een maand terug moeten? En wat als ik (dag op dag) 12 maanden te laat ga.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Floor Bekijk Berichtenhad jij er niet geweest zoals het hoort had er geen schade geweest.
Dus: als jij als voetganger de straat zou oversteken door het rode licht en ik sla je, eens je de straat over bent, op je gezicht dan ben jij in fout? Ah ja, had jij er op dat moment niet was geweest, zoals het hoort, had er geen schade geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk BerichtenHoboken inderdaad (of Kontich).
De vraag is niet: zou ik al dan niet naar de keuring gaan.
De vraag is: STEL dat ik al 11 maanden te laat zou zijn en ik ga vandaag, zou ik dan binnen een maand terug moeten? En wat als ik (dag op dag) 12 maanden te laat ga.
Dan moet je binnen een maand terug inderdaad. Periodieke keuringen wijzigen niet indien je te laat bent. Als je dag op dag een jaar te laat gaat heb je terug een (hopelijk) geldig keurbewijs voor 12 maanden maar je zal wel boete betalen (6 euro?) gezien je vorig keurverslag vervallen was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk BerichtenLeuke redenering.
Dus: als jij als voetganger de straat zou oversteken door het rode licht en ik sla je, eens je de straat over bent, op je gezicht dan ben jij in fout? Ah ja, had jij er op dat moment niet was geweest, zoals het hoort, had er geen schade geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk BerichtenLeuke redenering.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door caoimhin Bekijk BerichtenNiet echt, als je een Rachid tegenkomt op straat ben je sowieso gejost, of je nu net door het rood bent gestapt of niet
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Floor Bekijk BerichtenDan moet je binnen een maand terug inderdaad. Periodieke keuringen wijzigen niet indien je te laat bent. Als je dag op dag een jaar te laat gaat heb je terug een (hopelijk) geldig keurbewijs voor 12 maanden maar je zal wel boete betalen (6 euro?) gezien je vorig keurverslag vervallen was.
Comment
-
In een vorig leven heb ik 4 jaar naast de autokeuring in Hoboken gewoond, (J.Pauwelsstraat) achteruit-ingang voor de auto was in de P. van den Eedenstraat.
Wat ik daar op die 4 jaar gezien heb, daar kunt ge een boek van schrijven. Frappante dingen die me zijn bijgebleven : veel mensen, ongeacht ras of nationaliteit beginnen hun lichten te controleren als men al staat aan te schuiven, en als men een defecte lamp opmerkt, dan vraagt men gewoon een reservelamp aan iemand die daar in zijn tuin aan't werken is, moi bijvoorbeeld.
Na 3 keer is dat nog leuk, als ze dan ook nog vragen om een schroevendraaier, colson-bandjes, sleuteltje 13, nen Engelsman, en of ik toevallig ne compressor heb om die band nog wat op te blazen, dan is de pret er al snel af. Elke dag stond er ook iemand die niet meer gestart geraakt, of ik toevallig geen startkabels heb ? De wrakken die men daar aanbiedt, die weigeren ze zelfs op de automarkt. Soms bleef er gewoon ééntje staan, en 3 dagen later stond die er nog. En over het gesjoemel en gefoefel met nummerplaten en papieren in de wachtende rij ... ni vu, ni connu. Er was wel een voordeel aan verbonden, ik heb in die periode 3 auto's van familie-leden verkocht, en telkens op minder dan een halve dag. Gewoon op de oprit zetten, ze komen al langs als je de nummerplaten eraf vijst, 10 personen beginnen te bieden, en d'er zat er altijd ééntje bij die de vooropgestelde prijs wilde betalen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Rachid Bekijk BerichtenWat is "een Rachid"?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Floor Bekijk Berichtenje moet toch terug, je moet toch betalen. Eff vastzetten en je bent gerust... Take it easyyyyy
(ging over die losse batterij he mannen)
ik heb er vanmiddag een zo'n spanbandje rondgetrokken, ge kunt er uwe vinger niet onder krijgen, dus nu zal't zeker niet meer 'los' zitten.. anyway, terug naar de keuring geweest, ffkes kap open, die kerel werpt een blik richting de batterij, legt er eens zijne vinger op.. "OK t'is in orde!!"
fun fun fun
ps. m'n pa zat erbij nu deed diene kerel ineens megavriendelijk
Comment
Comment