Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grote ergernis op autokeuring

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Vaak zijn het dan nog van die puppies die net afgestudeerd zijn in Auto-mechanica.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vipdriver Bekijk Berichten
      bij mij zijn ze met men 5reeks tege ne ^petone balk gerede
      en dan nog eens zitte Burnouts trekke

HEB DIE GAST GESLage da het ni schoon was
      en zen ploegbaas ook
      flikke ter plaatse geroepe en heb nog gelijk gekrege ook
      nooit moete voorkome daarvoor
      't Lijkt me bijzonder sterk dat er aan slagen en verwondingen geen gevolg is gegeven geworden.
      Tuurlijk dat zij in fout zijn als zij met jouw wagen ergens tegenop rijden, uiteraard zal de politie in die zaak je gelijk geven zodat je uiteindelijk vergoed kan worden. Maar als je twee personen verrot mept en de politie moet erbij komen... dan moet je wel een héél goede mooiprater zijn om daar onderuit te komen. En afgaande op jouw post ben je dat niet.
      Life's too short. Not to. Live it.
      1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
      2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
      2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
      2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

Comment

en zen ploegbaas ook

Indien je schade vast steld aan je wage kan je klacht brief schrijven
        en dan komt er iemand van verzekering de schade bezien.
        maar een goede tip
        veel komt da ni van in huis.

heb door die sukkels 4 keer men handrem +schijfblokke moete vervange
        omda die vonde da handrem ni goe was
        Ik zou is spellingslessen gaan volgen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Pirre Bekijk Berichten
          Ik zou is spellingslessen gaan volgen.

Als je dit zegt, gebruik dan algemeen Nederlands, hé.

Altijd het goede voorbeeld geven.

peac
          I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Vipdriver me uw geslaag.. Ge zijt echt nen debiel gast! Echt!
            2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Alexx Bekijk Berichten
              Vipdriver me uw geslaag.. Ge zijt echt nen debiel gast! Echt!
              ²²²

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
                ²²²
                Uw onderschrift liegt.
                Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
                Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Comment

en zen ploegbaas ook

LooL. In uw dromen zal het zo verlopen zijn zeker, Rambo. Flikken zullen eerder de keuring geloven dan zo ene gelijk gij. Als ge uw verhaal zo hebt gezegd zoals ge dat hier deed, jeezes man .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                      Uw onderschrift liegt.
                      ik weet het

Comment

• Man man man mijne fiat doblo cargo van 2007 werd vandaag afgekeurd (rode kaart). Het is blijkbaar een gevaar op de weg.Ik ben bang om er nog mee op de weg te komen. En dat voor een wagen van 2,5 jaar oud ,dat kan toch niet.
                        Men had mij gewaarschuwd :"koop toch gene fiat, dat is niks anders dan problemen. Ik had beter geluisterd ,dan had ik al deze problemen niet en de grote kosten die ik nu ga moeten doen.Hieronder zal ik al de mankementen zetten die moeten verholpen worden vooraleer ik terug met een gerust hart naar de keuring kan rijden voor een herkeuring(heb toch niks anders te doen?!?)

Dringende herstellingen:- ruitenwisser rechts veegt niet goed(vervangen)
                        -
                        -
                        -

Zo,dat moet er allemaal gebeuren om een groene kaart te bekomen.
                        Wat een bende debielen daar op de autokeuring.
                        Voor zo een futuliteit krijg ik een rode kaart(geldjagers zijn het en niets anders)

Het moest effe van mijn hart. Belgie een apeland!
                        ik ben geen twijfelaar
                        allez ik denk dat toch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dachero Bekijk Berichten
                          Man man man mijne fiat doblo cargo van 2007 werd vandaag afgekeurd (rode kaart). Het is blijkbaar een gevaar op de weg.Ik ben bang om er nog mee op de weg te komen. En dat voor een wagen van 2,5 jaar oud ,dat kan toch niet.
                          Men had mij gewaarschuwd :"koop toch gene fiat, dat is niks anders dan problemen. Ik had beter geluisterd ,dan had ik al deze problemen niet en de grote kosten die ik nu ga moeten doen.Hieronder zal ik al de mankementen zetten die moeten verholpen worden vooraleer ik terug met een gerust hart naar de keuring kan rijden voor een herkeuring(heb toch niks anders te doen?!?)

Dringende herstellingen:- ruitenwisser rechts veegt niet goed(vervangen)
                          -
                          -
                          -

Zo,dat moet er allemaal gebeuren om een groene kaart te bekomen.
                          Wat een bende debielen daar op de autokeuring.
                          Voor zo een futuliteit krijg ik een rode kaart(geldjagers zijn het en niets anders)

Het moest effe van mijn hart. Belgie een apeland!

Ook al voorgehad

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant Bekijk Berichten
                              zal het gaan ja?

Ik zit wel met een wrak van een auto sèg!
                              ik ben geen twijfelaar
                              allez ik denk dat toch

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dachero Bekijk Berichten
                                zal het gaan ja?

Ik zit wel met een wrak van een auto sèg!
                                Normaalgezien mogen ze u daar niet voor afkeuren.
                                Je had direct naar de stationschef moeten stappen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                                  Inderdaad, dat mogen ze zetten als opmerking, maar daarvoor afkeuren
                                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Onvoorstelbaar.

Comment

callipo, het bakje bepaalt toch wat er afgekeurd wordt. Je moet toch gewoon op het bakje aanvinken?

Comment

mijn vrouw ging er mee naar de keuring.Ze was nog nooit op de keuring geweest en kent niet veel van wagens,laat staan dat ze klacht ging indienen.

Ik ga er geen werk van maken,dat is toch hopeloos tegen die kiekens die thuis niks te zeggen hebben en op de keuring dan maar God spelen.Arme sukkelaars zijn het. Ik zal maar stoppen met zagen zeker vooraleer ik echt boos ga worden.

Ik heb belangrijkere dingen te doen dan me met dat ras van mensen bezig te houden.
                                        ik ben geen twijfelaar
                                        allez ik denk dat toch

Comment

• Dan had ge zelf moeten gaan, en uwe mond moeten opentrekken (als ge dat durft tenminste irl). En niet s'avonds achter uw PC de felle uithangen.

Ze moeten er al serieus slecht uitgezien hebben als ze u daar voor afkeuren. Of niet werken, dan keuren ze er ook voor af.
                                          Allez soit, onderhoud uw gerief beter, dan hebt ge dat niet voor. En als ge dat zelf niet kunt, zoekt ge u beter een goeie garage.

Comment

Working...
                                          X