Oorspronkelijk geplaatst door Mijle
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Grote ergernis op autokeuring
Collapse
X
-
ik ben geen twijfelaar
allez ik denk dat toch
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dachero Bekijk BerichtenAls gij op uw werk 1 klein foutje zou maken en ze hielden uw loon in dan zou ge ook wel anders piepen.
Dus stop met te melken, leg er u bij neer, laat er nieuwe wissers opzetten en klaar is kees.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Floor Bekijk Berichtenbeleefd blijven Mijlen... in veel van je posts ben je al in de aanval gegaan, zo ga je hier niet veel vriendjes maken. Das immers nergens voor nodig.
Wie heeft er ooit gezegd dat ik naar hier ben gekomen om vriendjes te maken? Merendeel dat hier zit heeft een totaal ander beeld over de auto dan ik.
In ieder geval, muggeziften op internet kan iedereen, de felle uithangen ook, maar als ze dan terug richting keuring rijden zijn ze vriendelijk en superbeleefd, met nen smile tot achter hun oren .
Comment
-
Leuk topic. *Neemt terug een abonnement*.
BTW: der lopen er hier enkele rond die op de keuring werken/hebben gewerkt. Sommige reactie over de keuring zijn nogal kort door de bocht.
Keuring draait in eerste instantie rond veiligheid. Als inspecteur (zo noemen ze het daar) ben je gebonden aan regels van goca uitgevonden door kwieten die de werkelijkheid niet meer vatten. Als werknemer van een keuringsstation ben je genoodzaakt, hoe spijtig ook, deze regels te volgen.
Misschien eens niet persoonlijk op de mensen daar te vitten, maar het totaal beeld te vatten.
En inderdaad, als je voertuigen hebt "bezoldigd vervoer" die 6-maandelijks (van nieuw af) moeten gekeurd worden, besef je maar al te goed dat je voertuigen ten allen tijde deftig in orde moeten zijn.
Dat van je ruitenwisser is een spijtig voorval, maar een verhelderend gesprek met de stationchef in kwestie zou veel kunnen doen in deze zaak (afhankelijk van diens ingesteld goed/kwaad ).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mijle Bekijk BerichtenWie heeft er ooit gezegd dat ik naar hier ben gekomen om vriendjes te maken? Merendeel dat hier zit heeft een totaal ander beeld over de auto dan ik.
Oorspronkelijk geplaatst door Mijle Bekijk BerichtenIn ieder geval, muggeziften op internet kan iedereen, de felle uithangen ook...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Floor Bekijk BerichtenBlijkbaar kan je geheugen enkel de laatste 2 zinnen die je leest onthouden want enkel daar reageer je op!? Je hebt wellicht gelijk dat vele er een andere mening ophouden maar die mag je dan ook respecteren zonder ze steeds aan te vallen.
Blijkbaar kan je zelf niet tellen, aangezien je maar 2 zinnen plaatste in uw post.
En ik val niemand aan, iedereen trekt nog steeds zijn eigen plan. Maar komen klagen en zagen in een topic kunnen er ook heel veel. Over iets wat ze eigenlijk zelf op 1-2-3 kunnen controleren en oplossen. Het dan op de keuring steken omdat die kerel zijn job deed is idd nadien dan het gemakkelijkste.
Comment
-
raar dat ze daarvoor afkeuren.
mijn kever remde scheef, had teveel co uitstoot en mankeerde wat vijzen aan de motor. (vergeten alle vijzen te monteren bij motorswap) oja en de ruitenwisser wiste nog, maar het rubber kwam 10seconden later mee. (volledig afgescheurd zag ik pas op de keuring zelf)
en toch ene groene kaart gekregen. enigste opmerking was men co wat bijregelen
ik zou idd het direct gevraagd hebben.
en mocht men vrouw het voorhebben zou ik ipv het hier neer te schrijven gewoon ginds gaan uitleggen zijn. de tijd dat je nu "kwijt" bent, had je evengoed ginder kunnen besteden.
Comment
-
Ik heb een tijdje geleden mijn auto binnen gedaan in de garage voor een klein onderhoud.
De volgende dag ben ik naar de keuring gegaan en ben ik afgekeurd wegens een verschil in remkracht op de achterste remmen.
Ik heb natuurlijk meteen mijn garagist gebeld om uitleg te vragen. Deze beweerde dat het onmogelijk was, omdat hij zelf een testbank heeft staan en de remmen heeft getest.
Hij gaf mij de raad om de volgende dag gewoon terug te gaan.
Een dag daarna ben ik dan teruggegaan naar de keuring zonder dat er iets gedaan was aan de auto.
resultaat: goedgekeurd!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nergal Bekijk BerichtenIk heb een tijdje geleden mijn auto binnen gedaan in de garage voor een klein onderhoud.
De volgende dag ben ik naar de keuring gegaan en ben ik afgekeurd wegens een verschil in remkracht op de achterste remmen.
Ik heb natuurlijk meteen mijn garagist gebeld om uitleg te vragen. Deze beweerde dat het onmogelijk was, omdat hij zelf een testbank heeft staan en de remmen heeft getest.
Hij gaf mij de raad om de volgende dag gewoon terug te gaan.
Een dag daarna ben ik dan teruggegaan naar de keuring zonder dat er iets gedaan was aan de auto.
resultaat: goedgekeurd!
Ik ben 2x voor dat zelfde probleem afgekeurd (te groot verschil in remkrachten op achterste remmen), pas nadat ik nieuwe remslangen had laten steken ben ik erdoor geraakt.
Comment
-
beste vriende dit heeft toch mijn aandacht getrokken.
zal jullie eens vertellen wat ik heb meegemaakt Keuring willebroek
ik had men splinternieuwe 5 reeks binne gedaan voor controle bij BMW dealer
omdat ik volgende dag naar autokeuring moest in willebroek.
dag later ik kom daar aan -komt er zo ne jongeman naar mij ja stapt u maar uit.
ik stap uit die man rijd verder eerste test de uitlaat.
meneerke begon daar gas te geve dat ni schoon was .
ik kijk hem boos aan zo van gast what the f.....ck
vraagt meneer staat u motor warm .
swat ik trek dien auto mijn auto kzeg kom ze make doe dat maar met je eige wage .
ik moest dan verder rijde en daar werde de lichte -remme enzo.... getest
trekt die man de handrem op en ineens zegt hem
meneer u bande zijn veel te groot mag ik u attest eens zien .
kzeg wat ??? das maar 19" ---ten velge van een 7serie had ik doen op staan .
ja zegt die man ze zijn veel te groot kzeg alle ??? ik neem die attest van bmw dealer daar beziet de man alles na en ziet hij dat ik zonder propleem met die bande mocht rijde .
swat die doet de test met de remme
hij trekt men handrem op en ziet dat de linker achter wiel stopt en de rechter een beetje bleef draaije maar ni veel .
trekt hij de handrem nog harder aan .
tot op slot begeef mij naar de kassa . ik betaal en krijg rode kaart kzeg allee hoe kan dit ?
ze hadde mij afgekeurd omdat de achter band nog beetje bleef draaij.
swat ik terug naar de bmw dealer heb daar doen 230euro betaald voor remklauwe of zo iet + handrem nog harder late aanspanne .
volgende dag ik rij terug
weer dien zelfde ezel .
ja meneer stapt u maar uit .
hij stapt in en khoor hem ineens zo kij veel gas geve en ineens trekt meneerke op met mijn wage
en rijd tege de muur .
ik wist ni wat ik zag
ik liep naar die gast en heb hem wa boxe gegeve dat ni schoon is .
erna is de verandwoordelijke gekome en vroeg me wat er schilde ?
ik heb het hem dan eerst rustig uitgelegt van kijk ik heb factuure van de bmw dealer waarin staat dat de remme ok zijn en handrem ook en jullie geve me rood kaart.
plotseling begint die verandwoordelijke ook te roepe en dinges te zegge dit en dat swat
ik zeg wie gaat de schade betale
die zegt wij niet .
kzeg wat ?????
meneerke begint nog te roepe enzo verder ik hield me rustig
maar meneerke bleef gaan en zij hier neem een papier en schrijf een klachtbrief en dan kan je da hier in brieve bus steke .
swat meneer de verandwoordelijke voelte zich goed omdat alle collega's natuurlijk alles aan volge waare
en plots zij hij kom he slaagt he
hahaah heb die achter zen buro geslage en de politie kwam er aan .
heb heel men verhaal gedaan en politie gaf me gelijk mits ze de schade hebbe gezien aan men wage -----gans men bumper naar de Kl"ten.
heb geen boete gekrege of wa dan ook.
en kost e werde niet terug betaald door keuring.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vipdriver Bekijk Berichtenbeste vriende dit heeft toch mijn aandacht getrokken.
zal jullie eens vertellen wat ik heb meegemaakt Keuring willebroek
ik had men splinternieuwe 5 reeks binne gedaan voor controle bij BMW dealer
omdat ik volgende dag naar autokeuring moest in willebroek.
dag later ik kom daar aan -komt er zo ne jongeman naar mij ja stapt u maar uit.
ik stap uit die man rijd verder eerste test de uitlaat.
meneerke begon daar gast te geve dat ni schoon was .
ik kijk hem boos aan zo van gast what the f.....ck
vraagt meneer staat u motor warm .
swat ik trek dien auto mijn auto kzeg kom ze make doe dat maar met je eige wage .
ik moest dan verder rijde en daar werde de lichte -remme enzo.... getest
trekt die man de handrem op en ineens zegt hem
meneer u bande zijn veel te groot mag ik u attest eens zien .
kzeg wat ??? das maar 19" ---ten velge van een 7serie had ik doen op staan .
ja zegt die man ze zijn veel te groot kzeg alle ??? ik neem die attest van bmw dealer daar beziet de man alles na en ziet hij dat ik zonder propleem met die bande mocht rijde .
swat die doet de test met de remme
hij trekt men handrem op en ziet dat de linker achter wiel stopt en de rechter een beetje bleef draaije maar ni veel .
trekt hij de handrem nog harder aan .
tot op slot begeef mij naar de kassa . ik betaal en krijg rode kaart kzeg allee hoe kan dit ?
ze hadde mij afgekeurd omdat de achter band nog beetje bleef draaij.
swat ik terug naar de bmw dealer heb daar doen 230euro betaald voor remklauwe of zo iet + handrem nog harder late aanspanne .
volgende dag ik rij terug
weer dien zelfde ezel .
ja meneer stapt u maar uit .
hij stapt in en khoor hem ineens zo kij veel gast geve en ineens trekt meneerke op met mijn wage
en rijd tege de muur .
ik wist ni wat ik zag
ik liep naar die gast en heb hem wa boxe gegeve dat ni schoon is .
erna is de verandwoordelijke gekome en vroeg me wat er schilde ?
ik heb het hem dan eerst rustig uitgelegt van kijk ik heb factuure van de bmw dealer waarin staat dat de remme ok zijn en handrem ook en jullie geve me rood kaart.
plotseling begint die verandwoordelijke ook te roepe en dinges te zegge dit en dat swat
ik zeg wie gaat de schade betale
die zegt wij niet .
kzeg wat ?????
meneerke begint nog te roepe enzo verder ik hield me rustig
maar meneerke bleef gaan en zij hier neem een papier en schrijf een klachtbrief en dan kan je da hier in brieve bus steke .
swat meneer de verandwoordelijke voelte zich goed omdat alle collega's natuurlijk alles aan volge waare
en plots zij hij kom he slaagt he
hahaah heb die achter zen buro geslage en de politie kwam er aan .
heb heel men verhaal gedaan en politie gaf me gelijk mits ze de schade hebbe gezien aan men wage -----gans men bumper naar de Kl"ten.
heb geen boete gekrege of wa dan ook.
en kost e werde niet terug betaald door keuring.
Maar toen je wakker werd was je waarschijnlijk opgelucht1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Floor Bekijk BerichtenBlijkbaar kan je geheugen enkel de laatste 2 zinnen die je leest onthouden want enkel daar reageer je op!? Je hebt wellicht gelijk dat vele er een andere mening ophouden maar die mag je dan ook respecteren zonder ze steeds aan te vallen.
Dat heb je inderdaad bewezen.
Comment
-
kvind da wel straf da gelle precies altijd moet uitstappen voor die CO test.
bij ons zeggen ze gewoon van. yups ff gas geen tot 3000 rpm en ff aanhouden.
( bij mijn mama haar auto hebbe ze dan pech sinds die geen toerenteller heeft )
en de mijne, ik mag die op LPG gewoon op relantie late draaien.
dus opnieuw niemand die gas geeft.
just de remmentest doen die mannen.
Comment
Comment