Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grote ergernis op autokeuring

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
    ook gezien dat hij maar voor een jaar meer gekeurd is. was dat normaal gezien niet voor 2 jaar?
    Ha neen hé, want uw Clito is acht jaar geworden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
      Ha neen hé, want uw Clito is acht jaar geworden.
      ah dacht dat dat veranderd was. dus als de wagen weinig km's had en geen opmerkingen kreeg beloond werd met 2jaar.
      wimoptiek.be op

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
        ah dacht dat dat veranderd was. dus als de wagen weinig km's had en geen opmerkingen kreeg beloond werd met 2jaar.
        Ja: op vier en zes jaar nog wel

Vanaf acht jaar maar één jaar gekeurd niet meer.

Comment

Ja: op vier en zes jaar nog wel

Vanaf acht jaar maar één jaar gekeurd niet meer.
          was vergeten dat dat bakje al 8jaar was.
          nog steeds content van
          wimoptiek.be op

Comment

• Mijn grootste ergernis vandaag is het weer! Te nat om met Spookje naar de keuring te gaan

Comment

Mijn grootste ergernis vandaag is het weer! Te nat om met Spookje naar de keuring te gaan
              steek die in de koffer van je..... ....ah neen je mazda zijn koffer is niet groot genoeg. tsss koop eens 2 deftige wagens.
              wimoptiek.be op

Comment

• Geen ergernis ivm keuring vandaag.

Comment

• autokeuring

ben donderdag 19 november naar de keuring geweest
                  rode kaart ophanging voor ben naar buiten gereden en de bandenspaning verminderd
                  terug naar binnen op de testbank en alles is ok
                  roep de verandwoordelijke ,zegt dat het nogal veel voorkomt maar dat ze daar niet kunnen
                  aan doen is dat geen geldklopperij? plus 9 eur
                  was keuringstation in Brugge
                  dus mensen naar keuring bandenspanning lager

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bernardo Bekijk Berichten
                    ben donderdag 19 november naar de keuring geweest
                    rode kaart ophanging voor ben naar buiten gereden en de bandenspaning verminderd
                    terug naar binnen op de testbank en alles is ok
                    roep de verandwoordelijke ,zegt dat het nogal veel voorkomt maar dat ze daar niet kunnen
                    aan doen is dat geen geldklopperij? plus 9 eur
                    was keuringstation in Brugge
                    dus mensen naar keuring bandenspanning lager
                    Ik kan nu ook ni zoveel goed zeggen over de keuring hier maar als hier een probleem is met de ophanging, controleren ze eerst de bandendruk en regelen ze deze eventueel bij.
                    My GTI

http://rijkevorsel.myminicity.com/

Comment

• autokeuring

2 mails verzonden naar ombudsdienst en naar vlaams gewest eens zien of ik wat
                      ontvang zou binnen 10 dagen moeten nieuws krijgen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bernardo Bekijk Berichten
                        2 mails verzonden naar ombudsdienst en naar vlaams gewest eens zien of ik wat
                        ontvang zou binnen 10 dagen moeten nieuws krijgen
                        Waarschijnlijk dat ze zich spijtig genoeg niet kunnen uitspreken in dit specifiek geval en dat je contact zal moeten opnemen met het station in kwestie daar die alle data in handen hebben. (Of het kringetje rond laten geworden en u op uw honger laten.)

Comment

• begin december ronde kaart gekregen met de corolla: staat voorste banden + remmentest vanachter.

€740 armer bij de garage

gisteren laten herkeuren.

€9

Wat ik me afvraag: mensen die bij de keuring werken: leven zij graag? Fukking hel, allemaal levensmoe, saai, neurotisch, geen glimlach, dank je, aub....

om misselijk van de te worden

Comment

• ferm afgezet bij de garage denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                              ferm afgezet bij de garage denk ik
                              2 nief banden, 4 x remblokken + 2 x nieuw remschijven + werk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk Berichten
                                2 nief banden, 4 x remblokken + 2 x nieuw remschijven + werk
                                Dat zijn dan wel hele dure werkuren geweest

740€...

Als ik voor hetzelfde naar mijn garage ga betaal ik hoop en al 400€ *slik*

Comment

begin december ronde kaart gekregen met de corolla: staat voorste banden + remmentest vanachter.

€740 armer bij de garage

gisteren laten herkeuren.

€9

Wat ik me afvraag: mensen die bij de keuring werken: leven zij graag? Fukking hel, allemaal levensmoe, saai, neurotisch, geen glimlach, dank je, aub....

Als je een maand bij de keuring werkt wordt je automatisch zo jammer genoeg

Comment

• Is Toyota altijd zo duur voor onderhoud?
                                    Was het een officiële dealer of een garagist om de hoek?
                                    En banden nooit bij de garagist hé

Comment

• van gva.be
                                      Autokeuring vijftien procent duurder

08:32 Na de jaarwissel wordt de autokeuring weer wat duurder.
                                      Dieselrijders moeten voortaan 38 euro ophoesten in plaats van 33,50 euro. De mensen die met een benzinewagen rijden, moeten na 1 januari 31 euro uit de portefeuille opvissen in plaats van 27,50 euro.
                                      Voor zij die zich één maand te laat aanbieden, stijgt de boete met vijf tot zeven euro.
                                      Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt

Comment

• Autokeuring wordt duurder

• vrijdag 18 december 2009
                                        • Bron: belga
                                        • Auteur: jns

Autokeuring wordt duurder

Op 1 januari 2010 stijgen de tarieven voor de autokeuring met ongeveer 15 procent. Wie rijdt met een benzinewagen, zal 31 euro betalen in plaats van 27,50 euro.
                                        Voor een dieselwagen zal de autokeuring 38 euro kosten in plaats van 33,50 euro. Het gaat om verhogingen van 3,5 en 4,5 euro.

Vooral voor wie zijn auto te laat aanbiedt, dreigt een forse verhoging. De toeslag stijgt van 5 tot 7 euro voor wie één maand te laat is, aldus Het Laatste Nieuws.

Op 1 januari 2010 stijgen de tarieven voor de autokeuring met ongeveer 15 procent. Wie rijdt met een benzinewagen, zal 31 euro betalen in plaats van 27,50 euro.

Comment

Kan ik over meespreken.
                                          Enkele maanden geleden ook moeten gaan.
                                          Hoor ik die mannen tegen elkaar zeggen; 't is weer een BMW.
                                          De onderkant van mijn voertuig hebben ze wel 20 keer opnieuw van voor naar achter geïnspecteerd, terwijl al die anderen na enkele minuutjes verder mochten rijden. Ze moesten precies gewoon IETS vinden.
                                          Na lang wachten is het enige wat je hoort: Allez madam, ge moogt doorrijden. Kan je ze nog bedanken ook.

Comment

Working...
                                          X