Oorspronkelijk geplaatst door wisali
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Grote ergernis op autokeuring
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenHa neen hé, want uw Clito is acht jaar geworden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichtenah dacht dat dat veranderd was. dus als de wagen weinig km's had en geen opmerkingen kreeg beloond werd met 2jaar.
Vanaf acht jaar maar één jaar gekeurd niet meer.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenJa: op vier en zes jaar nog wel
Vanaf acht jaar maar één jaar gekeurd niet meer.
nog steeds content van
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenMijn grootste ergernis vandaag is het weer! Te nat om met Spookje naar de keuring te gaan
Comment
-
autokeuring
ben donderdag 19 november naar de keuring geweest
rode kaart ophanging voor ben naar buiten gereden en de bandenspaning verminderd
terug naar binnen op de testbank en alles is ok
roep de verandwoordelijke ,zegt dat het nogal veel voorkomt maar dat ze daar niet kunnen
aan doen is dat geen geldklopperij? plus 9 eur
was keuringstation in Brugge
dus mensen naar keuring bandenspanning lager
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bernardo Bekijk Berichtenben donderdag 19 november naar de keuring geweest
rode kaart ophanging voor ben naar buiten gereden en de bandenspaning verminderd
terug naar binnen op de testbank en alles is ok
roep de verandwoordelijke ,zegt dat het nogal veel voorkomt maar dat ze daar niet kunnen
aan doen is dat geen geldklopperij? plus 9 eur
was keuringstation in Brugge
dus mensen naar keuring bandenspanning lager
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bernardo Bekijk Berichten2 mails verzonden naar ombudsdienst en naar vlaams gewest eens zien of ik wat
ontvang zou binnen 10 dagen moeten nieuws krijgen
Comment
-
begin december ronde kaart gekregen met de corolla: staat voorste banden + remmentest vanachter.
€740 armer bij de garage
gisteren laten herkeuren.
€9
Wat ik me afvraag: mensen die bij de keuring werken: leven zij graag? Fukking hel, allemaal levensmoe, saai, neurotisch, geen glimlach, dank je, aub....
om misselijk van de te worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenferm afgezet bij de garage denk ik
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk Berichten2 nief banden, 4 x remblokken + 2 x nieuw remschijven + werk
740€...
Als ik voor hetzelfde naar mijn garage ga betaal ik hoop en al 400€ *slik*
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk Berichtenbegin december ronde kaart gekregen met de corolla: staat voorste banden + remmentest vanachter.
€740 armer bij de garage
gisteren laten herkeuren.
€9
Wat ik me afvraag: mensen die bij de keuring werken: leven zij graag? Fukking hel, allemaal levensmoe, saai, neurotisch, geen glimlach, dank je, aub....
Comment
-
van gva.be
Autokeuring vijftien procent duurder
- <LI class=comments>0 reacties <LI class=email>E-mail bericht
- Bookmarken/Delen
08:32 Na de jaarwissel wordt de autokeuring weer wat duurder.
Dieselrijders moeten voortaan 38 euro ophoesten in plaats van 33,50 euro. De mensen die met een benzinewagen rijden, moeten na 1 januari 31 euro uit de portefeuille opvissen in plaats van 27,50 euro.
Voor zij die zich één maand te laat aanbieden, stijgt de boete met vijf tot zeven euro.Openbaar vervoer: brengt u van een plaats waar je niet was naar een plaats waar je niet moet zijn, op een moment dat het u niet uitkomt
Comment
-
Autokeuring wordt duurder
- vrijdag 18 december 2009
- Bron: belga
- Auteur: jns
Autokeuring wordt duurder
Op 1 januari 2010 stijgen de tarieven voor de autokeuring met ongeveer 15 procent. Wie rijdt met een benzinewagen, zal 31 euro betalen in plaats van 27,50 euro.
Voor een dieselwagen zal de autokeuring 38 euro kosten in plaats van 33,50 euro. Het gaat om verhogingen van 3,5 en 4,5 euro.
Vooral voor wie zijn auto te laat aanbiedt, dreigt een forse verhoging. De toeslag stijgt van 5 tot 7 euro voor wie één maand te laat is, aldus Het Laatste Nieuws.
Op 1 januari 2010 stijgen de tarieven voor de autokeuring met ongeveer 15 procent. Wie rijdt met een benzinewagen, zal 31 euro betalen in plaats van 27,50 euro.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door yoda007 Bekijk BerichtenWat ik me afvraag: mensen die bij de keuring werken: leven zij graag? Fukking hel, allemaal levensmoe, saai, neurotisch, geen glimlach, dank je, aub....
Enkele maanden geleden ook moeten gaan.
Hoor ik die mannen tegen elkaar zeggen; 't is weer een BMW.
De onderkant van mijn voertuig hebben ze wel 20 keer opnieuw van voor naar achter geïnspecteerd, terwijl al die anderen na enkele minuutjes verder mochten rijden. Ze moesten precies gewoon IETS vinden.
Na lang wachten is het enige wat je hoort: Allez madam, ge moogt doorrijden. Kan je ze nog bedanken ook.
Comment
Comment