Oorspronkelijk geplaatst door Evert
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Grote ergernis op autokeuring
Collapse
X
-
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
-
SCHANDE!!!
Vandaag op de Noorderlaan in Antwerpen 3:15h voor een gewone keuring......Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Floor Bekijk Berichtengewoon ergens anders volledige keuring laten doen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk BerichtenSCHANDE!!!
Vandaag op de Noorderlaan in Antwerpen 3:15h voor een gewone keuring......
ben wel afgekeurd
Comment
-
Vandaag naar de stationschef gebeld en 'm het verhaal nog eens gedaan;
Het was trouwens hem zelf die er toen ook nog is geweest naar gaan kijken en hij bleef van mening dat deze bout al es verdraaid/losgedraaid was.
Wel zei ie dat die waarschijnlijk al van de vorige eigenaar nooit vernieuwd was en dat het idd kon dat ze daar in Veghel nooit aangekomen hadden.
Want op de foto kan je genoeg zijn op de roestkorrels ed. dat daar de laatste maanden iig. geen sleutel op geweest is.
Soit, dus als ik terug keerde zonder een nieuwe bout gingen ze me weer afkeuren.
Maar anyway, de keuring blijft in fout. Die moer was niet vernieuwd als ik de auto kocht, dus logischerwijs ook voor dat ik voor de eerste keer naar de keuring ging.
Daar hebben ze goed gekeken bij mijn linkerophanging omdat ze dan ook gevonden hebben dat er speling op de gewrichten en de stofhoes gescheurd was, dan hadden ze ook moeten zien dat die bout niet meer in orde was en hadden ze 'm daar toen ook moeten voor afkeuren.
Maar achteraf bij de 2e keuring dingen erbij blijven halen waar ik dan voor al het heen en weer geloop + kosten moet voor opdraaien zal niet pakken bij mij.
Ik ga deze week nog proberen te gaan met een nieuwe bout, maar ik ben niet van zins om de kosten van die keuring dan te betalen.
Wordt iig. vervolgd...Last edited by Spillies; 04/10/2010, 23:58.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichtenmaar ik ben niet van zins om de kosten van die keuring dan te betalen.
Wordt iig. vervolgt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk BerichtenMoet je, met een rode kaart, niet naar hetzelfde station teruggaan waar ze de rode kaart gegeven hebben ? Ik denk dat je slechts kan kiezen om te gaan waar je wil als je ofwel een groene kaart hebt ofwel de eerste keer de wagen laat schouwen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenGratis gekeurd geraken met een nieuwe bout zie ik evenwel toch niet gebeuren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenVoor een volledige herkeuring niet, als ik het juist voorheb. Als je enkel de afgekeurde elementen wilt laten herkeuren, moet je naar hetzelfde station. Maar als je een volledige herkeuring wenst, mag dat in elk station naar keuze.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Floor Bekijk Berichtenbah nee. kom de auto laten keuren want ben m'n verslag verloren. Stom van he. Maar je ge hebt die vod nodig he. Kunnen jullie effe snel cashen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk BerichtenInstappen en voor die 10 meter de zetel verzetten...
Pffff....
Inderdaad
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mijle Bekijk BerichtenBende muggezifters . Die kerel kan er ook niet aan doen dat gij nen dwerg zijt eh.
Bij mij mogen ze alles verzetten, aankomen,... zolang ze niks naar de knoppen doen heb ik daar geen problemen mee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mijle Bekijk BerichtenBende muggezifters . Die kerel kan er ook niet aan doen dat gij nen dwerg zijt eh.
Bij mij mogen ze alles verzetten, aankomen,... zolang ze niks naar de knoppen doen heb ik daar geen problemen mee.
Comment
Comment