Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grote ergernis op autokeuring

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• en dan nog, nadien even terug zetten naar de memory-stand en 't is weer in orde

2015 Volvo V60 D2 aut.
    2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
      Voordeel van electr. verstelbare zetels. Daar blijven ze meestal vanaf
      Was het maar waar.
      I can't get enough... ZOOM-ZOOM...

1985 Mazda 626 Coupé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mazdastruction Bekijk Berichten
        Ik ben 1m90, rijd van Leuven naar Tienen met te dichte zetel, enkel voor de klanten. Dat moet iemand van 1m80 die zetel niet verzetten om er 10 meter mee te rijden.

Niet als die gast mss in 300 auto's per dag moet rijden. 300 keer moet instappen en 300 keer uitstappen. En als die dan 300 keer in een slechte positie moet rijden kan ik da wel aannemen dat hij die even veranderd. No problem. En dan nog, duurt slechts enkele seconden om uw zetel terug juist te zetten, niet? Allez, bij mij dan toch .

Comment

• Als hij allen aan de afstand morrelt, is er toch geen probleem? Je gaat terug zitten, en past de afstand terug aan tov je ingedrukte koppelingspedaal en alles staat weer correct.

Comment

• dit jaar met 2 wagens naar Mechelen geweest , geen problemen en steeds correct behandeld geweest (+ met respect voor de wagen) .
            TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door d_s Bekijk Berichten
              Voordeel van electr. verstelbare zetels. Daar blijven ze meestal vanaf

zeker als ge daar een prieske van uit trekt.
              Powered by Detroit Diesel.

Diene reclam werkt om mijn zenuwen.

Comment

• Erger vind ik dan dat de technieker van mijn garage nogal klein van gestalte is en dat ik dus mijn auto altijd zo terug krijg dat ik niet meer achter het stuur pas. Tot daar aan toe, met memoryzetel is dat zo opgelost. Maar dan de volgende keer dat ik wil instappen HEEFT DIE ZETEL ZICH TERUG NAAR MINISTAND GEZET. "Allez, wat is da hier nu? Godver" en dan moet ik da knopke nog op de tast gaan zoeken want ik zit tegen dat moment al gekneld tussen zetel en stuur .

En na een weekje vergeet ie plots die setting...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Spillies Bekijk Berichten
                  Als die er nooit uit is geweest, waarom zou ik er dan een nieuwe moeten indraaien?
                  Koopt u gewoon een deftige kar éh Snillies

Comment

• geen ergernis vandaag.

tijdens de veringcontrole kreeg ik een rode melding rechts achteraan met de clio. de persoon van dienst stapte direct uit en controleerde de spanning van de banden en liet wat druk van de rechterband.
                    2de poging : kreeg ik rood linksachter.
                    zonder morren wat druk van het linkerwiel en nog eens een poging.
                    en hopla 2 keer groen.

geen ergernis dus als je sommige zaken hier hoort over afgekeurd op de ophangingstest. ze regelden zelf de spanning wat bij en het was oké.

bij afhalen van men groen papier zag ik wel een opmerking in de gaten te houden. silentblocks motor.
                    ik vreesde er eerlijk gezegd al wat voor. want soms hoorde je wat een klop bij een put of iets dergelijks. dacht altijd dat het men vering vooraan was die wat raar deed of slijtage vertoonde, maar het zullen dus die blokken zijn.
                    wimoptiek.be op

Comment

• Ja, dat is geluk hebben he, had ik ook eind augustus toen ik met de Saxo ging voor keuring voor verkoop.
                      Normaal gezien laat ik de druk van de achterbanden altijd wat lager zetten als ik de afstelling van de lichten ga laten nakijken voor ik naar de keuring ga.
                      Maar de persoon waar ik normaal daarvoor ga kon toen niet, en was dus bij iemand anders langs geweest, en volgens hem was het niet nodig de druk van de achterbanden wat lager te zetten.

Gelukkig dat die op de keuring niet slecht gezind was, of ik had terug kunnen gaan
                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                        geen ergernis vandaag.

tijdens de veringcontrole kreeg ik een rode melding rechts achteraan met de clio. de persoon van dienst stapte direct uit en controleerde de spanning van de banden en liet wat druk van de rechterband.
                        en hopla 2 keer groen.

geen ergernis dus als je sommige zaken hier hoort over afgekeurd op de ophangingstest. ze regelden zelf de spanning wat bij en het was oké.

bij afhalen van men groen papier zag ik wel een opmerking in de gaten te houden. silentblocks motor.
                        ik vreesde er eerlijk gezegd al wat voor. want soms hoorde je wat een klop bij een put of iets dergelijks. dacht altijd dat het men vering vooraan was die wat raar deed of slijtage vertoonde, maar het zullen dus die blokken zijn.
                        Als je een klop hoort, zullen het eerder de ophanging rubbers van de draagarmen zijn die versleten kunnen zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                          geen ergernis vandaag.

en hopla 2 keer groen.
                          Hier 2 keer mogen teruggaan voor de ophaningstest...

Comment

• als je wagen standaard zonder mistlicht geleverd is, is dit dan een reden om afgekeurd te worden? of is het meer van 'als het er op staat, moet het werken'?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichten
                              als je wagen standaard zonder mistlicht geleverd is, is dit dan een reden om afgekeurd te worden? of is het meer van 'als het er op staat, moet het werken'?
                              vooraan of achteraan? achteraan MOET geloof ik

Comment

• het is achteraan...wagen is zonder van den band gerold

Comment

• Welke auto is dat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                    Welke auto is dat?
                                    keverke van 53

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door astralogie Bekijk Berichten
                                      keverke van 53
                                      Moet een mistlicht hebben.
                                      Smilin' Jack - Speed Pilot

Comment

• idd voor dagelijkse keuring.
                                        wimoptiek.be op

Comment

• hij zal toch eerst is proberen om zonder te gaan

Comment

Working...
                                          X