Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grote ergernis op autokeuring

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door reVel
    Jij hebt dus nog nooit met eentje gereden.

man toch, ik heb al met allerhande Porsche's "gereden" (what's in a name? een auto over de put rijden is niet echt autorijden eh) 911'en, zelfs een 912, 964's, 993's, 996's, 997's, boxsters (vandaag nog een boxster) ik wéét waarover ik het heb.

een Porsche waar de pedalen nog op de grond scharnieren, dat zijn vrij lastige om mee aan te zetten als je 't niet gewoon bent maar een 996? das quasi 't zelfde dan mijn honda civic krel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door P.Stichelb
      Ze zouden beter technisch onderlegde mensen hun boeltje laten openhouden. Geen werklozen die ze een dagje scholen en direct inzetten.

kerel, maak dat je weet waarover je praat vooraleer zo hoog van de toren te blazen. het getuigd van weinig hersenactiviteit in uw bovenkamer, waarmee ik ni zeg dat je dom bent. Gebruik eerst uw verstand eens voor je zulke dwaze uitspraken doet.

je hebt geen benul hoe zwaar de opleidingen op GOCA zijn...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door soepap
        kerel, maak dat je weet waarover je praat vooraleer zo hoog van de toren te blazen. het getuigd van weinig hersenactiviteit in uw bovenkamer, waarmee ik ni zeg dat je dom bent. Gebruik eerst uw verstand eens voor je zulke dwaze uitspraken doet.

dat is waar, eigenlijk zouden jullie hier allemaal maar eens de cursussen van goca moeten gaan volgen, direct erna exaam afleggen en dan nog meer als 70% halen, we zullen hier dan wel eens zien waar de leeghoofden zitten

Comment

man toch, ik heb al met allerhande Porsche's "gereden" (what's in a name? een auto over de put rijden is niet echt autorijden eh) 911'en, zelfs een 912, 964's, 993's, 996's, 997's, boxsters (vandaag nog een boxster) ik wéét waarover ik het heb.

een Porsche waar de pedalen nog op de grond scharnieren, dat zijn vrij lastige om mee aan te zetten als je 't niet gewoon bent maar een 996? das quasi 't zelfde dan mijn honda civic krel.
          Quasi hetzelfde als een Honda civic?

De oude zijn inderdaad beenhard, en niet te doseren. Maar met een huidige ben je niet zo makkelijk weg als jij zegt. Iemand zonder de nodige ervaring valt zeker stil, of laat de platen doorslippen met de walgelijke stank tot gevolg. Zeker als je rustig moet maneuvreren.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door reVel
            Quasi hetzelfde als een Honda civic?

De oude zijn inderdaad beenhard, en niet te doseren. Maar met een huidige ben je niet zo makkelijk weg als jij zegt. Iemand zonder de nodige ervaring valt zeker stil, of laat de platen doorslippen met de walgelijke stank tot gevolg. Zeker als je rustig moet maneuvreren.
            OFFTOPIC

Comment

wat een gezeik.

Comment

Moet je er ongeveer 3.000 bladzijden kunnen aframmelen van voor naar achter en vice versa? Neen? Your point being?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door xit2050
                  Moet je er ongeveer 3.000 bladzijden kunnen aframmelen van voor naar achter en vice versa? Neen? Your point being?
                  eigenlijk wel, what's your point ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant
                    eigenlijk wel, what's your point ?
                    Dus jij gaat hier eventjes leuk beweren dat een volwassenen-beroepsopleiding (dat is het toch, of niet?) even zwaar is als een opleiding jurist aan een universiteit (of eender welke andere universitaire opleiding)?

Comment

Dus jij gaat hier eventjes leuk beweren dat een volwassenen-beroepsopleiding (dat is het toch, of niet?) even zwaar is als een opleiding jurist aan een universiteit (of eender welke andere universitaire opleiding)?
                      Dat heeft niemand beweerd, alleen dat de opleiding zwaarder is en zeker niet te vergelijken is met een ééndaagse opleiding van werklozen.
                      Last edited by ; 03/10/2006, 21:31.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
                        wat een gezeik.
                        'k Moet hem deze keer bijstaan.
                        De topicopener heeft z'n hart kunnen uitstorten, we hebben vernomen dat er bij GOCA serieuze techniekers werken & dat de opleidingen niet van de poes zijn.

De kans dat er, hier op AW, een oplossing uit de bus komt voor de topicopener is niet bijster groot. Als 'ie wat nuchter denkt weet 'ie ook dat 't beste wat 'ie kan doen een klachtje formuleren is. Niet meer of niet minder. Er is geen merkbare schade aan de wagen. 't is zijn woord tegen het hunne.

Sluiten?

Comment

voor mij mag het gesloten worden. Na een antwoord te hebben gehad van goca met de testprocedure bijgesloten voor de roettest waarin idd stond dat er meermaals tot maximaal toerental mag/moet versneld worden heb ik weinig keuze dan me daar bij neer te leggen? of niet? Maar dit wist ik niet toen ik het topic opende...

Overigens lees ik hier dat sommige mensen hier zeggen dat op zo een momenten seconden minuten lijken. Totaal mee akkoord btw... maar dit neemt niet weg dat de keurder erg arrogant was bij het aanspreken over vernoemde voorvallen, in 2e versnelling vertrok met gierende/rokende banden...Of leren ze dat ook zo op de zware universitaire opleidingscursus van goca? Mss daar ook nog eens een mail voor sturen? En nogeens, het was niet de eerste keer dat ik met een dieselwagen naar de keuring reed trouwens, en de laaste keer verliep echt niet zoals al die vorige keren

Ma soit, ben nu toch een beetje wijzer geworden, dat was in de eerste plaats de bedoeling. Wa mij betreft mag het gesloten worden

Grtz Koenyboy

Comment

en jij weet dat wel
                            Neen, ik heb een ander beroep, maar ik probeer uw gedachtengang te volgen.

ps, ben deze middag met een diesel naar een keuring geweest. 5 seconden zwaar in de toeren, that's it.

Comment

dat is het niet

Comment

dat is het niet
                                Leg dan eens uit wat het is. Ik leer graag nieuwe dingen bij.

Comment

Leg dan eens uit wat het is. Ik leer graag nieuwe dingen bij.
                                  oude dingen bijleren lijkt me nogal nutteloos.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld
                                    oude dingen bijleren lijkt me nogal nutteloos.
                                    Sommige dingen verleert men nooit, maar anderen moeten af en toe eens opgefrist worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door will
                                      Dat heeft niemand beweert, alleen dat de opleiding zwaarder is en zeker niet te vergelijken is met een ééndaagse opleiding van werklozen.

voila, niks aan toe te voegen.

Comment

voila, niks aan toe te voegen.
                                        Die opleiding is inderdaad nog redelijk moeilijk. Heb zelf een jaar in de keuring gewerkt en die cursussen waren m'n A1 opleiding waardig Voor KM moest je er liefst van de eerste keer door zijn, maar 1 herkansing wilden ze wel toestaan. Ik zat daar met gasten van Antwerpen en Limburg en die mochten zoveel herkansingen doen als ze zelf wouden

Toen ik daar werkte waren al die gasten die pas begonnen A1 Elektro Mechanica of Automechanica. Als jij vindt dat dat 'domme' gasten zijn, wil ik je wel eens een cursus sterkteleer komen geven

Greetz,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door breyton1977
                                          Die opleiding is inderdaad nog redelijk moeilijk. Heb zelf een jaar in de keuring gewerkt en die cursussen waren m'n A1 opleiding waardig Voor KM moest je er liefst van de eerste keer door zijn, maar 1 herkansing wilden ze wel toestaan. Ik zat daar met gasten van Antwerpen en Limburg en die mochten zoveel herkansingen doen als ze zelf wouden

Toen ik daar werkte waren al die gasten die pas begonnen A1 Elektro Mechanica of Automechanica. Als jij vindt dat dat 'domme' gasten zijn, wil ik je wel eens een cursus sterkteleer komen geven

Greetz,
                                          Precies!

Ze proberen zoveel mogelijk Graduaten (Bachelors) of hoger te aanvaarden. Het is gewoon zo dat die mensen gewoon zijn om grotere cursussen/paketten te verwerken.

Het is in het verleden veel gebleken dat "gewone a2's" niet door de examens geraken na 2 jaar. En raak je er niet van eerste keer door (of soms na 2de zit, als ze personeel tekort hebben) dan vliegt ge gewoon buiten.

Comment

Working...
                                          X