Ik ben vandaag naar de keuring geweest (voor het eerst met de Benz) en ik moet zeggen dat ik tevreden ben dat ik normaal gezien altijd naar Diest ga (voor mijn Fiesta te verkopen ben ik eens naar Heist o/d Berg geweest waar ze het autootje bijna gesloopt hebben). Ik ben snel voortgeholpen geweest (voor een mooie auto doen ze blijkbaar iets meer moeite ), de dieseltest werd keurig afgenomen en de tips die ik gekregen heb waren allemaal waar (de achterbanden zijn inderdaad aan vervanging toe).
Ik denk wel dat ze de dieseltest blijven afnemen bij dezelfde wagen tot al het roet uit de uitlaat is (ik had dit zelf al gedaan door redelijk pittig tot daar te rijden) om hem hiervoor geen rode kaart te moeten geven dus Koenyboy (die puntjes typ ik niet hoor) misschien was het wel voor uw eigen goed dat die dieseltest zo dikwijls werd herhaald, blijft er dan nog het vertrekken in tweede met piepende banden waar ik geen mogelijke verklaring heb.
Ik denk wel dat ze de dieseltest blijven afnemen bij dezelfde wagen tot al het roet uit de uitlaat is (ik had dit zelf al gedaan door redelijk pittig tot daar te rijden) om hem hiervoor geen rode kaart te moeten geven dus Koenyboy (die puntjes typ ik niet hoor) misschien was het wel voor uw eigen goed dat die dieseltest zo dikwijls werd herhaald, blijft er dan nog het vertrekken in tweede met piepende banden waar ik geen mogelijke verklaring heb.
Comment