Oorspronkelijk geplaatst door Avantus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Grote ergernis op autokeuring
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenklein vraagje ivm banden voor de keuring. Ik ga vrijdag met m'n Audi 100 naar de keuring. Heb wel even andere banden erop moeten leggen (de oude velgen van onze A4 avant ) omdat de rechtervoorband op het randje is. En het risico lopen om afgekeurd te worden op die ene band vond ik maar risky.
Nu zijn die banden van de A4 195/95/15.
Op de vorige keuringskaart van de 100 staat: "185/65-15 ; 205/60/15"
Wil dit zeggen dat alles hiertussen toegelaten is, of zijn enkel deze 2 maten toegestaan??
Kortom, mag ik met de wielen van de a4 naar de keuring?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenals 't nodig is, kan ik wel zorgen voor goede keuringswieltjes in de originele maat, denk ik.
Banden 195 / 65 / 15 zijn toegestaan
woehoew!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtendamn
jij bent geen fan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtennu nog een foto van jouw minister van financien
Comment
-
Kennis van mij is naar de keuring geweest met zijn ingevoerde golf uit duitsland.
goedgekeurd-verkoop.komt hij aan de kassa tot de vaststelling dat zijn keuringsbewijs maar geldig is tot 19/04/2007.en vandaag is hij pas gekeurd 10/01/2007.dat wil dus zeggen dat de keuring 3 maanden geldig is,tof!dit zijn gewoon criminele praktijken vind ik.de auto is eerste maal gebruikt in duitsland 19/04/1999.(die datum nemen ze dan als referentie datum).als dit allemaal kan,amai dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Passiman Bekijk BerichtenKennis van mij is naar de keuring geweest met zijn ingevoerde golf uit duitsland.
goedgekeurd-verkoop.komt hij aan de kassa tot de vaststelling dat zijn keuringsbewijs maar geldig is tot 19/04/2007.en vandaag is hij pas gekeurd 10/01/2007.dat wil dus zeggen dat de keuring 3 maanden geldig is,tof!dit zijn gewoon criminele praktijken vind ik.de auto is eerste maal gebruikt in duitsland 19/04/1999.(die datum nemen ze dan als referentie datum).als dit allemaal kan,amai dan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk BerichtenDe nieuwe regel, je kan er pech mee hebben of geluk zoals ik
tis simpel..nu brengt die auto lekker op in een paar maanden tijd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Passiman Bekijk Berichtenja,ok//maar de logica is toch ver zoek.
tis simpel..nu brengt die auto lekker op in een paar maanden tijd.
Langs de andere kant ons ma is met haar smart voor de eerste keer gegaan en heeft dan ineens een attest gekregen voor 2 jaar ...
Comment
-
idd.ik denk gewoon dat ze het geld wat ze verliezen met die auto's die om de 2 jaar moeten gaan terug willen recupereren om die andere absurde manier.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Passiman Bekijk BerichtenKennis van mij is naar de keuring geweest met zijn ingevoerde golf uit duitsland.
auto is gekeurd geweest in december en ik mag voor 31/01 terugkeren1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenik heb net hetzelfde "probleem"
auto is gekeurd geweest in december en ik mag voor 31/01 terugkeren
heeft totaal niks meer met "autoveiligheid" te maken.
Comment
Comment