ze doen toch wat ze willen.. Als ik met mijn wagen naar de keuring ga, is de uitlaat er vanonder, de audio eruit, de velgen eraf en m'n orginele 14 duims erop, mijn stuur eruit en mijn traanplaat eruit. Betaal ik lekker niets
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Grote ergernis op autokeuring
Collapse
X
-
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex Bekijk Berichtenop mijn auto zit er niks dat niet af fabriek kon besteld worden (de velgen zijn wel later geplaatst maar die kon je ook al op de bestelbon aanvinken, dus dat maakt geen verschil) en ik heb het ook moeten betalen ... protesteren helpt gewoon niet
Ze hebben gewoon het recht niet om originele onderdelen al tuningonderdelen aan te duiden, en daar dan geld voor te vragen.
(De Saxo is van woensdag ook weer door de keuring, en geen enkele opmerking)Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jarno Bekijk Berichtenblokkeren van de keuring vind ik erover,
dat vind ik zelfs kinderachtig
leg gewoon de nodige papieren voor zoals ik heb gedaan,
en er is niets aan de hand...
Enja, ik had ook eerst een tuningrapport, tot ik de catalogus aan hen gaf.
Niet iedereen heeft zomaal zijn catalogus bij om dat te tonen he.
Trouwens in principe moet jij niet kunnen bewijzen dat die zaken origineel zijn.
Zij moeten bewijzen dat die zaken tuning zijn, kunnen ze dat niet of zijn ze niet zeker, dan mogen ze u die kosten NIET aanrekenen!Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
Ben 2 weken geleden geweest met ons stoofje. Werden als "tuning"-onderdeel beschouwd: de velgen (correct), de spoiler (correct) en de achterlichten (correct).
Voor de rest alles in orde en weer een jaar gerust
Woensdag met de RS geweest en ook hier alles ok. Hier geen extra "tuning"-kosten. Eén van die mannen twijfelde wel even over de startknop
Beiden gekeurd in Heers.
Als het goed is, mag het ook wel eens gezegd worden zeker?
Nu nog met de Sierra
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door shauni Bekijk BerichtenWoensdag met de RS geweest en ook hier alles ok. Hier geen extra "tuning"-kosten. Eén van die mannen twijfelde wel even over de startknop
Beiden gekeurd in Heers.
Als het goed is, mag het ook wel eens gezegd worden zeker?Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenik ben blij dat ik niet naar de keuring moet,of anders zulle ze bij mij ook alles als tuning aanschouwen
wat een hoop gelul....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenTrouwens in principe moet jij niet kunnen bewijzen dat die zaken origineel zijn.
Zij moeten bewijzen dat die zaken tuning zijn, kunnen ze dat niet of zijn ze niet zeker, dan mogen ze u die kosten NIET aanrekenen!
juist ja....jij moet kunnen aantonen dat het orgineel is. niet omgekeerd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichtenze doen toch wat ze willen.. Als ik met mijn wagen naar de keuring ga, is de uitlaat er vanonder, de audio eruit, de velgen eraf en m'n orginele 14 duims erop, mijn stuur eruit en mijn traanplaat eruit. Betaal ik lekker niets
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenDude....voor die 6€ extra...gaat gij daarvoor uw versterker, sub, en stroomkabel eruit halen?
Ik heb ook alles van audio laten steken. Maar ze hebben zelfs mijn koffer niet opengedaan. Dus moest ik daarvoor niet bijbetalen.
Wel omdat het logo in mijn motorkap verwijderd is. Voor iets dat weg is moet je bijbetalen...
Ook stonden mijn zijlijsten op de 'tuninglijst', terwijl deze origineel zijn op de GTI.
Ik blijf erbij. Ze doen ook maar hun job daar in opdracht v/d staat, maar het is gewoon één grote geldklopperij geworden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skillz Bekijk BerichtenIk heb ook alles van audio laten steken. Maar ze hebben zelfs mijn koffer niet opengedaan. Dus moest ik daarvoor niet bijbetalen.
Wel omdat het logo in mijn motorkap verwijderd is. Voor iets dat weg is moet je bijbetalen...
Ook stonden mijn zijlijsten op de 'tuninglijst', terwijl deze origineel zijn op de GTI.
Ik blijf erbij. Ze doen ook maar hun job daar in opdracht v/d staat, maar het is gewoon één grote geldklopperij geworden.
Die stroomkabel zie je toch direct lopen naar de batterij bij het openen van de motorkap...niet?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenVoor je ICE hebben ze niet 'geknipt'?
Die stroomkabel zie je toch direct lopen naar de batterij bij het openen van de motorkap...niet?
Uiteraard. Die rode stroomkabel en zekering zie je duidelijk zitten. En naast de woofer en versterker kan je ook niet kijken. Maar ze hebben er dus niets van genoteerd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skillz Bekijk BerichtenUiteraard. Die rode stroomkabel en zekering zie je duidelijk zitten. En naast de woofer en versterker kan je ook niet kijken. Maar ze hebben er dus niets van genoteerd
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk Berichtenwat een hoop gelul....
toch niet,na al die dingen die ik hier lees
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk Berichtenjuist ja....jij moet kunnen aantonen dat het orgineel is. niet omgekeerd.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtentoch niet,na al die dingen die ik hier lees
scheer toch niet alles en iedereen over dezelfde kam....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenAh, in Heers, ik was daar ook de woensdag tussen 1 en 2 uur met de Saxo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door shauni Bekijk BerichtenWij tussen 15:00u en 16:00u
D'r was bijna niemand toen ik daar was.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
Comment