Oorspronkelijk geplaatst door B4_avant
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Grote ergernis op autokeuring
Collapse
X
-
soepap een vraagje.
Ik moet voor 17mei naar de schouwing met men kevertje. maar die staat nu in de garage met zware kosten en zal nooit voor 17mei gereed geraken. Dus ga ik na die einddatum pas naar de keuring kunnen gaan. Kan ik verzachtende omstandigheden inroepen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichtensoepap een vraagje.
Ik moet voor 17mei naar de schouwing met men kevertje. maar die staat nu in de garage met zware kosten en zal nooit voor 17mei gereed geraken. Dus ga ik na die einddatum pas naar de keuring kunnen gaan. Kan ik verzachtende omstandigheden inroepen?
neen, maar das geen probleem voor ons hoor. 't enige da ge krijgt is een toeslag van 5€ omda ge te laat zijt.
de flikken maken daar meer problemen over als ze u tegenhouden met een schouwingskaart die vervallen is.
Comment
-
soepap,
Ook een vraagje in verband met de tweejaarlijkse controle die zou ingevoerd worden voor wagens van 5 of 6 jaar met minder dan 100.000 km op de teller. Mijn wagen is van 9 januari 2001 en heb momenteel zo'n kleine 59.000 km, ik ga jaarlijks naar de keuring de dag nadat ik m'n uitnodigingskaart krijg, (ik zorg er voor dat de wagen altijd in goede staat is) de laatste keuring was dus op 13 december 2006 en is geldig tot 9/1/2008. Houdt dit alles nu in dat ik op bv. 13/12/2007 na de keuring een bewijs zou krijgen dat geldig is tot 9/1/2010 (met nog steeds zéker geen 100.000 km) of is dit slechts een éénmalige gunstmaatregel alleen geldig indien de wagen nu 5-6 jaar is ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk Berichtenneen, maar das geen probleem voor ons hoor. 't enige da ge krijgt is een toeslag van 5€ omda ge te laat zijt.
de flikken maken daar meer problemen over als ze u tegenhouden met een schouwingskaart die vervallen is.
Bij mij, minder dan 2 maand verlopen = pvw, geen boete
edit . pvw is een proces verbaal van waarschuwing
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk Berichtenneen, maar das geen probleem voor ons hoor. 't enige da ge krijgt is een toeslag van 5€ omda ge te laat zijt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenKzal nekeer testen hoe ergerlijk de keuring is.
Espace moet gekeurd worden.
Wss vrijdag.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichtenhopelijk zijn het geen kakkers net als onze goede LPG vriend S..P.P
heel volwassen hoor, jij bent de beer!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk Berichtenheel volwassen hoor, jij bent de beer!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dEN_BERE Bekijk Berichtenkan jij me eens vertellen to welke datum uiterlijk je met winterbanden naar de schouwing mag?
indien de snelheidsindex van die winterbanden lager is dan opgegeven in't coc tot 30 april. maar dan moet er een sticker op het dashbord hangen dat de max toegelaten snelheid van die banden aangeeft.
indien de snelheidsindex even hoog (of hoger) is dan die opgegeven in't coc mag je er heel t jaar mee rijden.
@ nemo: mensen als jij (ge zijt idd, zeker niet de enige) verzieken de boel hier danig. ik ben dat soort idiote reactie's meer dan beu eigenlijk. de zin om nog te forummen verminderd per idiote reactie ik hier lees .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk Berichten@ nemo: mensen als jij (ge zijt idd, zeker niet de enige) verzieken de boel hier danig. ik ben dat soort idiote reactie's meer dan beu eigenlijk. de zin om nog te forummen verminderd per idiote reactie ik hier lees .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ModaleTurk Bekijk BerichtenIk ben vandaag geweest. Mijn enige ergernis was de wachttijd. Heeft in totaal een dikke anderhalve uur geduurd.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xit2050 Bekijk BerichtenIk heb een zesde zintuig voor als ze achter mijn rug over me bezig zijn.
uh? ik bedoelde u helemaal ni....
Ge moet u zo belangrijk niet voelen, je bent echt niet intressant genoeg om over te roddelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichtensoepap,
Ook een vraagje in verband met de tweejaarlijkse controle die zou ingevoerd worden voor wagens van 5 of 6 jaar met minder dan 100.000 km op de teller. Mijn wagen is van 9 januari 2001 en heb momenteel zo'n kleine 59.000 km, ik ga jaarlijks naar de keuring de dag nadat ik m'n uitnodigingskaart krijg, (ik zorg er voor dat de wagen altijd in goede staat is) de laatste keuring was dus op 13 december 2006 en is geldig tot 9/1/2008. Houdt dit alles nu in dat ik op bv. 13/12/2007 na de keuring een bewijs zou krijgen dat geldig is tot 9/1/2010 (met nog steeds zéker geen 100.000 km) of is dit slechts een éénmalige gunstmaatregel alleen geldig indien de wagen nu 5-6 jaar is ?Oorspronkelijk geplaatst door soepap Bekijk Berichtenuh? ik bedoelde u helemaal ni....
Ge moet u zo belangrijk niet voelen, je bent echt niet intressant genoeg om over te roddelen
Comment
Comment