Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Wel dus. Ge kent mij toch, zo'n topics loop ik altijd met mijn ogen in. Geen fan van sarcasme op dat vlak, altijd pissed achteraf.
idd... iedereen zit hier nu te juichen dat ze het weten dat dit om te lachen is... maar velen hier zijn het wel eens met onze post, ook al geven ze dat nu niet toe. Dat dat niet zo is, maak je mij niet wijs. Ja misschien de groene kikkers zelf hier of de schoolboys die voor hun rijbewijs bezig zijn.
idd... iedereen zit hier nu te juichen dat ze het weten dat dit om te lachen is... maar velen hier zijn het wel eens met onze post, ook al geven ze dat nu niet toe. Dat dat niet zo is, maak je mij niet wijs. Ja misschien de groene kikkers zelf hier of de schoolboys die voor hun rijbewijs bezig zijn.
Naast het feit dat ier e zevertopic is, vond ik u post recht erop!
Natuurlijk zijn we het eens, 't is gewoon grappig dat je dit niet doorhad. Chill.
2018 BMW M2 LCI - Mperformance exhaust/diffusor/spoiler
In Nederland gebruiken sommige politiekorpsen een bewakingsfirma om hun flitsvoertuigen te bemannen: de politie-agent brengt het voertuig ter plaatse, doet de uitlijning, en gaat dan verder slapen op bureau. Iemand van de bewakingsfirma houdt dan de wacht in de flitsauto, tot het einde van de controle. De politie verwerkt vervolgens de boetes.
Er is rond dit onderwerp, terecht, veel discussie in Nederland.
Comment