Mededeling

Collapse
No announcement yet.

agente krijgt kick van bestuurders flitsen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

dat kies je zelf
    en ik denk dat de opbrengst de kost nog niet dekt

Comment

maar in feite dwalen we af
      dat dat wijf er een kick van krijgt vind ik ook ni echt sympatiek en benadenkt
      maar zij mag dat

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

Nog erger dan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
          Nog erger dan

²²²²²
          bmw 116d sportshatch

Comment

³³³³³

Comment

dat kies je zelf
              Ah nee? Onlangs op de werken van de E17 een eletronisch bord gezien dat er de vorige dag 1100 overtredingen waren. Overtreding begint pas aan € 50, dus dat is op 1 dag al minimum 55000 EUR verdiend. Daar kun je zelfs de flitswagen al volledig mee betalen + het dagloon van de flik van dienst die flitst...

Wees maar heeeeeel gerust dat de staat geen verlies doet, het is zelfs omgekeerd: al het geld die de verkeersboetes opbrengen worden niet geherinvesteerd in veiliger en betere wegen...
              sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
                Stoer? Ik vind dat nu niet echt stoer hoor, en uw vergelijking dat ik hetzelfde gedrag vertoon als de agente begrijp ik al helemaal niet. Ik vind het gewoon megazielig dat een agente haar werkplezier en kicks moet halen uit het flitsen van weggebruikers die te hard rijden. Dat dan nog verklaren voor een camera is er gewoon over...
                Ah nee? Onlangs op de werken van de E17 een eletronisch bord gezien dat er de vorige dag 1100 overtredingen waren. Overtreding begint pas aan € 50, dus dat is op 1 dag al minimum 55000 EUR verdiend. Daar kun je zelfs de flitswagen al volledig mee betalen + het dagloon van de flik van dienst die flitst...

Wees maar heeeeeel gerust dat de staat geen verlies doet, het is zelfs omgekeerd: al het geld die de verkeersboetes opbrengen worden niet geherinvesteerd in veiliger en betere wegen...
                Wat is nu eigenlijk het probleem? Ge weet hoe hard ge moogt rijden en ge doet dat niet om wat voor reden dan ook. Dan moet ge u toch niet gaan opjagen in het feit dat ze u kunnen pakken he? Als ge het spelleke wilt spelen moet ge achteraf niet komen bleiten en als diegene die het spelleke moeten controleren daar plezier in hebben moet ge ook niet komen bleiten, die doen ook maar hun job he.

Zet mij in zo een flitskar en ik zou mij ook amuseren met de mensen te pakken zen, ik heb geen problemen met dat toe te geven. Maar ik ben er van overtuigd dat dat voor heel velen hier zo is, ook al zullen ze dat niet snel toegeven

Zou ge ze sympathieker vinden mochten ze hun ogen uit hun kassen bleiten elke keer als ze iemand flitsen? Of zou ge het dan komedianten of hypocrieten vinden?

En wat is het verschil met iemand die op zijn Coyote of wat dan ook een flitscontrole ziet, op de rem gaat en er dan met een smile voorbij bolt?
                '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                '15 Volvo XC60 D3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                  als diegene die het spelleke moeten controleren daar plezier in hebben moet ge ook niet komen bleiten, die doen ook maar hun job he.

Zet mij in zo een flitskar en ik zou mij ook amuseren met de mensen te pakken zen, ik heb geen problemen met dat toe te geven. Maar ik ben er van overtuigd dat dat voor heel velen hier zo is, ook al zullen ze dat niet snel toegeven
                  Dan zal het wel aan mij liggen dat ik dergelijk leedvermaak zielig vind zeker?
                  sigpic

Comment

Dan zal het wel aan mij liggen dat ik dergelijk leedvermaak zielig vind zeker?
                    Wat is het leed in deze?
                    Wat zou je zelf doen als je die agent zou zijn?
                    '15 Volvo XC60 D3

Comment

Me kapotschamen en hopen dat ze me wat serieuzer werk geven

Comment

Wat is het leed in deze?
                        Alleszins niet als een kleuter 'yes' zitten roepen telkens de flitser gaat.
                        sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
                          Me kapotschamen en hopen dat ze me wat serieuzer werk geven
                          Alleszins niet als een kleuter 'yes' zitten roepen telkens de flitser gaat.
                          Ok en wat als je een controle moet doen op alcohol en verzekering en die toestanden en je krijgt er eentje voor je met een Coyote in zijn wagen? Ik weet in ieder geval dat ik voor zo eentje niet tolerant zal zijn, als hij het spelletje hard wil spelen dan doe ik het ook. Tenslotte moet zo iemand zijn wagen in topconditie zijn als hij hard wil gaan.

Die mensen worden opgedragen om te controleren dat wij de wet naleven, die hoeven zich helemaal geen vragen te stellen of de wet al dan niet correct is, die doen wat hun is opgedragen zonder meer. Op zich helemaal niet speciaal en heel menselijk, dat is in de loop van de geschiedenis soms al grondig foutgelopen ook. Maar dergelijke gedreven mensen zijn nu eenmaal nodig om te zorgen dat alles bij ons blijft draaien.

Ik doe ook gewoon mijn projecten bij klanten en ben blij als die goed lopen, ook al betekent dit bijvoorbeeld dat er nadien minder mensen nodig zijn om dezelfde job te doen en dus ontslagen vallen.
                          '15 Volvo XC60 D3

Comment

mja snel rijden is, hier gaan we weer, een gewoonte
                            mensen worden wel eens per ongeluk geflitst, maar de meeste die geflitst worden rijden toch sytemathisch sneller, mensen die ze overdag kunnen stekken zijn ook die snachts wat verder doorduwen

hothatch zijn mailtje mag stoer zijn, eigelijk is het hetzelfde gedrag als de agente
                            Simpel uitgelegd, maar oh zo juist...

Oorspronkelijk geplaatst door koenvj Bekijk Berichten
                            pardon? er is naar mijn bescheiden mening wel een verschil tussen de advocaat met enkele nespresso's in de maag die op een zondagvoormidag op weg naar kantoor op een rechte autostrade uiterst links eens wat doorduwt, en de mafkees die op vrijdagavond recht van café in bebouwde kom terwijl de schoolpoort open staat met 2 promille in het bloed de getunede opel corsa de sporen geeft...

in theorie kun je volgens mij perfect veilig 200 rijden op de autostrade. de enige voorwaarde is dat iedereen eerst kijkt, voor hij/zij van rijvak verandert. en die voorwaarde lijkt mij nu niet zo onoverkomelijk.
                            In je eerste alinea lees ik al 4 ovetredingen...
                            In je tweede is enkel de theorie juist, irl ben jij feitelijk de schuldige, de andere zal dan een inschattingsfout gemaakt hebben, niemand is perfect, maar tja we zijn toch allemaal superieur nietwaar?....

Wat is nu eigenlijk het probleem? Ge weet hoe hard ge moogt rijden en ge doet dat niet om wat voor reden dan ook. Dan moet ge u toch niet gaan opjagen in het feit dat ze u kunnen pakken he? Als ge het spelleke wilt spelen moet ge achteraf niet komen bleiten en als diegene die het spelleke moeten controleren daar plezier in hebben moet ge ook niet komen bleiten, die doen ook maar hun job he.

Zou ge ze sympathieker vinden mochten ze hun ogen uit hun kassen bleiten elke keer als ze iemand flitsen? Of zou ge het dan komedianten of hypocrieten vinden?

En wat is het verschil met iemand die op zijn Coyote of wat dan ook een flitscontrole ziet, op de rem gaat en er dan met een smile voorbij bolt?
                            Zo is dat, heb dat al eens ergens geschreven maar het meest humoristische topic is dat van o))) Flits Part III o))) en Mini Coyote - (il)legale radarverklikker.
                            Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dragonfly Bekijk Berichten
                              En dan staan ze nog te flitsen in m'n straat voor zo'n belachelijke limieten geld te laten opbrengen
                              Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                              Klopt!

Comment

Nu is er eens iemand die zijn werk met plezier doet en 't is nog niet goed ???

Comment

Ok en wat als je een controle moet doen op alcohol en verzekering en die toestanden en je krijgt er eentje voor je met een Coyote in zijn wagen? Ik weet in ieder geval dat ik voor zo eentje niet tolerant zal zijn, als hij het spelletje hard wil spelen dan doe ik het ook. Tenslotte moet zo iemand zijn wagen in topconditie zijn als hij hard wil gaan.
                                  Ik volg even niet, wat heeft een verzekering, alcoholgebruik en het bezit van een Coyote nu te maken met een auto die in topconditie moet zijn? En een Coyote is ook niet illegaal, dus waarom dan minder tolerant zijn?
                                  sigpic

Comment

Ik volg even niet, wat heeft een verzekering, alcoholgebruik en het bezit van een Coyote nu te maken met een auto die in topconditie moet zijn? En een Coyote is ook niet illegaal, dus waarom dan minder tolerant zijn?
                                    Iemand met een Coyote die is van plan om harder te gaan dan toegelaten, dus moet die wagen toch in topconditie zijn. Dus zou ik moest ik flik zijn die extra goed controleren
                                    '15 Volvo XC60 D3

Comment

Iemand met een Coyote die is van plan om harder te gaan dan toegelaten, dus moet die wagen toch in topconditie zijn. Dus zou ik moest ik flik zijn die extra goed controleren
                                      Aja dus een verzekerde wagen met een niet dronken bestuurder = auto in topconditie. Je zou blijkbaar nog beter dienen als flik dan ik dacht...
                                      sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door El Greco Bekijk Berichten
                                        In je eerste alinea lees ik al 4 ovetredingen...
                                        In je tweede is enkel de theorie juist, irl ben jij feitelijk de schuldige, de andere zal dan een inschattingsfout gemaakt hebben, niemand is perfect, maar tja we zijn toch allemaal superieur nietwaar?....

de 2 nespresso's in de maag (ergo alert)? op zondag werken?

ik zie maar 1 "overtreding": dat is wat te snel rijden op een rechte autostrade. oelalala WAT een halsmisdrijf!!!

en mijn punt was inderdaad de tweede alinea. het doet plezier dat zelfs een agent het er theoretisch mee eens is. nu er nog de juiste conclusies aan vastbinden.

thnx
                                        bmw 116d sportshatch

Comment

Het feit dat op die plaats zoveel mensen te snel rijden, is voor mij alleszins al een teken dat er wat schort met de snelheidslimiet op die plaats. En zo zijn er veel plaatsten: ruime, brede wegen, afzonderlijk fietspad, parkeerstroken en dan nog mag je er maar 50 km/h "omdat het bebouwde kom is". OK, het bevordert de eenduidigheid wel, dus tot daar aan toe, maar dat ze uitgerekend op die plaatsen flitsen, vind ik er toch ook nogal over. Dat je dan nog eens een kick haalt uit het flitsen van andere mensen, verergert het alleen maar. Je kan dat idd gerust leedvermaak noemen. Hoe zou je het anders noemen?
                                          En dan zijn er nog mensen die dergelijke toestanden toejuichen. George Orwell had gelijk toen hij in 1948 "1984" schreef, alleen duurt het iets langer eer Big Brother er helemaal is. En als toemaatje zijn de mensen nog blij ook, dat we die richting uit gaan.
                                          120d Hatch Edition Sport

Comment

Working...
                                          X