Mededeling

Collapse
No announcement yet.

agente krijgt kick van bestuurders flitsen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
    En als toemaatje zijn de mensen nog blij ook, dat we die richting uit gaan.
    gek he

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      gek he
      De dooddoener daarvoor is dan "Mensen die daartegen zijn, hebben iets te verbergen."

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
        Aja dus een verzekerde wagen met een niet dronken bestuurder = auto in topconditie. Je zou blijkbaar nog beter dienen als flik dan ik dacht...
        Moet je als schoolmeester geen begrijpend lezen meer kennen?
        '16 Peugeot 308 SW blueHDI
        '15 Volvo XC60 D3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beta Bekijk Berichten
          Het feit dat op die plaats zoveel mensen te snel rijden, is voor mij alleszins al een teken dat er wat schort met de snelheidslimiet op die plaats. En zo zijn er veel plaatsten: ruime, brede wegen, afzonderlijk fietspad, parkeerstroken en dan nog mag je er maar 50 km/h "omdat het bebouwde kom is". OK, het bevordert de eenduidigheid wel, dus tot daar aan toe, maar dat ze uitgerekend op die plaatsen flitsen, vind ik er toch ook nogal over. Dat je dan nog eens een kick haalt uit het flitsen van andere mensen, verergert het alleen maar. Je kan dat idd gerust leedvermaak noemen. Hoe zou je het anders noemen?
          En dan zijn er nog mensen die dergelijke toestanden toejuichen. George Orwell had gelijk toen hij in 1948 "1984" schreef, alleen duurt het iets langer eer Big Brother er helemaal is. En als toemaatje zijn de mensen nog blij ook, dat we die richting uit gaan.
          En de massa heeft altijd gelijk? Net zoals de massa zal roepen om meer flitspalen/verkeersremmers/controle als op diezelfde plek een kind wordt doodgereden ...

Ik denk dat velen het onderscheid niet zien tussen diegenen die de regels maken en diegene die toezien op de naleving van die regels ...
          '16 Peugeot 308 SW blueHDI
          '15 Volvo XC60 D3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
            Iemand met een Coyote die is van plan om harder te gaan dan toegelaten, dus moet die wagen toch in topconditie zijn. Dus zou ik moest ik flik zijn die extra goed controleren

En ik zou dan extra hard met u lachen

Een flik is een hopeloze depressieve massa en kan alleen stoer doen en een boete geven. En daarna? Wat gaan ze volgende keer doen? Nogmaals onozel doen en weer een boete schrijven. Als ik iets geleerd heb dan is het beleefd antwoorden en verder er geen bal van aantrekken. In het ergste geval nemen ze u dat stuk papier even af. Bij mijn weten hebt ge dat nog altijd niet nodig om mee te kunnen rijden. België is toch een corrupt land. Maar een land waar alles mag en blijkbaar ook kan. Als al die wannabee corrupte wereldverbeteraars graag de macho willen uithangen en ze worden daar dan nog voor betaald? Laat ze dan maar doen en lach er eens ferm mee. Ik rij veel harder dan is toegelaten en steek zelfs een combi voorbij als ik gehaast ben. Tegen dat ze het knoppeke van hun zwaailicht hebben gevonden ben ik al honderden meters verder en duw ik mijn gaspedaal nog wat harder in. Wat gaan ze dan doen? Nummerplaat opschrijven en PV opsturen? Als dat hun dag goed maakt dan doen ze dat maar

Comment

Ze moesten die trut een bus naft over haar kut kappen en in brand steken ,dan stond ik ook op de eerste rij om haar uit te lachen en als ze riep blus mij kapte ik er nog ne emmer stront over ook.
              Hier zijn een paar flikken op de site met een ego van hier tot in tokio, jullie vergeten een ding je klopt de mensen geld uit hun zakken (de gewone werkmens) wel te verstaan .
              60 van die stomme proces verbalen zijn gewoon absurd.een vb 52 waar 50 mag is wel 50 euro
              bellen achter het stuur 100 euro , wij hebben allemaal geen chauffeur die met ons rond bolt terwijl ik achter zit en kan telefonnekes doen.
              ik krijg gewoon krampen van zo een zeikers, maar als je ze alleen tegen komt is het veel minder .

Comment

ge moet u niet aan de regels houden voor de flikken, de reden waarom je dat doet is respect voor je medemens

Comment

Privateinvestigate = Vipdriver + prospeed?

belachelijke kerel!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                    Privateinvestigate = Vipdriver + prospeed?

belachelijke kerel!
                    .
                    gij zijt zeker ene met een blauw kostummeke, klein in de broek groot bakkes achter moemoe hare rok.

Comment

[quote=bobo;4594692]ge moet u niet aan de regels houden voor de flikken, de reden waarom je dat doet is respect voor je medemens

Der is een verschil tussen u niet aan de regels houden of de clown uit hangen , en daar kan ik het begrijpen dat de smurf een proces schrijft .maar op een twee vaks baan waar 70 mag die leeg is en dan geflits worden aan 95dat vind ik dus echt absurd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door privatinvestigate Bekijk Berichten
                        .
                        gij zijt zeker ene met een blauw kostummeke, klein in de broek groot bakkes achter moemoe hare rok.
                        schone praat voor ne 36jarige

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door cimonium Bekijk Berichten
                          schone praat voor ne 36jarige
                          .
                          ik weet het , laat me steeds vangen tot het volgen van die kinderen en hun leefwereld, maar OOIT was hier ene en die schreef de enige goeie flik is ne dooie , en ze hebben die mens geband voor het leven , dus als je de waarheid niet mag zeggen moet je het wel kinderlijk doen .
                          of ben ik mis

Comment

.
                            ik weet het , laat me steeds vangen tot het volgen van die kinderen en hun leefwereld, maar OOIT was hier ene en die schreef de enige goeie flik is ne dooie , en ze hebben die mens geband voor het leven , dus als je de waarheid niet mag zeggen moet je het wel kinderlijk doen .
                            of ben ik mis
                            U bent mis

Comment

.
                              of ben ik mis
                              idd, mis.

Ge kunt 2 dinge doen. ofwel houdt ge u overal aan de snelheidslimiet en gunt ge die polis haren goeien dag niet. Ofwel leert ger mee leven dat ge gepakt wordt door te snel te rijden en betaald ge u boete zonder te overdrijven om in de fik te steken blablabla want dan hoort gij gwn in een gesticht thuis.

Wa die madam doe in da filmke is uiteraard niet correct om zo blij te zijn, en ik rij zelf ook niet traag en als ik dan eens gepakt wordt gaanker geen drama over maken zoals gij en gewoon betalen want het is nu zo. Als gij u er in wilt opboeien doet dat dan op een ander of huurt samen met prospeed een kamer om samen wat tegen mekaar op te stoefen
                              BMW X5 45e

Comment

Agenten die flitsen, is dit een fulltime job?

Comment

Agenten die flitsen, is dit een fulltime job?
                                  Nee. Agenten die flitsen zitten normaalgezien in de sectie Verkeer. Doen normaalgezien ook andere controles (gordel, GSM, zwaar vervoer, ...), verkeer regelen op drukke kruispunten, administratie, maar gaan bv. ook verkeerslessen geven in scholen en dergelijke.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
                                    idd, mis.

Ge kunt 2 dinge doen. ofwel houdt ge u overal aan de snelheidslimiet en gunt ge die polis haren goeien dag niet. Ofwel leert ger mee leven dat ge gepakt wordt door te snel te rijden en betaald ge u boete zonder te overdrijven om in de fik te steken blablabla want dan hoort gij gwn in een gesticht thuis.

Wa die madam doe in da filmke is uiteraard niet correct om zo blij te zijn, en ik rij zelf ook niet traag en als ik dan eens gepakt wordt gaanker geen drama over maken zoals gij en gewoon betalen want het is nu zo. Als gij u er in wilt opboeien doet dat dan op een ander of huurt samen met prospeed een kamer om samen wat tegen mekaar op te stoefen
                                    Als hij in een gesticht thuis hoort omdat hij zoiets verkondigt dan kunt ge 10% van de bevolking in een gesticht steken. Ik vind het nog veel te braaf wat hij hier verkondigt. Ik heb hier eens een tijdelijke ban gekregen omdat ik iets verkeerd zou gezegd hebben. Ondertussen is mijn gezegde wel de mop van het jaar geworden en wordt die veel gebruikt. Maar ik laat die mannen schrijven als ze daar hun plezier in vinden. Ik ga me ook niet meer vededigen of de ganse uitleg doen. Van mij zien ze geen euro meer. Laat ze maar doen En respect voor je medemens Is ook een truc om de mensen nog wat simpeler te maken zeker?

De mooiste uitspraak is hier van J3nkins. Verkeer regelen? Dus files creëeren Verkeerslessen geven (meent ge dat nu echt) Administratie = correct want daar staat de koffiepot Het enige wat die mannen kunnen is zeveren, in de frituur gaan zitten en de mensen kloten. En ervoor betaald worden. Eigenlijk moet ge zo'n gasten bewonderen dat ze zoiets voor elkaar krijgen

Privateinvestigate = Vipdriver + prospeed. Ik ken die andere twee helemaal niet

Comment

Comment

't Is niet te omschrijven met woorden hé.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk Berichten
                                          't Is niet te omschrijven met woorden hé.
                                          Niet te schatten,willy's en martjetten toestanden: het bestaat echt!

Comment

Working...
                                          X