Mededeling

Collapse
No announcement yet.

agente krijgt kick van bestuurders flitsen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• agente krijgt kick van bestuurders flitsen

Ik vind dit filmpje degoutant gewoon, bevestigt 100% dat men tegenwoordig niet meer flitst omwille van verkeersveiligheid maar gewoon om de staatskas te vullen...

Ze mogen deze agente gerust es op de vingers tikken, en haar mss aan een vent helpen dat ze haar kicks uit andere zaken kan halen dan mensen flitsen...

sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Veel geluk met het vinden van die vent.

Comment

Doet me denken aan iets dat ik onlangs van de Britse politie heb gezien.

Ze rijden op de autostrade in een anonieme wagen en zien ereen bellen.
      Ze zetten haar aan de kant, en madam maakt haar ook kenbaar als politie agent en vraagt om het daarom door de vingers te zien, maar die flikken zwieren haar onverbiddelijk de bon op, waarop ze begint.....te blijten

maarja...daarmee is er toch iets in haar leven dat haar een kick geeft.....gewoon medelijden mee hebben..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JanC Bekijk Berichten
        Veel geluk met het vinden van die vent.
        indeed

Comment

Een Giesbaargse kalle!

Comment

"Als je in de bebouwde kom mensen kunt flitsen tegen 90 of meer,(...), dat geeft toch wel een kick."

Problem?

Het veiligheidsaspect is al lang passé, je weet dat er geflitst wordt. Wie nog geen zin heeft om zijn snelheid in de gaten te houden is easy money voor de staat.

Comment

Die doet uiteindelijk toch maar gewoon haar werk? Of ze dat nu leuk vindt dat er iemand te snel rijdt of niet, wat verandert dat daaraan?

En nee, ik ben geen engeltje dat constant de toegelaten snelheid volgt, maar dan weet je dat je een risico neemt...

Comment

Iedereen wilt toch een kick uit z'n job halen ?

Comment

In aanvulling van het topic, kunnen wij ook eens lachen

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten

+ YouTube Video
                    ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                    2012 Opel Astra ST Ecoflex
                    2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

Fak wat een triestig figuur die flik

People skills is duidelijk geen vak op de politieschool
                      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Volgende week mag men vooral niet vergeten van dit topic en filmpje nog eens te kopiëren of te heropenen met een andere titel, zou dan de 3e keer in twee weken tijd zijn.

1e maal: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=52039&page=3

2e maal: Dit topic, dus

3e maal: binnen een paar weken.......
                        Last edited by ; 09/05/2011, 20:50.

Comment

Ze mag mij flitsen, tegenhouden en opschrijven. Ik geef met de glimlach alle documenten die ze nodig heeft. Alleen gaan ze niet veel kunnen incasseren. Ze gaat meer werk hebben in het uittypen van haar PV dan dat het gesponeerd gaat worden. De politie is mijn vriend geworden. Mij kunnen ze niet meer kwaad krijgen. Ik wil ze nog zelfs een braaf en mooi antwoord geven. Op dat vlak kan het leven opeens mooi geworden zijn. DE LOSERS

Comment

Idd een oud filmpje, maar hoe kun je nu zo naief zijn om zo'n uitspraken op tv te doen LEGENDARISCH

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten

+ YouTube Video

Die is zo ' AF '.. als goede agent moet je hier toch tegen kunnen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk Berichten
                                Ze mag mij flitsen, tegenhouden en opschrijven. Ik geef met de glimlach alle documenten die ze nodig heeft. Alleen gaan ze niet veel kunnen incasseren. Ze gaat meer werk hebben in het uittypen van haar PV dan dat het gesponeerd gaat worden. De politie is mijn vriend geworden. Mij kunnen ze niet meer kwaad krijgen. Ik wil ze nog zelfs een braaf en mooi antwoord geven. Op dat vlak kan het leven opeens mooi geworden zijn. DE LOSERS
                                Rofl ... Daar is mister bigshot weer se It takes one to know one hé
                                Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

ik vind deze beter

Jeremy Clarkson meets the dutch anti-Gatso organisation Tuf-tuf Club.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
                                    Ik vind dit filmpje degoutant gewoon, bevestigt 100% dat men tegenwoordig niet meer flitst omwille van verkeersveiligheid maar gewoon om de staatskas te vullen...

Ze mogen deze agente gerust es op de vingers tikken, en haar mss aan een vent helpen dat ze haar kicks uit andere zaken kan halen dan mensen flitsen...

http://www.youtube.com/watch?v=PZjjt...layer_embedded
                                    Moet ik het haar zeggen? Die kalle staat godmiljaar wekelijks aan mijn oprit te flitsen
                                    Ik herkende de auto, dan zag ik hare kop kwist al dat het in giesbeirgen was. De plaats waar ze staan te flitsen ken ik ook...

Comment

Doen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
                                        Doen!
                                        Zo nekeer vragen: "geeft het nog steeds ne kick auto's flitsen die meer dan tnegentig rijden in de bebouwde kom" met zo'n smerig lachsken

"Auto's verminderen, ene keer dat ze het afgeroepen hebben" Nee madam da's omdat iedereen in de streek die auto kent

Comment

Working...
                                        X