Mededeling

Collapse
No announcement yet.

agente krijgt kick van bestuurders flitsen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Ik vraag mij af of het verboden is om recht voor die camera of auto te gaan staan. Zodat iedere foto da ze nemen de nummerplaat nie zichtbaar is . Of ben je verplicht om weg te gaan als ze het zeggen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door prospeed Bekijk Berichten
      Ze mag mij flitsen, tegenhouden en opschrijven. Ik geef met de glimlach alle documenten die ze nodig heeft. Alleen gaan ze niet veel kunnen incasseren. Ze gaat meer werk hebben in het uittypen van haar PV dan dat het gesponeerd gaat worden. De politie is mijn vriend geworden. Mij kunnen ze niet meer kwaad krijgen. Ik wil ze nog zelfs een braaf en mooi antwoord geven. Op dat vlak kan het leven opeens mooi geworden zijn. DE LOSERS
      is niet ZO veel werk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
        Ik vraag mij af of het verboden is om recht voor die camera of auto te gaan staan. Zodat iedere foto da ze nemen de nummerplaat nie zichtbaar is . Of ben je verplicht om weg te gaan als ze het zeggen?
        Wat denk je nu zelf?
        Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

Comment

Zeg, politie mag toch niet flitsen op privé grond eh?

Want maat van mij kwam er vorige week mee af. Flikken stonden te flitsen op hun oprit en zijn zus moest vertrekken (kon er niet volledig langs). Zij ging dan vriendelijk vragen of ze hun auto willen verplaatsen. Antwoorden zij : "Nee, wij zijn bezig met controles"... Terwijl 10 m verderop een publieke parking was...

Maar dan komt het grappige, zij was haar broer gaan halen (mijne maat dus). Nu is dat ene van 110kg, maar ene brok spier. Traint 4-5 keer in de week en zit dan nog int leger. Toevallig had hij nog zijn leger uniform aan. Hij gaat vragen of de flikken willen weggaan. Antwoorden ze braafjes : "Oke, meneer de soldaat". Komaan zeg...

Van mij mogen ze flitsen, maar niet op privégrond eh... Normaal belde daar dus een takeldienst voor...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BanaanPS Bekijk Berichten

Want maat van mij kwam er vorige week mee af. Flikken stonden te flitsen op hun oprit en zijn zus moest vertrekken (kon er niet volledig langs). Zij ging dan vriendelijk vragen of ze hun auto willen verplaatsen. Antwoorden zij : "Nee, wij zijn bezig met controles"... Terwijl 10 m verderop een publieke parking was...

Maar dan komt het grappige, zij was haar broer gaan halen (mijne maat dus). Nu is dat ene van 110kg, maar ene brok spier. Traint 4-5 keer in de week en zit dan nog int leger. Toevallig had hij nog zijn leger uniform aan. Hij gaat vragen of de flikken willen weggaan. Antwoorden ze braafjes : "Oke, meneer de soldaat". Komaan zeg...

Van mij mogen ze flitsen, maar niet op privégrond eh... Normaal belde daar dus een takeldienst voor...

politie mag niet flitsen vanop privé grond zonder toestemming eigenaar.

takeldienst bellen vind ik een goed idee. :-)
            bmw 116d sportshatch

Comment

de helft van die flikken hebben toch een vijs los (als ze er al hebben)

die filmpjes zijn echt hilarisch.

"nou, dat vind ik geen stijl" lol .... loser!
              bmw 116d sportshatch

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
                ik heb ooit eens vlak voor een flitsauto geparkeerd. Dit omdat ik dan zelf voor mijn eigen garage stond.
                Die agent maakte eerst van zijn oren over verhinderen van politiewerk enzo.
                Maar toen ik hem zei dat hij voor de garage van mijn gebuur stond is hij toch maar rustig ergens anders gaan flitsen.

was wel een leuk momentje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BanaanPS Bekijk Berichten

Is onlangs iets over in het nieuws gekomen. Agenten stonden te flisten op privégrond. Eigenaar vroeg of dat ze zich konden verzetten. Agenten hebben toen de man in het ziekenhuis geklopt. En daar ligt dan niemand in België van wakker? Moest het andersom zijn dan stond het land weer in rep en roer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                    Moet ik het haar zeggen? Die kalle staat godmiljaar wekelijks aan mijn oprit te flitsen
                    Ik herkende de auto, dan zag ik hare kop kwist al dat het in giesbeirgen was. De plaats waar ze staan te flitsen ken ik ook...
                    Welke politiezone is dat juist? Dan zou ik gerust es durven een mailtje sturen met de vraag of dit normaal is ginder...
                    sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Politiezone Lierde - Geraardsbergen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
                        Welke politiezone is dat juist? Dan zou ik gerust es durven een mailtje sturen met de vraag of dit normaal is ginder...
                        Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                        Politiezone Lierde - Geraardsbergen
                        En zet wat mensen in cc ......

Comment

Voila ik heb deze mail gestuurd naar het mailadres van de politiezone in kwestie:

Beste

Via internet kwam ik onderstaand filmpje tegen.

http://www.youtube.com/watch?v=PZjjtob83i4&feature=player_embedded

Via wat onderzoek op een autoforum kwam ik te weten dat de vrouwelijke agente die hier commentaar geeft tewerkgesteld is binnen uw politiezone.
                          Als dagelijkse weggebruiker stel ik mij dan ook de vraag of dergelijke commentaren wel passen binnen een beleid dat verkeersveiligheid gebruikt als staving voor flitscontroles. Een agente die kickt op autobestuurders flitsen en adrenalinestoten en overduidelijk plezier krijgt van mensen snelheidsboetes te geven, vind ik er dan ook zwaar over. Net alsof een leraar kicks zou halen uit het laten zakken van zijn leerlingen, of een dokter die zijn werkplezier haalt uit zwaar zieke mensen te zien lijden...
                          De politie heeft al een zeker imago dat flitsen hoofdzakelijk dient om de staatskas te spijzen, waarbij verkeersveiligheid allang geen primaire rol meer speelt, en dergelijke filmpjes met sarcastische commentaren zullen dat imago zeker niet uit de wereld helpen.
                          Toen ik het filmpje zag, was ik werkelijk verontwaardigd over het commentaar van deze agente, zelfs zo erg dat ik het nodig vond om deze mail te sturen. Ik kan dan ook maar hopen dat de ontvanger van deze mail er dan ook iets mee doet...
                          sigpic

Comment

Het meest recente nieuws uit België en het buitenland, economie en geld, cultuur, sport en lifestyle. Lees online de krant en DS Avond.

Ze kunnen anders nog wat meer flitsen op de snelweg overdag, dat gaat zeker het aantal doden terugdringen .....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ir_fuel Bekijk Berichten
                              http://destandaard.be/artikel/detail...MF20110521_071

Ze kunnen anders nog wat meer flitsen op de snelweg overdag, dat gaat zeker het aantal doden terugdringen .....
                              Overdag brengt veel meer op !

Comment

mja snel rijden is, hier gaan we weer, een gewoonte
                                mensen worden wel eens per ongeluk geflitst, maar de meeste die geflitst worden rijden toch sytemathisch sneller, mensen die ze overdag kunnen stekken zijn ook die snachts wat verder doorduwen

hothatch zijn mailtje mag stoer zijn, eigelijk is het hetzelfde gedrag als de agente

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                  hothatch zijn mailtje mag stoer zijn, eigelijk is het hetzelfde gedrag als de agente
                                  Stoer? Ik vind dat nu niet echt stoer hoor, en uw vergelijking dat ik hetzelfde gedrag vertoon als de agente begrijp ik al helemaal niet. Ik vind het gewoon megazielig dat een agente haar werkplezier en kicks moet halen uit het flitsen van weggebruikers die te hard rijden. Dat dan nog verklaren voor een camera is er gewoon over...
                                  sigpic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HotHatch.be Bekijk Berichten
                                    Stoer? Ik vind dat nu niet echt stoer hoor, en uw vergelijking dat ik hetzelfde gedrag vertoon als de agente begrijp ik al helemaal niet. Ik vind het gewoon megazielig dat een agente haar werkplezier en kicks moet halen uit het flitsen van weggebruikers die te hard rijden. Dat dan nog verklaren voor een camera is er gewoon over...

²²²²²

Comment

het haalt beide nix uit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        mja snel rijden is, hier gaan we weer, een gewoonte
                                        mensen worden wel eens per ongeluk geflitst, maar de meeste die geflitst worden rijden toch sytemathisch sneller, mensen die ze overdag kunnen stekken zijn ook die snachts wat verder doorduwen

pardon? er is naar mijn bescheiden mening wel een verschil tussen de advocaat met enkele nespresso's in de maag die op een zondagvoormidag op weg naar kantoor op een rechte autostrade uiterst links eens wat doorduwt, en de mafkees die op vrijdagavond recht van café in bebouwde kom terwijl de schoolpoort open staat met 2 promille in het bloed de getunede opel corsa de sporen geeft...

in theorie kun je volgens mij perfect veilig 200 rijden op de autostrade. de enige voorwaarde is dat iedereen eerst kijkt, voor hij/zij van rijvak verandert. en die voorwaarde lijkt mij nu niet zo onoverkomelijk.

berichten zoals deze
                                        Op plaatsen waar flitspalen staan is het aantal ongevallen zeer sterk gedaald. Van de 660 locaties in Vlaanderen met flitspalen, zijn slechts 8 flitspalen zinloos.

zijn ronduit belachelijk. alsof de flitspaal in merelbeke al zoveel gewonden/doden gered zou hebben... of die in st denijs...
                                        bmw 116d sportshatch

Comment

it's all about the easy 'flits' money, and about nothing else. laten we niet rond de pot draaien.
                                          bmw 116d sportshatch

Comment

Working...
                                          X