Mededeling

Collapse
No announcement yet.

agente krijgt kick van bestuurders flitsen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door kefkie Bekijk Berichten
    idd, mis.

Ge kunt 2 dinge doen. ofwel houdt ge u overal aan de snelheidslimiet en gunt ge die polis haren goeien dag niet. Ofwel leert ger mee leven dat ge gepakt wordt door te snel te rijden en betaald ge u boete zonder te overdrijven om in de fik te steken blablabla want dan hoort gij gwn in een gesticht thuis.

Wa die madam doe in da filmke is uiteraard niet correct om zo blij te zijn, en ik rij zelf ook niet traag en als ik dan eens gepakt wordt gaanker geen drama over maken zoals gij en gewoon betalen want het is nu zo. Als gij u er in wilt opboeien doet dat dan op een ander of huurt samen met prospeed een kamer om samen wat tegen mekaar op te stoefen
    .
    kefkie: ik heb er geen probleem mee een boete te betalen , je verdraaid mijn woorden ik heb er een probleem mee dat ze flitsen op de onozelste plaatsen en uren zoals ik hierboven aan haalde , van die 2vaks baan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
      De dooddoener daarvoor is dan "Mensen die daartegen zijn, hebben iets te verbergen."
      Ik verberg niet dat ik wel eens te snel rijd.

120d Hatch Edition Sport

Comment

Hola, het begint hier zowaar grappig te worden.
        120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door privatinvestigate Bekijk Berichten
          .
          kefkie: ik heb er geen probleem mee een boete te betalen , je verdraaid mijn woorden ik heb er een probleem mee dat ze flitsen op de onozelste plaatsen en uren zoals ik hierboven aan haalde , van die 2vaks baan.
          Daar ben ik nog mee met u, maar mij ging vooral over hoe get zei en over dage ze wilt opfikken en die praat
          BMW X5 45e

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
            Moet je als schoolmeester geen begrijpend lezen meer kennen?
            Begrijpend lezen wel, voor de cursus "bullshit reading" heb ik me helaas niet ingeschreven...
            sigpic

http://www.streamlinecarcare.be

lakbehandelingen voor voertuigen

MyGarage: '16 Renault Megane RS Cup - '05 Renault Clio V6 mk2

Comment

Snap de reacties niet echt. Vind dat leuk om te zien dat die vrouw plezier beleeft aan haar job want zo plezant werk is dat nu ook weer niet, laat staan als je er continu een schuldgevoel zou aan over houden wat helemaal nergens voor nodig is.
              2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                Snap de reacties niet echt. Vind dat leuk om te zien dat die vrouw plezier beleeft aan haar job want zo plezant werk is dat nu ook weer niet, laat staan als je er continu een schuldgevoel zou aan over houden wat helemaal nergens voor nodig is.

ze is het toppunt van absolute zieligheid.

ze heeft ook duidelijk een vijs los, de manier waarop ze bijna kinderlijk begint te kirren bij het zien van elke snelheidsovertreding.... man man man

was ze echt begaan met verkeersveiligheid, ze zou eerder moeten wenen bij elke overtreding die ze moet rapporteren.

bon ja, ieder zijn manier om door het leven te gaan.
                bmw 116d sportshatch

Comment

De Duitsers hebben daar een perfect woord voor, "Schadenfreude"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door privatinvestigate Bekijk Berichten
                    .
                    ik weet het , laat me steeds vangen tot het volgen van die kinderen en hun leefwereld, maar OOIT was hier ene en die schreef de enige goeie flik is ne dooie , en ze hebben die mens geband voor het leven , dus als je de waarheid niet mag zeggen moet je het wel kinderlijk doen .
                    of ben ik mis
                    Je eigen dubbelaccount quoten is nu niet meteen de beste referentie.

Comment

Moesten de mensen die hier schijnbaar zéér gechoqueerd over zijn weten, en er dan ook naar handelen, dat een plaat begin bebouwde kom wil zeggen dat men vanaf die plaats maximum 50 mag en dat het dus niet de bedoeling is dat men vanaf die plaat zijn gas lost om "eventueel" naar 50 af te zakken, die platen zijn dermate opgesteld dat men ze, normaal gezien, goed op voorhand kan zien en dat men zijn snelheid dus goed kan aanpassen. Als men correct handelt mogen ze met hun flitser zelfs nog op 1 meter na de plaat gaan staan, als men niet over de 50 gaat is dat geen probleem. Hetzelfde als men de bebouwde kom verlaat, de laatste honderd of paar honderd meter in de bebouwde kom (50) zone zijn schijnbaar, voor velen, alleen maar om op het gas te gaan om zeker te zijn dat ze toch aan 70 of 90 (of, en bij voorkeur, meer), het bord kunnen voorbijgaan. Staan ze dus te flitsen op het einde van zo'n bebouwde kom zone en ze hebben "het vlaggen" is het natuurlijk ook weeral de fout van "de flikken". Dan komen de commentaren van het soort dat men hier al een paar pagina's kan lezen op de proppen. Hand in eigen boezem steken zou ik zeggen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                        Moesten de mensen die hier schijnbaar zéér gechoqueerd over zijn weten, en er dan ook naar handelen, dat een plaat begin bebouwde kom wil zeggen dat men vanaf die plaats maximum 50 mag en dat het dus niet de bedoeling is dat men vanaf die plaat zijn gas lost om "eventueel" naar 50 af te zakken, die platen zijn dermate opgesteld dat men ze, normaal gezien, goed op voorhand kan zien en dat men zijn snelheid dus goed kan aanpassen.

Sorry maar doe tenminste een beetje moeite om verstaanbare taal uit te kramen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lefty Bekijk Berichten
                          Sorry maar doe tenminste een beetje moeite om verstaanbare taal uit te kramen
                          Heb het zo goed mogelijk naar het niveau van dit forum opgesteld. Heeft wel wat moeite gekost maar het is schijnbaar toch gelukt. (Enkele uitzonderingen daar gelaten). Een grote bek opzetten wil nog niet zeggen dat men het orakel van Delphi is hoor.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                            In aanvulling van het topic, kunnen wij ook eens lachen

+ YouTube Video
                            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                            Geniaal!

E30SHOP.be
                            - Alles voor uw BMW E30.
                            Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                            En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Wouter Bekijk Berichten
                              In aanvulling van het topic, kunnen wij ook eens lachen

+ YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                              Wat een held

Comment

Bwah als een automobilist een kick krijgt van als stiekemerd tussen de flitspalen in de bebouwde kom 100 te rijden en denkt de politie te slim af te zijn, waarom zou een flik dan geen kick mogen krijgen als hij deze gevaarlijke geniepigaard betrapt.
                                Last edited by ; 01/06/2011, 23:55.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door djorkaef Bekijk Berichten
                                  Bwah als een automobilist een kick krijgt van als stiekemerd tussen de flitspalen in de bebouwde kom 100 te rijden en denkt de politie te slim af te zijn, waarom zou een flik dan geen kick mogen krijgen als hij deze gevaarlijke geniepigaard betrapt.
                                  Dat zijn overdreven situaties. Het gaat hier om controles op wegen binnen de bebouwde kom waar veel mensen iets te snel rijden omdat het omdat het om brede wegen gaat. En zo zijn er heel veel wegen in ons land. 70 km/h is daar dikwijls totaal niet te snel naar veiligheid toe. Maar daar flitsen ze wel, gewoon om inkomsten binnen te krijgen.
                                  Begrijp me niet verkeerd: ik ben pró flitsen, maar dan moet het wel gebeuren op plaatsen waar het nodig is, waar het een verschil maakt, vooral naar de veiligheid van àlle weggebruikers toe.
                                  120d Hatch Edition Sport

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door djorkaef Bekijk Berichten
                                    Als dat dan met hun eigen nummerplaat is zijn ze niet echt slim
                                    Pro of contra tegen flitsen > het helpt gene zak. De bléters gaan mooi hun boete betalen en dat geld verdiwijnt in de staatskas. Een staatskas die dan de politiekers wel zullen opsmossen.

Comment

Waar gaan we dat schrijven ? Prospeed die eens iets objectiefs post. Er is dus nog altijd hoop ....
                                      Maar om die "niet slimmen" die met hun eigen nummerplaat rijden te gerieven zou hij "zijn" combinatie moeten publiek maken zodat iedereen, die soms eens wil zondigen, op voorhand een valse nummerplaat met de Prospeed combinatie, op zijn wagen kan hangen .... Is dat geen goed idee ?

Comment

Wat een hoop gezeik van een bende kleine kinderen .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Joris Bekijk Berichten
                                          Wat een hoop gezeik van een bende kleine kinderen .

Zo klein zijn die twee flikken toch niet?

Comment

Working...
                                          X