tis vandaag morgen
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Biv sl55 amg
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door PUSATxINNA Bekijk BerichtenHoogst waarschijnlijk komt de wagen morgen. Ik ben erg nieuwsgierig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenHet bleek achteraf gezien om een sl65amg te gaan...
Daarvoor is onderhoud, verzekeringen, verbruik,... niet betaalbaar hoor.
Die gast is maar student hoor
Comment
-
2014 Bmw 118d Estorill //M
2000 Bmw 320d
2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenHet bleek achteraf gezien om een sl65amg te gaan...
Daarvoor is onderhoud, verzekeringen, verbruik,... niet betaalbaar hoor.
Die gast is maar student hoor
BMW X5 45e
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenWow, mooie buxushagen tussen die parkeerplaatsen!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ReVo Bekijk Berichten
Eindelijk is hij er, prachtig!!
PS: zijn dat halve blackline achterlichten? Waar aangekocht?My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk BerichtenEindelijk is hij er, prachtig!!
PS: zijn dat halve blackline achterlichten? Waar aangekocht?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PUSATxINNA Bekijk BerichtenHoogst waarschijnlijk komt de wagen morgen. Ik ben erg nieuwsgierig.
Heb ook al vaak over allerlei exotische wagens gedroomd, helaas word ik telkens weer wakker, meestal van zodra het over BIV gaat of zo ...
Comment
-
Ik wil graag geloven dat dit allemaal een grap is, maar ik heb geleerd om in Heusden (Limburg) rekening met alles te houden. Dat is een gemeente waar je aan de lokale Total gaat tanken en uit de Porsche die net stopt twee agenten in uniform uitstappen om ook naft bij te kappen, en de hele cité rijdt belachelijk duur materiaal. Heusden is het Knokke uit de Kempen, maar dan met Turken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichtenen de hele cité rijdt belachelijk duur materiaal.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk BerichtenAangekocht door meerdere personen, waarvan elk nog eens voor is moeten gaan lenen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk BerichtenDat klopt ook vier gezinnen en 1 Mercedes S AMG van 2003
We zitten hier allemaal lekker te lullen over waw karren, maar als we lek wat bijleggen hebben we zo onze 500E bijeen ....
Maar zo zitten wij nie in elkaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stebenz Bekijk Berichtentja kijk, dat is eigenlijk slim gezien.
We zitten hier allemaal lekker te lullen over waw karren, maar als we lek wat bijleggen hebben we zo onze 500E bijeen ....
Maar zo zitten wij nie in elkaar.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk BerichtenWacht efkes tot 16u. Topicstarter zit op school nu.My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5
Comment
Comment