In Turkije mss wel hè
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Biv sl55 amg
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenIn Turkije mss wel hè
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenOh ja...
Verzekering ga je al niet krijgen op jouw naam, dus dat zal ook op papie's naam staan.
Guess what ? Na een ongeval, verzekering says : nooooooo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door J3nkins Bekijk BerichtenHij gaat wel voorzichtig rijden hé Tommie, want dan moet hij niet op onderhoud.
Me so stupid.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PUSATxINNA Bekijk BerichtenHahah komop zeg, zijn jullie allemaal jaloers of wat ?
Ik kom jullie allemaal wel halen met mijn ///AMG !
Tgoh.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PUSATxINNA Bekijk BerichtenHahah komop zeg, zijn jullie allemaal jaloers of wat ?
Ik kom jullie allemaal wel halen met mijn ///AMG !
Ik heb een ///TDI!
Ook nie slecht zunne.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PUSATxINNA Bekijk BerichtenEen AMG rijden is makkelijk geloof me 1x 5000 EUR betalen (BIV)
En jaarlijks 2000 EUR Verkeersbelasting betalen vind ik niks
Alleen kan Benzine mij wat problemen veroorzaken maar dat kan ook opgelost worden met een LPG / LPI.
En Onderhoud ? Als ik voorzichtig rij gebeurt er niks
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ysinove Bekijk BerichtenBlijkbaar nog niet veel geleerd op de VUB
Comment
-
heb je al ooit met zo een kanon gereden ?
volgens mij zijn ze hier niet jaloers maar weten maar al te goed wat die zuipschuit kost !
niet enkel zijn dorst maar tax, verzekering, onderhoud aan slijtage.
het enige positieve aan een amg is dat ze tailhappy zijn :-) en de sound natuurlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
Mijn eerste topic dat ik lees vandaag en ik zit al weer te schudden...
Ze moeten dringend toelatingsexamen beginnen doen op de uniefs want wat er tegenwoordig allemaal daar probeert iets af te maken...
Trouwens, je verhaal zou geloofwaardiger zijn als je zei dat je op de ULB zat
Comment
-
Cool. We zitten dus aan 5000 euro BIV, 2000 euro verzekering.
En hoeveel onderhoud per jaar? 6000 per 3 jaar (eens een setje banden, remmen en een onderdeeltje herstellen incl)? dus gemiddeld 2000 per jaar?
En dan hebben we nog de de jaarlijkse tax van 2500 euro.
Dus het eerste jaar komde der vanaf met 10.000 euro, derna jaarlijk een 7500 euro, als je voorzichtig rijdt.
Nuja, je zou niet de eerste student zijn met een M of AMG waarbij het lukt.Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-opticMotoren & Tjeurisme
Comment
-
Waarom zou je trouwens uberhaupt een 55 AMG kopen om rustig te rijden? Als je rustig wil rijden en af en toe eens goed op je gas wil gaan staan, dan hebben ze ook andere motorisaties die ook al 'n beetje vooruit te branden zijn.
Kleine hoax, ofwel zijn er 2 opties: wagen staat binnenkort terug te koop OF wagen staat binnenkort in de krant.
Comment
Comment