Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Biv sl55 amg

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

AF is toch een raar gegeven zenne... Als bijvoorbeeld Matthi een M5 koopt is iedereen enthousiast, koopt hij een 335d, dan is het jammer en hoopt iedereen dat hij snel terug voor een M5 gaat.

Maar als een leeftijdsgenoot (bij benadering) een SL55 AMG koopt, dan lachen jullie hem allemaal uit?

Waar ligt em het verschil?
    Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
    Motoren & Tjeurisme

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
      AF is toch een raar gegeven zenne... Als bijvoorbeeld Matthi een M5 koopt is iedereen enthousiast, koopt hij een 335d, dan is het jammer en hoopt iedereen dat hij snel terug voor een M5 gaat.

Maar als een leeftijdsgenoot (bij benadering) een SL55 AMG koopt, dan lachen jullie hem allemaal uit?

Dat we Matthi kennen en dat ie hier niet met grootspraak af kwam.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door whispy Bekijk Berichten
        Dat we Matthi kennen en dat ie hier niet met grootspraak af kwam.
        Ja, ge moet wel tijd nemen om iemand te leren kennen é. Vanaf de derde post ofzo werd de TS al afgeschoten.

En ja, zijn openingspost loopt idd over van de grootspraak
        Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
        Motoren & Tjeurisme

Comment

Ja, ge moet wel tijd nemen om iemand te leren kennen é. Vanaf de derde post ofzo werd de TS al afgeschoten.

En ja, zijn openingspost loopt idd over van de grootspraak
          Matthi heeft ook nooit 1 letter commentaar gekregen denk ik...
          1991 BMW E30 318is

Comment

Is niet enkel AF.

Mij lijkt het gewoon onrealistisch, that's all. Zoals er al zovelen geweest zijn... En dat gaat me dan niet over de combinatie van de leeftijd en de wagen, eerder de combinatie van de manier van posten en de leeftijd.

Als ik fout zou zijn, zie mijn vorige antwoord.

Comment

Matthi werkt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                Matthi heeft ook nooit 1 letter commentaar gekregen denk ik...
                Je hebt mijn beginjaren niet gekend dan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten
                  Je hebt mijn beginjaren niet gekend dan
                  Sorry, was m'n ironie-tags vergeten...
                  1991 BMW E30 318is

Comment

Goed, je vader betaalt de wagen en jij moet het onderhoud, BIV, taksen enzomeer betalen. Dan zou ik je aanraden om een job te zoeken. Zo'n wagen betalen als student gaat nu eenmaal niet.

Je zegt dat je geen kosten gaat hebben als je kalm rijdt. Vergeet het maar, kosten heb je altijd aan zo'n oudere wagens.

Ik wil je niet afbreken, ik wil je maar helpen. Daar dient dit topic ook voor.

Moest je hem toch kopen, stel hem dan toch es voor en laat ons weten hoe je het ermee stelt

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                      Sorry, was m'n ironie-tags vergeten...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichten
                        I

Toen je 15 was ook al???
                        gras afrijden en roze en groene neon's vervangen is een tijdrovende bezigheid.
                        wimoptiek.be op

Comment

Toen je 15 was ook al???
                          Zeg ik dat?

Mijn vader betaalde ook het grootste deel. Tot de Z4 tegen een boom stond, toen was ie het effe beu. En terecht

Ongetwijfeld trouwens dat de papa van deze jongen hier toch de taksen enzo zal betalen. Ik zei vroeger ook dat ik zoveel meer betaalde, gewoon uit vrees afgeschoten te worden als fils-a-papa. Maar over de jaren heen met ouder te worden leer je dat eerlijkheid het langst duurt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
                            gras afrijden en roze en groene neon's vervangen is een tijdrovende bezigheid.
                            Tuning E36's

Comment

En wie was nu eigenlijk frieten gaan halen????
                              Oude koeien + sloot !

Comment

Oude koeien + sloot !
                                Z4 + boom !

't Is zowat 't zelfde.

Maar Matthi, over de jaren heen ben ik je toch wel gaan appreciëren. Da's 't leuke aan AF soms... Je ziet de onbezonnen jongelingen aankomen, maar sommigen worden toch wel echt volwassen. Jij bent een goed voorbeeld.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten
                                  Z4 + boom !

't Is zowat 't zelfde.

Maar Matthi, over de jaren heen ben ik je toch wel gaan appreciëren. Da's 't leuke aan AF soms... Je ziet de onbezonnen jongelingen aankomen, maar sommigen worden toch wel echt volwassen. Jij bent een goed voorbeeld.
                                  Thanks Tommie, als ik dingen lees die ik gepost heb in het begin schaam ik mij wel

Ik was niet veel beter als onze vriend met de AMG hier

'T doet wel goed om te horen van je!

Comment

En wie was nu eigenlijk frieten gaan halen????
                                    Nog 3 jaar voor de verjaring van het dossier. Even geduld bitte

Comment

Ik was niet veel beter als onze vriend met de AMG hier
                                      misschien reden om onze vriend hier juist wat onder de vleugels te nemen?
                                      Hij heeft in elk geval smaak met het juiste merk

Comment

Smaak mss wel, maar ik denk dat we hier met een dromer te maken hebben die zijn leeftijd zelf niet goed kent
                                        2014 Bmw 118d Estorill //M
                                        2000 Bmw 320d
                                        2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
                                        2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
                                        https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
                                        Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
                                        http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
                                        Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

Onze poster is nog altijd vergeten om een verzekering te nemen.

Zelfs op naam van zijn pa zal die makkelijk 2000€ per jaar kosten.

Dus voor die kar mag voorgereden worden eerst 9000€ vinden.
                                          Als je zo veel als student verdient in één jaar, dan is pa het kindergeld en het belastingsvoordeel kwijt. Daar gaat nog eens een paar duizend euro naar de staat.

Is Didier Reynders nog niet aan de deur geweest om je persoonlijk te feliciteren met je aankoop?
                                          Als er nog wat studenten op dit idee komen, dan is de staatsschuld zo verdwenen, en kunnen we allemaal wat minder belastingen betalen...

Comment

Working...
                                          X