Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Biv sl55 amg
Collapse
X
-
+ YouTube Video
Geniet van je auto kerel. Who cares als je pa die betaalt of je net een succesvol it-project hebt verkocht. Het leven is niet eerlijk en jaloezie is menselijk. Het wordt gewoon niet sociaal aanvaard, een student met een dikke bak. Ik zou voor wat subtielers gaan.
Toen ik mijn zware nafte kocht, had ik ook niet echt een idee van BIV/belasting/verzekering. Ik zocht het gewoon even op.
Zowiezo, negeer 90% van de reacties hierboven. Zo gaan ze altijd..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wakeboarderxxx Bekijk Berichten+ YouTube Video
Het leven is niet eerlijk en jaloezie is menselijk.
Zowiezo, negeer 90% van de reacties hierboven. Zo gaan ze altijd..
Daar zat nl. nergens jaloezie tussen.
Maar kom, moedig 'em maar aan met 500pk op z'n 20 jaar, en blijkbaar slechts in het bezit van 2 hersencellen.
Heel goed idee van je.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenTommie, zie het als een soort permanente BAN
Yes, that would be quite permanent.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk Berichten@ wakedinges
Oh ja, en nog vergeten : hij kan z'n benzine niet echt betalen, dat kan je zelf lezen.
Als hij dus binnen 6 maanden op OCMW terugvalt of als hij z'n rijtaks/BIV niet blijkt te kunnen betalen, dan besef je toch dat dat van JOUW sociale bijdrage afgaat he ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wakeboarderxxx Bekijk BerichtenFantastisch sociaal systeem toch Wat een superlandje toch
Dus bon, moedig onze - in mijn ogen idiote - student maar nog meer aan om een 500pk-uitbrakend monster te kopen dat 20 liter verbruikt en niet correct te verzekeren valt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenRight.
Dus bon, moedig onze - in mijn ogen idiote - student maar nog meer aan om een 500pk-uitbrakend monster te kopen dat 20 liter verbruikt en niet correct te verzekeren valt.
@topicstarter: post een foto van jij bij je kar met een blad met als opschrift: 'Tommie1 is nen raren, maar ik rijd toch ///AMG'
Tnx!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten@topicstarter: post een foto van jij bij je kar met een blad met als opschrift: 'Tommie1 is nen raren, maar ik rijd toch ///AMG'
Tnx!
Maar jij weet even goed als ik dat daar niet ' ik rijd... ' gaat staan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenRight.
Akkoord jullie hebben waarschijnlijk al vanalles voorbij zien komen, maar om iedereen over dezelfde kam te scheren..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wakeboarderxxx Bekijk BerichtenNee ik wil hem niet aanmoedigen. Ik zou voor iets subtielers gaan. Hij moet er inderdaad serieus over nadenken, dat is een feit. Als hij het niet doet, zal zijn vader het hopelijk doen. Maar het is niet aan ons om daarover te oordelen. Die gast krijgt hier direct een stempel op zijn kop gedrukt.
Akkoord jullie hebben waarschijnlijk al vanalles voorbij zien komen, maar om iedereen over dezelfde kam te scheren..
Ik weet enkel niet hoe dat zit met de opslag van de kerosine, maar de rest is niet direct een probleem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichtenhou er wel rekening mee dat nadenken onze vriend sowieso 1000 eur kost..
:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenJe weet toch dat je daar niet overal mee mag landen hééééé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk Berichtenhou er wel rekening mee dat nadenken onze vriend sowieso 1000 eur kost..
ah ja, want hij heeft al een voorschot gegeven voor hij hier de vraag kwem stellen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenGelukkig kost een dagje AF-meedenken minder dan €1000 aan jouw klant.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenJe weet toch dat je daar niet overal mee mag landen hééééé
Kan iemand me zeggen wat de fiscale pk's zijn van een Pegasus 11 Mk 107 motor?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenAch fak it man. Hij moet er net zo serieus over nadenken als ik over de aankoop van een Harrier Jump Jet.
Ik weet enkel niet hoe dat zit met de opslag van de kerosine, maar de rest is niet direct een probleem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wakeboarderxxx Bekijk BerichtenWhy not, heb je daar een rijbewijs voor nodig?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Naish Bekijk BerichtenWat doen de fiscale pk's er toe???
Voordeel alle aard wordt berekend op CO2 uitstoot
Of ga je die privé kopen
En dat mijn vader dat voor mij koopt, gaat je geen kl*!€n aan!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenNee, maar de jaarlijkse taks hé, de jaarlijkse taks!
En dat mijn vader dat voor mij koopt, gaat je geen kl*!€n aan!
Comment
Comment