Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Biv sl55 amg

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door PUSATxINNA Bekijk Berichten
    Kleur : Zilver
    Bouwjaar : 2002
    Km : 40000
    Prijs : 35000 EUR
    Full options !
    Prachtig

Zeker een topic aanmaken als het zover is !!!

Ps : waar ga je voor uw verzekering ?
    Mijn zoon is aan het kijken voor een Lambo met 530 PK maar heeft nog geen verzekering .

Comment

• Beetje OT he AFers... , waar is onze AMGay friend? :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EuroM3.0 Bekijk Berichten
        Beetje OT he AFers... , waar is onze AMGay friend? :-)
        In zijn bed want het is al negen uur voorbij
        2014 Bmw 118d Estorill //M
        2000 Bmw 320d
        2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
        2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
        https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
        Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
        http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
        Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EuroM3.0 Bekijk Berichten
          AMGay
          Mmmmmmmm....

Comment

• Comment

• Tis retejammer dat de topicstarter wegblijft
              beetje weggejaagd maar dat zegt jammer genoeg veel ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jupke Bekijk Berichten
                Don't care who wins, ik rij mee met de 330d
                Is er eigenlijk plaats in die kist voor normaal gebouwde mannen van middelbare leeftijd zoals Jupke?
                1991 BMW E30 318is

Comment

Don't care who wins, ik rij mee met de 330d
                  Je mag zelf rijden voor mijn part.

Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk Berichten
                  Is er eigenlijk plaats in die kist voor normaal gebouwde mannen van middelbare leeftijd zoals Jupke?
                  Tuurlijk wel. Hij zal wel zijn haar in een staartje moeten doen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk Berichten

Dan gaan we niet winnen als ik moet wachten tot ik weer nuchter ben na die 3 bakken.

Comment

Dan gaan we niet winnen als ik moet wachten tot ik weer nuchter ben na die 3 bakken.
                      Allez, allez, automaat + navi = succes

Comment

• En nu maar wachten op de volgende stargazer die zich een bv. Zonda Pagani wil aanschaffen. (Om naar 't school te rijden of zo ...)

Comment

Hij zal wel zijn haar in een staartje moeten doen.
                          Of doen zoals ik, tondeuse met kam #2 (6 mm) en geen last meer van in de ogen vliegend haar.......

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door will Bekijk Berichten
                            Of doen zoals ik, tondeuse met kam #2 (6 mm) en geen last meer van in de ogen vliegend haar.......
                            Ik vrees dat zelfs dat niet meer zal lukken bij Jupke, maar je weet dus wat ik bedoelde.

Comment

• toevallig geen 90.000km en van 02/2003 ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G.001.J Bekijk Berichten
                                toevallig geen 90.000km en van 02/2003 ?
                                Seg seg ! Doe eens niet off-topic !

Comment

Toch zal ik er zijn tegen dat jullie nog moeten vertrekken.

Touran of nie.

Ik moet ook amper tanken...
                                  1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G.001.J Bekijk Berichten
                                    toevallig geen 90.000km en van 02/2003 ?
                                    Staat hier ergens, dacht 2002 en 45K km ofzo

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk Berichten

Ongetwijfeld trouwens dat de papa van deze jongen hier toch de taksen enzo zal betalen. Ik zei vroeger ook dat ik zoveel meer betaalde, gewoon uit vrees afgeschoten te worden als fils-a-papa. Maar over de jaren heen met ouder te worden leer je dat eerlijkheid het langst duurt.
                                      Inderdaad,ik denk dat je sinds dan door veel meer mensen geapprecieerd wordt Matthi.

Oorspronkelijk geplaatst door toere Bekijk Berichten
                                      Prachtig

Zeker een topic aanmaken als het zover is !!!

Ps : waar ga je voor uw verzekering ?
                                      Mijn zoon is aan het kijken voor een Lambo met 530 PK maar heeft nog geen verzekering .

Ik begrijp niet wanneer je een dergelijke auto wil aankopen,je moet wakker liggen van de inschrijvingstaks.

Zoals ze bij Rolls-Royce dergelijke gastjes aanpakken,"if you have to ask the price, you can not afford this car"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PUSATxINNA Bekijk Berichten
                                        Een AMG rijden is makkelijk geloof me 1x 5000 EUR betalen (BIV)
                                        En jaarlijks 2000 EUR Verkeersbelasting betalen vind ik niks
                                        Alleen kan Benzine mij wat problemen veroorzaken maar dat kan ook opgelost worden met een LPG / LPI.
                                        En Onderhoud ? Als ik voorzichtig rij gebeurt er niks
                                        Ktsjing!

Comment

• Beestig, een kar die 10 000 euro kost aan taksen, BIV, verzekering en onderhoud per jaar, allemaal geen probleem. Maar oei, de benzine kan wel teveel kosten!

Benzine kost 5000 euro per jaar ofzo maar goed, alweer een prachtkar die verneukt zal worden met LPG en slecht onderhoud

Comment

Working...
                                          X