Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Biv sl55 amg
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk BerichtenBlok? Hij kwam inderdaad over als iemand die studeert
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie Bekijk BerichtenHij postte toch zelf dat hij student is aan de VUB !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenWanneer komt er nog eens een newbie met een onwaarschijnlijk zot verhaal, waarbij iedereen op het verkeerde been wordt gezet omdat het uiteindelijk waar blijkt te zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenDe dag dat Naish junior (kan de voornaam even niet schrijven) zijn ///M3 komt voorstellen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DDke Bekijk Berichtennee, da's zijne zoon.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ICM Bekijk BerichtenWanneer komt er nog eens een newbie met een onwaarschijnlijk zot verhaal, waarbij iedereen op het verkeerde been wordt gezet omdat het uiteindelijk waar blijkt te zijn?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Matthi Bekijk BerichtenZeg ik dat?
Mijn vader betaalde ook het grootste deel. Tot de Z4 tegen een boom stond, toen was ie het effe beu. En terecht
Ongetwijfeld trouwens dat de papa van deze jongen hier toch de taksen enzo zal betalen. Ik zei vroeger ook dat ik zoveel meer betaalde, gewoon uit vrees afgeschoten te worden als fils-a-papa. Maar over de jaren heen met ouder te worden leer je dat eerlijkheid het langst duurt.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk BerichtenIs dat eigenlijk waar van Rami zijn auto's?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door wotr Bekijk BerichtenIs dat eigenlijk waar van Rami zijn auto's?My Dyson on wheels: 2012 Tesla Roadster 2.5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Individualizer Bekijk BerichtenIk moet dat verhaal gemist hebben
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door olivierooo Bekijk BerichtenKheb hier duidelijk iets moois gemist...
Comment
Comment