Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gevaarlijke fenomeen: racen langs snelheidsmeters

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Mr. JN. Bekijk Berichten
    De buurvrouw keek viezer dan het manneke op dat bord.
    Kunnen ze die dan niet langs 't straat zetten?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
      Kunnen ze die dan niet langs 't straat zetten?
      De buurvrouw of dat manneke?
      De dokter zei vroeger dat ik een motorische achterstand heb. Ondertussen is dat rechtgezet.

1976 Volkswagen Kever 1200L
      1990 Volvo 344
      1991 Mercedes W124 230CE
      2016 Skoda Octavia van 't werk

Verkocht
      1980 Volkswagen Derby CLS
      1990 Mercedes W124 230CE
      2008 Renault Espace 2.0 dci 130

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Martini Racing Bekijk Berichten
        Dat doe ik ook, ideaal om te zien of uw kilometriekske juist staat afgesteld.
        Totaal niet, want die borden staan (bijna) nooit goed afgesteld.
        De eene keer zegt dat bord dat je meer rijd dan je teller aangeeft, de andere keer rijd je weer minder dan je teller aangeeft.
        En dat scheelt soms dik 10 km/h.
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door |) ][ |V| ][ Bekijk Berichten
          Zelfs die met 3 cijfers gaan niet meer boven de 120 op een gewone weg.
          In het verleden waren er nog die daarboven gingen .

Comment

die bij ons in't dorp gaan maar tot 90/u spijtig genoeg

Comment

In het Groothertogdom Luxemburg staat het vol met die bordjes ... op iedere plek waar je 50 mag staat er wel één
              Benzine
              '80 VW POLO 895cc 22.300km-26.100km (2005- )

'85 VW PASSAT 32B 1300 (2010-2011)

'68 VW 411 1700 (2011-2014)
              '81 VW T3 Camping Westfalia Joker 2000cc (2011-2013)
              Diesel
              '85 VW GOLF II Diesel (2007-2011)
              '91 MERCEDES-BENZ 200D 157.000km-320.000km (2010- )
              '10 VW GOLF VI 1600TDI Bluemotion (2016-2019)
              '11 CITROÊN C3 1.4 HDI 68.000-111.000km (2015- )
              '13 MERCEDES-BENZ E 220CDI T-Modell 116.000-147.000km (2019- )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door WV. Bekijk Berichten
                In het Groothertogdom Luxemburg staat het vol met die bordjes ... op iedere plek waar je 50 mag staat er wel één
                Ja, maar dat zijn er om mee te nemen geloof ik ....

Comment

Heb zo eens een bord voorbij gevlamd :

Er stond een oud meneerke naast dat bord te kijken naar de snelheden die op dat bord kwamen , ziet mij vlot afkomen , kijkt naar dat bord : ziet 80 km/uur opkomen ( zone 30 ) kijkt naar mij en begint tegen zijn hoofd te tikken met zijn 2 wijsvingers

Grappigste is dan nog dat het een klant is , en iedere keer boos kijkt naar mij , als hij mij ergens ziet in de winkel of op straat met de auto

Comment

Als ik een klant zie van de zaak, hou ik me bewust in (je weet maken van een mug een olifant) jij precies niet

Comment

In Gembloux staat er eentje in het centrum (je mag daar dus 50).

Onder de 50 krijg je een lachende smiley
                      Tussen 50 en 70 zegt het bord OK
                      Boven de 70 staat er een boze smiley....

Ik denk dat iemand dat bord (dat vroeger buiten de bebouwde kom stond) moet afstellen
                      BMW 420dA : >>>

Comment

Het eerste van die borden dat juist afgesteld is moet ik nog tegen komen.
                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kaiser Bekijk Berichten
                          Als ik een klant zie van de zaak, hou ik me bewust in (je weet maken van een mug een olifant) jij precies niet
                          Ikke mij inhouden ??? hehe never dus

Comment

Klanten kom ik niet tegen, maar als er ene van zijn neus maakt schakel ik altijd een versnelling lager

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                              Klanten kom ik niet tegen, maar als er ene van zijn neus maakt schakel ik altijd een versnelling lager

Idem hier ...
                              en zeker als ik met de Lotus op stap ben , dan maakt hij zo een lekkere plofjes

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wooter Bekijk Berichten
                                Er zijn hier borden in de buurt die bij een lichte overtreding de snelheid in rode cijfers weergeven, en bij zwaardere inbreuken "€!!" in het rood weergeeft, met een wit knipperend ledje.

Het is moeilijk om je te bedwingen omdat ding niet telkens tilt te laten slaan
                                dit weekend ook voor de eerste keer zo'n ding gezien... 't was me niet meteen duidelijk, ik interpreteerde dat eerst als reclame voor het bedrijf waar dat bord voorstond

Comment

In Emblem staat er ene in een zone 50, met "U rijd te snel!" . Ondertussen werkt die al lang niet meer, maar zelfs als je daar tegen 10km/u voorbij reed flitste die al

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schaevertje Bekijk Berichten
                                    In Emblem staat er ene in een zone 50, met "U rijd te snel!" . Ondertussen werkt die al lang niet meer, maar zelfs als je daar tegen 10km/u voorbij reed flitste die al
                                    Met dt-fout en al?
                                    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                                      Met dt-fout en al?
                                      Nee dat nu ook weer niet he!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bouver Bekijk Berichten
                                        Hier in de buurt staat er een die enkel met smileys werkt, lachend smiley is traag en boos is te snel.
                                        Hier overtijd zo een sippe smiley gekregen met de koersfiets, ikke blij.

(zone 30 uiteraard)

Comment

Oh ja, hier in't dorp hebben ze zo ook een ding.
                                          Hangen ze dat 2 weken op 1 of andere plaats en dan komen er statistieken in het gemeenteblad de maand daarop.

gem snelheid xxkm/u
                                          maar snelheden gemeten tot: xx km/u

Heb 1 keer het gazetje gehaald.

Comment

Working...
                                          X